MuscleMeat

Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens

Ik zweer bij mn golfje, die motor is niet stuk te krijgen :D

Wat voor een golfje. Ik heb er 2 gehad. Een type 2 oettinger 16v -> 160 pkaatjes daarna 180 pk. En een 3 gti met een 2E motor (t*ring ding) en een tdi (monsterbak). Met de 2 had ik plezier en met de 3 gti ellende. Gasklep huis stuk. Luchthoeveelheids meter stuk. Olie tanken en benzine peilen etc.

btw ik ben stiekum aan het zoeken naar een mooi type 2 gti 16v :D

IKk heb het altijd al geweten! ik rijd dagelijks met een 19 jaar oude honda naar mijn werk, jaarlijk goed voor 30.000km! en heb nooit problemen!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dan toch één minpuntje moet geven ..ik vind het juist jammer dat japanse wagens er niet zo sexy uitzien zoals bv. een audi a3 of golf V

Germany rules!

Grote auto's -> kleine Lullen
Kleine auto's -> grote lullen
japanse autos is voor lullen ;)

Wat voor een golfje. Ik heb er 2 gehad. Een type 2 oettinger 16v -> 160 pkaatjes daarna 180 pk. En een 3 gti met een 2E motor (t*ring ding) en een tdi (monsterbak). Met de 2 had ik plezier en met de 3 gti ellende. Gasklep huis stuk. Luchthoeveelheids meter stuk. Olie tanken en benzine peilen etc.

btw ik ben stiekum aan het zoeken naar een mooi type 2 gti 16v :D

golf3 1900 diesel

Honda en Mazda zijn zeer goede wagens.. Maar zijn niet te vergelijken met Toyota ;) Toyota heeft het beste op de markt.. Die auto's zijn niet kapot te krijgen :)

Zelf rij ik slOpel, dus het doet me pijn bovenstaande te zeggen :P

Honda en Mazda zijn zeer goede wagens.. Maar zijn niet te vergelijken met Toyota ;) Toyota heeft het beste op de markt.. Die auto's zijn niet kapot te krijgen :)

Zelf rij ik slOpel, dus het doet me pijn bovenstaande te zeggen :P

Daarom scoort mazda al jaren nu beter in Duitsland en nu dus ook al in Belgie omdat Toyota beter is?
Daarom hebben ze 3 nieuwe directeuren aangesteld bij Toyota om de kwaliteit weer ter verbeteren naar het nivo van een aantal jaren terug;)

Zoveel terugroepacties er de laatste jaren zijn geweest bij Toyota is niet acceptabel volgens eigen zeggen.

Maar zelfs dan scoren ze nog steeds beter dan Duitse auto's:D

Terug
Naar boven