XXL Nutrition

Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens

die lancia is duur voor wat het is, koop dan een audi of bmw en snel is dat ding ook niet

eerst en vooral de 2liter fsi van de passat is de gti motor met 200 pk tuurlijk zuipt dat is trouwens ook geen dieselmotor.

dan over de civic type r dat ding is snel als hel daar is het ook voor gemaakt is zelfst sneller dan de vw gti... maar het verschil is dat de gti veel sneller is in hernemen en je hem niet tegen de 7000 toeren aan moet jagen om je pk's te hebben omdat hij over een turbo beschikt en de civic niet
ik ben voor de duitse merken en de broers van vw en audi
zie je ooit een oude citroen of peugeot rond rijden maar een golf 2/3 maakt nog zeer veel uit van wat je op de baan ziet en golf 3's kunnen ok al 15 jaar oud zijn

Laatst bewerkt:
Ook al scoren Mazda, Toyota en Honda goed, toch blijf ik het hebben voor Duitse merken, ik heb nu reeds enkele maanden een Audi en heb er nog geen seconde spijt van dat ik hem gekocht heb.

Ik denk dat Duitse merken meer inspelen op het gevoel en Japanse meer op de rationaliteit van mensen want geeft toe, pakweg de nieuwe Civic is nu niet bepaald een wagen waarvan je begint te kwijlen als je hem ziet en dat kan je van veel Japanse/Koreaanse wagens zeggen. Ze zijn zeer betrouwbaar, hebben goede motoren maar je scoort er geen chicks mee om het zo te zeggen?

Ik denk dat Duitse merken meer inspelen op het gevoel en Japanse meer op de rationaliteit van mensen want geeft toe, pakweg de nieuwe Civic is nu niet bepaald een wagen waarvan je begint te kwijlen als je hem ziet en dat kan je van veel Japanse/Koreaanse wagens zeggen. Ze zijn zeer betrouwbaar, hebben goede motoren maar je scoort er geen chicks mee om het zo te zeggen?

ik met me Opeltje ook niet :D

ik rij alleen maar DUITSE auto's omdat ik een dikke buffe Duitser ben

ik rij al 10 jaar duits, waarvan 8 jaar lang auto's jonger dan 3 jaar.

ik moet zeggen, het rijd heerlijk maar ik ga over 2 a 3 maand denk ik toch overstappen op een japanner, why ?

reed jaren volkswagen, werd me wat te duur, Seat Ibiza Fr gereden, heerlijk wagen, daarna leon (3 stuks :roflol: ) prima wagens, ik ben nu aan het kijken voor een Tiguan, maar helaas die word me toch wat te duur qua opties etc (ik zwijg even over verbruik en onderhoud) alternatieven die ik op het oog heb zijn de mazda 6 sport, Hyunday santa fe of de nissan quasquai. goedkoper, completer en in mijn optiek meer auto voor je geld.

nu alleen maar hopen dat ze ook nog zo lekker zitten als die duitsers en ik ben om.

Ook al scoren Mazda, Toyota en Honda goed, toch blijf ik het hebben voor Duitse merken, ik heb nu reeds enkele maanden een Audi en heb er nog geen seconde spijt van dat ik hem gekocht heb.

heb je daarvoor je auto nodig?

Heb het ook gelezen stond paar dagen geleden in de krant
top 30 betrouwbaarste wagens
1- Mazda
2- Toyota
3- Suzuki
5- bmw, 10- Audi, 17-Mercedes, 21-Opel

Terug
Naar boven