XXL Nutrition

Mayweather vs Pacquiao EINDELIJK!

Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
47kg
Vetpercentage
15%
Het is zo ver :D wie gaat volgens jullie winnen?
En weet iemand btw als het zover is op welke zenders je deze wedstrijd kunt volgen ook al is de wedstrijd pas 2 Mei.

Heb je gezien hoeveel miljoen ze krijgen?

Goddamn!

Dit moet wel mooi gevecht worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je gezien hoeveel miljoen ze krijgen?

Goddamn!

Dit moet wel mooi gevecht worden :)

Ja niet normaal :o Als mayweather wint krijgt hij 105 miljoen euro! Ik zelf ben een grote fan van Mayweather volgens mij gaat hij ook winnen...

Het is zo ver :D wie gaat volgens jullie winnen?
En weet iemand btw als het zover is op welke zenders je deze wedstrijd kunt volgen ook al is de wedstrijd pas 2 Mei.
HBO en Showtime werken voor de tweede keer in de geschiedenis samen voor de uitzending, pay-per-view natuurlijk dus je moet een live stream zoeken of de volgende ochtend downloaden.

Het gevecht heeft z'n allure inmiddels grotendeels verloren maargoed beter laat dan nooit.

Floyd by UD

Waar komen die krankzinnige bedragen toch vandaan. Boksen is toch niet echt de populairste sport op aarde? Wel de best betaalde sporters in elk geval. Deze heren komen hun bed niet eens uit voor wat je ooit kon winnen met de k-1 final.

er is ook een heel groot verschil tussen dit gevecht en de k1.

en wie er gaat winnen dat is duidelijk mayweather.

• Topic Starter Topic Starter
HBO en Showtime werken voor de tweede keer in de geschiedenis samen voor de uitzending, pay-per-view natuurlijk dus je moet een live stream zoeken of de volgende ochtend downloaden.

Het gevecht heeft z'n allure inmiddels grotendeels verloren maargoed beter laat dan nooit.

Floyd by UD
Hoop dat er ergens een live stream te vinden valt :/

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Waar komen die krankzinnige bedragen toch vandaan. Boksen is toch niet echt de populairste sport op aarde? Wel de best betaalde sporters in elk geval. Deze heren komen hun bed niet eens uit voor wat je ooit kon winnen met de k-1 final.

Haha inderdaad dat vraag ik me dus ook af!

Hoop Manny, denk Mayweather.

Denk ook Mayweather, Pacquiao oogde de laatste wedstrijden wat minder dan de vechter die hij daarvoor was. Maar ik hoop wel dat Manny het haalt, vind Mayweather maar een eikel en attentionwhore eerste klas.

Deze wedstrijd moest echt veel en veel eerder worden gehouden, nu is Pacquaio al over zijn top heen daarom schat ik ook de kans klein dat Pacquaio het gaat winnen. En Floyd is echt op zijn best nu als je naar zijn laatste wedstrijden kijkt tegen Maidana en Canelo. Terwijl Pacquaio in zijn laatste wedstrijden minder is geworden. Wel jammer, want 4 jaar terug denk ik dat Manny wel zou winnen van Floyd.

Maar ondanks dat hoop ik dat het een leuke wedstrijd wordt, wil zeker niet dit gevecht missen!

Deze wedstrijd moest echt veel en veel eerder worden gehouden, nu is Pacquaio al over zijn top heen daarom schat ik ook de kans klein dat Pacquaio het gaat winnen. En Floyd is echt op zijn best nu als je naar zijn laatste wedstrijden kijkt tegen Maidana en Canelo. Terwijl Pacquaio in zijn laatste wedstrijden minder is geworden. Wel jammer, want 4 jaar terug denk ik dat Manny wel zou winnen van Floyd.

Maar ondanks dat hoop ik dat het een leuke wedstrijd wordt, wil zeker niet dit gevecht missen!

Heb je Floyd zijn laatste gevechten wel gezien? Zeker in het gevecht tegen Maidana zag hij er niet heel goed uit. Canelo werd heel mooi neer gezet door de marketing machines als een geduchte tegenstander maar de betting-lines lieten duidelijk zien dat dat grote onzin was.

Ik denk dat dit gevecht een stuk closer is dan veel mensen denken. Ik durf zelfs mijn geld in te zetten op Manny.

Wat zou het gaaf zijn als er een pub in Groningen was die dit ging uitzenden + veel publiek. Kan echt niet wachten op dit gevecht :D

ga spelen jongen maidana werd compleet gedomineerd door floyd volgende keer wel met je ogen kijken.

Heb je Floyd zijn laatste gevechten wel gezien? Zeker in het gevecht tegen Maidana zag hij er niet heel goed uit. Canelo werd heel mooi neer gezet door de marketing machines als een geduchte tegenstander maar de betting-lines lieten duidelijk zien dat dat grote onzin was.

Ik denk dat dit gevecht een stuk closer is dan veel mensen denken. Ik durf zelfs mijn geld in te zetten op Manny.

Wat zou het gaaf zijn als er een pub in Groningen was die dit ging uitzenden + veel publiek. Kan echt niet wachten op dit gevecht :D

Sorry maar zoals nosje het al zegt, Floyd domineerde gewoon. Maidana kon niets inbrengen tegen Floyd

Is er trouwens een café of iets dergelijks waar deze wedstrijd wordt uitgezonden? Is er überhaupt een café waar ze bokswedstrijden uitzenden, zou het wel tof vinden om eens een keer in een café een bokswedstrijd te kijken.

enigste manier is gezamenlijk lappen en een ppv kopen.

volgens mij word de wedstrijd ook diep in de ochtend uitgezonden ik torrent hem gewoon de volgende dag en dan kijk ik hem lekker hd.

Hoewel ik een grote fan ben van Mayweather gun ik het Pacquiao het wel. Na het zien van zijn documentaire vindt ik hem zeer sympathiek overkomen.

18814kixx3qjopng.png

Mike Tyson had hen, en hun klonen, in één ring, in de eerste ronde vernietigd.

Yeah, this shit again!

Eerste gevecht tegen Maidana vond ik Floyd ook niet zo goed. Maidana kon teveel van zijn wilde gedoe doen. In de rematch was hij top en domineerde hij van ronde 1 tot 12 en ook had hij een goede gameplan waardoor Maidana niks kon.
Canelo was gewoon een mis match.

May 2 laat Floyd gewoon zien wie echt de beste is.

Mike Tyson had hen, en hun klonen, in één ring, in de eerste ronde vernietigd.

Yeah, this shit again!

Mike Tyson was een zwaar gewicht die niemand van enig significantie in zijn prime heeft verslagen. Zijn gehele oeuvre bestaat uit het domineren van cans en te kort komen op de momenten dat het er echt om ging. Daar zal zijn mentale instabiliteit, coke verslaving, kinderlijk karakter en zelfbenoemde vertrouwingspersonen om hem heen het meeste debet aan hebben gehad, maar dat staat erbuiten. Tyson is en was overrated, puur parasiterend op zijn talent en naam die hij als jonge opkomende bokser maakte alleen.

Terug
Naar boven