XXL Nutrition

me nieuwe kuur VRAAG!!??

Weet niet waarom jullie allemaal van die vooroordelen trekken. Maandag rug biceps buik. Disndag borst triceps buik. Woensdag schouders biceps. Donderdag benen triceps buik. Vrijdag rug biceps en zaterdag borst triceps buik zondag rust. En waarom is dit een idiote 1e kuur dan?

3x biceps, 3x triceps, 2x buik, 2x buik, 2x rug, 1x schouders, 1x benen.......... denk dat de vooroordelen aardig kloppen...

omdat als eerste kuur je eerst wat jaren training moet hebben zodat je weet wat je doet en daarbij is een eerste kuur vaak test only zodat je weet wat dat met je doet

Ik fitness nu 7 maanden. Heb toch erbij getypt wat ik eet op een dag.07:00 bord ontbijtgranen met een whey protein shake, vitaminepil en aminozuur tablet. 09:30 halve bak kwark met whey protein poeder. 1 appel 2 boterhammen kipfilet. 12:00 bakje met rijst en kip, 2 eiwitten en 1 heel ei + kiwi of banaan en een aminozuur tablet. 14:30 blik tonijn of sardines + 3 boterhammen tonijnsalade of kipfilet. Na het trainen neem ik weer een whey protein shake (ook sogtend met water) en een aminozuur tablet en aardappelen groente en vlees.

Sterkte

R.i.p.

Weet niet waarom jullie allemaal van die vooroordelen trekken. Maandag rug biceps buik. Disndag borst triceps buik. Woensdag schouders biceps. Donderdag benen triceps buik. Vrijdag rug biceps en zaterdag borst triceps buik zondag rust. En waarom is dit een idiote 1e kuur dan?

Wauw, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat jij medische problemen krijgt :o

Plz be troll

Kan dit niet als sticky in het AAS sub forum als voorbeeld hoe het niet moet? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wauw, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat jij medische problemen krijgt :o
En waarom zou ik medische problemen moeten krijgen dan?

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Ken maar zat jongens die het ook zo hebben gedaan en goede resultaten hebben geboekt.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Ken maar zat jongens die het ook zo hebben gedaan en goede resultaten hebben geboekt.

Omdat je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent natuurlijk.

Omdat je als een dwaas bezig bent :o

Omdat je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent natuurlijk.
Ik ken dus ook jongens die helemaal niet op hun eten deden letten de dubbele dosis pakte dus 2 x per week en zelfde trainings schema en goede resultate boekte. Trainde zelfs niet eens zonder AAS

De vraag komt pas als je al begonnen bent en zoals hierboven vermeld idd geen id waar je mee bezig bent.
Niet dat ik nou aas goeroe ben.Maar poeh poeh.
Misschien iets eerder hier aan kunnen kloppen.
HCG?
Nolva? ???

De vraag komt pas als je al begonnen bent en zoals hierboven vermeld idd geen id waar je mee bezig bent.
Niet dat ik nou aas goeroe ben.Maar poeh poeh.
Misschien iets eerder hier aan kunnen kloppen.
HCG?
Nolva? ???
Wat zou er dan mis kunnen gaan volgens jullie. Ik merk nu al dat ik goede resultaten heb zowel kracht als massa dus

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

En in plaats van gewoon te zeggen wat er fout is en wat het probleem is word ik gewoon afgezeken als een hond slaat nergens op net van die kleine kinderen

Is dit nou je eerste of 2e kuur? :roflol:
xEm1HPm.png

Wat zou er dan mis kunnen gaan volgens jullie. Ik merk nu al dat ik goede resultaten heb zowel kracht als massa dus

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

En in plaats van gewoon te zeggen wat er fout is en wat het probleem is word ik gewoon afgezeken als een hond slaat nergens op net van die kleine kinderen

Roid rage

Je voeding lijkt nergens op. Wat je als 1e kuur pakt tja, daar zijn de meningen over verdeeld, in de US zie je er zat beginnen met Tren, dat boeit niet.

Je voeding en tevens training zijn daarentegen zwaar belachelijk. 3x triceps tegenover 1 x benen, zie je zelf niet wat daar aan schort?

Ik ken dus ook jongens die helemaal niet op hun eten deden letten de dubbele dosis pakte dus 2 x per week en zelfde trainings schema en goede resultate boekte. Trainde zelfs niet eens zonder AAS

lol ik had het niet over je gains maar over je gezondheid :roflol:

Als je slim had geweest had je vraag nu geweest wat ik bedoelde met hcg en nolva.
Ik kan niet echt een verstandig antwoord geven hierop nu.

Terug
Naar boven