Fitness Seller

me nieuwe kuur VRAAG!!??

hij heeft wel een punt. hij heeft nu wel gemerkt dat die ontzettend stom bezig is. Maar misschien kan iemand hem wel helpen? ik heb er niet zoveel verstand van dus ik hou me er liever buiten

Ik ken dus ook jongens die helemaal niet op hun eten deden letten de dubbele dosis pakte dus 2 x per week en zelfde trainings schema en goede resultate boekte. Trainde zelfs niet eens zonder AAS

Met AAS haal je nog betere resultaten wanneer je niet traint tegen een natural die wel serieus traint en met zijn voeding bezig is. Ben benieuwd wat die jongens en wat jij hierna overhoud. Ik vermoed niet veel.

hij heeft wel een punt. hij heeft nu wel gemerkt dat die ontzettend stom bezig is. Maar misschien kan iemand hem wel helpen? ik heb er niet zoveel verstand van dus ik hou me er liever buiten

Nee dat heeft ie niet. Hij probeert nog steeds zich vast te houden aan zijn standpunt dat ie allemaal heel goed bezig is, alleen omdat anderen nog debieler zijn.

Ik hoop serieus dat er niet iemand is die nu een gezonde kuur/voeding/training voor hem gaat uittypen.

Nee dat heeft ie niet. Hij probeert nog steeds zich vast te houden aan zijn standpunt dat ie allemaal heel goed bezig is, alleen omdat anderen nog debieler zijn.

Ik hoop serieus dat er niet iemand is die nu een gezonde kuur/voeding/training voor hem gaat uittypen.

hahah ja dat snap ik wel, maar ik bedoel dit is best gevaarlijk voor hem om hier zo mee aan te lkoten

Ja is gevaarlijk voor hem, maar had die maar enige moeite moeten doen om zich in te lezen.

ben ik het volledig mee eens maar dit is wel een hele harde les voor hem.. kan die beter wat advies krijgen dat die dit zo goed mogelijk afrond naar mijn idee

• Topic Starter Topic Starter
Als je slim had geweest had je vraag nu geweest wat ik bedoelde met hcg en nolva.
Ik kan niet echt een verstandig antwoord geven hierop nu.
Bij deze vraag ik het. Wat bedoel je daarmee? Sorry er word zoveel gereageerd. Gr

Dat dit soort gasten zichzelf mogen voortplanten.. :roflol: In 7 maanden tijd (hersteld??) twee zeer discutabele kuurtjes doen met amper kennis van AAS, voeding en training. Valt vrij weinig meer aan te redden, die zit over een paar jaar al aan de trt

Mensen als hem zijn niet te redden. Geen discipline, te ongeduldig, gebrek aan inzicht, gebrek aan kennis en dan ook nog is te lui om zelf research te doen.

Het verbaast mij werkelijk dat er echt zulke mensen zijn. Met hoe negatief de gemiddelde persoon tegen AAS aankijkt kan ik het mij moeilijk voorstellen dat iemand gewoon begint te spuiten zonder te weten hoe het werkt en wat het doet.

Waarschijnlijk daarom de domme stereotypes over AAS zoals "als je stopt met gebruiken dan verlies je het allemaal toch" of "dat zijn nepspieren"

Mensen als hem zijn niet te redden. Geen discipline, te ongeduldig, gebrek aan inzicht, gebrek aan kennis en dan ook nog is te lui om zelf research te doen.

Het verbaast mij werkelijk dat er echt zulke mensen zijn. Met hoe negatief de gemiddelde persoon tegen AAS aankijkt kan ik het mij moeilijk voorstellen dat iemand gewoon begint te spuiten zonder te weten hoe het werkt en wat het doet.

Waarschijnlijk daarom de domme stereotypes over AAS zoals "als je stopt met gebruiken dan verlies je het allemaal toch" of "dat zijn nepspieren"

Mooi gezegd

Bij mij in de gym mogen alleen mensen trainen; wist niet dat er ook gyms waren waar ze mongoïlde apen toelieten.

Als jij over 10 jaar nog leeft maak ik een buiging

• Topic Starter Topic Starter
Ik kwam hier voor advies wat ik beter zou kunnen doen eventueel of wat ik zou moeten veranderen als jullie gwn niet normaal kunne reageren en op een normale manier mij antwoord of advies kunnen geven ondanks wat ik volgens jullie verkeerd doe in al die opzichten, hou dan stil en laat t met rust en ga niet zo kinderachtig lopen kwallen

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Bij mij in de gym mogen alleen mensen trainen; wist niet dat er ook gyms waren waar ze mongoïlde apen toelieten.

Als jij over 10 jaar nog leeft maak ik een buiging
Hou nou maar stil als je niks normaals te zegge heb op gwm advies hoe het dan WEL moet. Je kan volgens mij geen klap hebbe met je praatjes want dan lig je een week in t ziekenhuis blufbal

Ik kwam hier voor advies wat ik beter zou kunnen doen eventueel of wat ik zou moeten veranderen als jullie gwn niet normaal kunne reageren en op een normale manier mij antwoord of advies kunnen geven ondanks wat ik volgens jullie verkeerd doe in al die opzichten, hou dan stil en laat t met rust en ga niet zo kinderachtig lopen kwallen

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Hou nou maar stil als je niks normaals te zegge heb op gwm advies hoe het dan WEL moet. Je kan volgens mij geen klap hebbe met je praatjes want dan lig je een week in t ziekenhuis blufbal

Hey ik zou je tren verhogen man, is goeie shit en ik zou ook nog wat dingen gaan mixen voor de gein.

Nee srs, stop er gewoon mee

:roflol: pak nog een spuit tren, pieleke. Ik stuur Leroy op je af. Dan heb je een paar stompen te pakken

Ik zou Test Suspension en Methyltren pre-workout toevoegen man. Van beide een halve ml 90 min voor het trainen. Iedereen zal zeggen dat het slecht spul is en te zwaar maar dat is bullshit, zeggen ze alleen omdat ze p*ssy zijn en niet willen dat andere mensen buff worden.

Terug
Naar boven