Fitness Seller

Review Maximize Intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.

Mijn review:

Eerste indruk:

Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.

Oplosbaarheid:

Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.

Smaak:

Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.

Ingrediënten:

Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.

Dosering:

Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.

Energie:

Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.

Focus:

De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.

Kracht:

Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)

Pomp:

Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.

Conclusie:

Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.

maximize_intense.jpg

Smaak was inderdaad best prima. 10x beter dan Hard! in ieder geval lol.

Heb vandaag een sample geprobeerd en ben er niet echt tevreden over,

Smaak was te doen behalve de nasmaak die redelijk goor was,

Voelde amper wat van de supp, had de hele sample gebruikt ookal stond er begin met 1/2

Het enige wat ik had is na elk setje een duizelig en licht gevoel in mijn hoofd en heb nu achteraf een misselijk gevoel en geen eetlust en ben nogsteeds duizelig

In mijn geval iig geen aanrader, helaas.

Voelde amper wat van de supp, had de hele sample gebruikt ookal stond er begin met 1/2

Het enige wat ik had is na elk setje een duizelig en licht gevoel in mijn hoofd en heb nu achteraf een misselijk gevoel en geen eetlust en ben nogsteeds duizelig

Jammer, voor jou dus een andere PWO;)

- Eldert

Smaak was inderdaad best prima. 10x beter dan Hard! in ieder geval lol.

Persoonlijk vind ik de smaak van Hard! wel goed te doen:)

- Eldert

Overdosis is in niemands geval aan te raden.

het is verre van een overdosis om de aanbevolen hoeveelheid te gebruiken, ookal staat er dat het aan te raden is om een halve te gebruiken als je begint aangezien je niet weet wat je gaat voelen.

Ik voel nooit wat van PWO's en dus gebruikte ik de hele sample, als ik er 3 zou gebruiken zou je het als overdosis kunnen zien maar anders niet.

Zo ff een sample MI proberen, ben benieuwd.

training: TOP! enorme focus en een aantal PR's kunnen draaien. Na de training gewoon 100 gr zilvervlies en 4 eieren kunnen eten. Na de maaltijd begon ik me klote te voelen. niet misselijk maar een zweverig gevoel. staar nu eigenlijk al de hele dag naar 1 punt voor me. heel vreemd gevoel. Ben ook wat depressief en heb geen eetlust meer. Jammer, want tijdens de training was ik nog wel zo te spreken over dit product. Wil vanavond nog lekker stappen dus hopelijk ben ik snel van het nare gevoel af.

Nu 3 pre-workouts gebruikt.

Kwaliteit:

Maximize Intense > Hard! > Noxipro

Prijs/kwaliteit:

Hard! > Maximize Intense > Noxipro

------------------------------------------

Vind Maximize Intense voor mij de beste van de 3, maar wel aan de prijzige kant. Aangezien ik geen geldboom heb, kies ik toch voor Hard! dus. Mocht geld geen rol spelen, zou ik Maximize Intense kiezen.

Nee, ik iig niet. Wel gaf het me ongemerkt een power boost. Je kunt net die 2 tot 5 kilo meer duwen. Ik post hier een uitgebreide review als ik het langer gebruikt heb.

Net testertje geprobeerd, en jazeker krijg je dat onoverwinnelijke gevoel... ik tenminste. Ben alleen altijd sceptisch over die supps met creatine + caffeine is beetje tegenstrijdig imho.

Ik heb een tijdje terug lang Unleash! V2 gebruikt, maar deze knalt veeeeeel lekkerder imho (Ik heb alleen V3 nog niet geprobeerd).

Net testertje geprobeerd, en jazeker krijg je dat onoverwinnelijke gevoel... ik tenminste. Ben alleen altijd sceptisch over die supps met creatine + caffeine is beetje tegenstrijdig imho.

Ik heb een tijdje terug lang Unleash! V2 gebruikt, maar deze knalt veeeeeel lekkerder imho (Ik heb alleen V3 nog niet geprobeerd).

Dit product werkt idd heel goed. Woensdag borst en triceps op getraind. Aaanradertje dus......

Mbt Creatine en caffeine verhaal is achterhaald he? Of je moet de caffeine einorm hoog doseren maar dat is in dit geval verre van;)

Klonk veelbelovend, garandeerde zelfs dat je er geen crash van zou krijgen. Nou bij mij is het net zoals alle andere preworkouts die ik heb geprobeerd. Totaal geen effect, enigste effect is die irritante crash erna!

Vandaag de sample die ik hiervan heb gekregen maar eens uitgeprobeerd.
Zeer goed bevallen moet ik zeggen!
Focus is echt geweldig, pomp was ook lekker te voelen en mijn spieren waren opgeblazen.

Wat ik trouwens ook merkte tijdens de training, wat overigens wel al gezegd is is dat mijn spieren idd een soort van masserend gevoel kregen. Al met al vind ik het dus een geslaagde PWO.

Testzakje van b&f geprobeerd ... gisteren halve scoop, ik was na 20 min lekker energiek en gefocused pakte net iets meer kwa kilo's en reps...geen crash

Vandaag dus rest van het zakje.....wat denk je? No effect whatsoever

Weet niet waarom 2e keer niet aansloeg maar niks voor mij denk ik

En btw smaak fruit punch ( lees liquid kauwgombal ) is niet te pruimen :kots:

Klonk veelbelovend, garandeerde zelfs dat je er geen crash van zou krijgen. Nou bij mij is het net zoals alle andere preworkouts die ik heb geprobeerd. Totaal geen effect, enigste effect is die irritante crash erna!

Jammer dat je lichaam zo slecht reageert op de pre sups. Heb je al eens Agmatine geprobeerd?

Zojuist ook de sample van body&fitshop geprobeert.
Ik gebruik vrijwel nooit PWO's, behalve dan wanneer er een sampeltje meegegeven wordt bij mijn shakes.

Ik moet zeggen dat deze mij tegenvalt wat betreft concentratie, ik merkte weinig verschil met andere trainingsdagen op het gebied van concentratie.

Wel had ik het idee dat ik net die ene rep meer kon maken, maar of dit nu aan de PWO lag of de goede nacht slaap die ik heb gehad kan ik helaas niet echt verklaren.

Ik denk dat het belangrijk is om verschillende PWO's te proberen voordat je ze volledig afschrijft, sommige werken namelijk wel voor mij, maar deze in dit geval niet. Dat betekend niet dat een PWO niet bruikbaar kan zijn.

Zojuist ook de sample van body&fitshop geprobeert.
Ik gebruik vrijwel nooit PWO's, behalve dan wanneer er een sampeltje meegegeven wordt bij mijn shakes.

Ik moet zeggen dat deze mij tegenvalt wat betreft concentratie, ik merkte weinig verschil met andere trainingsdagen op het gebied van concentratie.

Wel had ik het idee dat ik net die ene rep meer kon maken, maar of dit nu aan de PWO lag of de goede nacht slaap die ik heb gehad kan ik helaas niet echt verklaren.

Ik denk dat het belangrijk is om verschillende PWO's te proberen voordat je ze volledig afschrijft, sommige werken namelijk wel voor mij, maar deze in dit geval niet. Dat betekend niet dat een PWO niet bruikbaar kan zijn.

Exact! Is idd persoonafhankelijk. Jammer dat deze niet voor je werkt. Welke wel? Weet je dat nog?

fucked up

Ik ben 4 a 5 dagen geleden begonnen met maximize intense, ik gebruikte de 1e x een half schepje vervolgens ben ik de volgende dag overgestapt naar 1 schepje dit hebik 3 dagen gedaan maar sinds gister voel ik me zwaar naar de klote; hele dag duizelig, misselijk, draaierig, geen zin om te eten door die misselijkheid etc. dit gevoel heb ik nu al 2 dagen. Ik gebruik het al 2 dagen niet meer maar nog voel ik me zo..
Wat ik allemaal gebruikte was; multivitamine pillen+ visolie+ aminozuren+ maximize intense.
Wie kan me helpen om van dit gevoel af te komen ik heb sindsdien ok niet getraint lig eigelijk soort van 'ziek' in bed hele dagen.

Groet, robin

Zoek voor de gein eens naar een paar pre-workout samples waar geen DMAA in zit en trek je conclusies, misschien is Maximize Intense (of uberhaupt een DMAA bevattende pre-workout) niet geschikt voor jou :)

Zoek voor de gein eens naar een paar pre-workout samples waar geen DMAA in zit en trek je conclusies, misschien is Maximize Intense (of uberhaupt een DMAA bevattende pre-workout) niet geschikt voor jou :)

Probeer Assault eens, geen DMAA, wel een lekkere training:)

- Eldert

Zo aan de omschrijving te zien is dat een van de weinige daadwerkelijk 'nuttige' pre-workouts... En met nuttig bedoel ik in dit geval dat de ingrediënten dermate juist/hoog gedoseerd zijn dat ze een verschil in uitwerking op je spieren kunnen maken, in plaats van je alleen maar een schop onder je reet te geven zoals ultra concentrated pre-workouts? Mocht ik er ondanks mijn gezonde verstand toch naast zitten hoor ik dat graag! ;)

Terug
Naar boven