Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Eerste indruk:
Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.
Oplosbaarheid:
Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.
Smaak:
Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.
Ingrediënten:
Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.
Dosering:
Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.
Energie:
Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.
Focus:
De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.
Kracht:
Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)
Pomp:
Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.
Conclusie:
Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
- Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
- Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
- Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.
Mijn review:
Eerste indruk:
Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.
Oplosbaarheid:
Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.
Smaak:
Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.
Ingrediënten:
Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.
Dosering:
Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.
Energie:
Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.
Focus:
De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.
Kracht:
Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)
Pomp:
Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.
Conclusie:
Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.