Fitness Seller

me nieuwe kuur VRAAG!!??

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou Test Suspension en Methyltren pre-workout toevoegen man. Van beide een halve ml 90 min voor het trainen. Iedereen zal zeggen dat het slecht spul is en te zwaar maar dat is bullshit, zeggen ze alleen omdat ze p*ssy zijn en niet willen dat andere mensen buff worden.
Weet niet waar ze last van hebbe maar goed slaat nerges op

Haha wel grappig, kerel is zo dom geweest om te beginnen met kuren zonder zich ingelezen te hebben en nu verwacht hij dat alles voorgekauwd gaat worden.
Hij is zichzelf in een diep gat aan het graven, wat als maar dieper, dieper
dieper
aan het worden is.

Succes met je kuur, je zal hard gaan bro !

Klopt, maar lui wegen ook allemaal niks en dan wel willen bashen. Vooral die JW, rare gast man. Ik zou niet alleen je Tren of alleen je Test uppen, daar krijg je geauwehoer mee. Als je ze uppt wel allebei doen en dan liefst over de 500 mg beide.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar lui wegen ook allemaal niks en dan wel willen bashen. Vooral die JW, rare gast man. Ik zou niet alleen je Tren of alleen je Test uppen, daar krijg je geauwehoer mee. Als je ze uppt wel allebei doen en dan liefst over de 500 mg beide.
Zal ik maar niet doen ik vogel alles zelf wel uit

Probeer synhol anders? Geen gezeur met nakuur enzo. Dan hoef je geeneens te trainen of te eten.

hahah ja dat snap ik wel, maar ik bedoel dit is best gevaarlijk voor hem om hier zo mee aan te lkoten

Sommige mensen kun je 10x wat vertellen maar die leren het liever via de hard way.

Bij deze vraag ik het. Wat bedoel je daarmee? Sorry er word zoveel gereageerd. Gr

Impulsiviteit kent geen tijd.

Dat dit soort gasten zichzelf mogen voortplanten.. :roflol: In 7 maanden tijd (hersteld??) twee zeer discutabele kuurtjes doen met amper kennis van AAS, voeding en training. Valt vrij weinig meer aan te redden, die zit over een paar jaar al aan de trt

Dus hij heeft al gekuurd met zijn schrale 75kg? Ik dacht dat hij nog moest beginnen met trainen en alvast begonnen was met kuren.

Mensen als hem zijn niet te redden. Geen discipline, te ongeduldig, gebrek aan inzicht, gebrek aan kennis en dan ook nog is te lui om zelf research te doen.

Het verbaast mij werkelijk dat er echt zulke mensen zijn. Met hoe negatief de gemiddelde persoon tegen AAS aankijkt kan ik het mij moeilijk voorstellen dat iemand gewoon begint te spuiten zonder te weten hoe het werkt en wat het doet.

Waarschijnlijk daarom de domme stereotypes over AAS zoals "als je stopt met gebruiken dan verlies je het allemaal toch" of "dat zijn nepspieren"

Zeker nog nooit bij basic fit of fit for free wezen kijken?

Stuur maar dan zullewe zien wat er gebeurt en jou rotkop erbij

Je staat voor lul voor het hele internet koekwaus.

Je bent niet echt snugger he :roflol:

Owjee ovosnovo mengt zich in dit topic, ik voel dat er een mooi topic aan komt !

Luister maar niet naar de anderen, gewoon de doses verdubbelen. Succes verzekerd.

Wat is trouwens 'je verhaal'? Want deze sectie is daarvoor bedoeld eigenlijk.

Vroeger gepest op school? Moeilijke jeugd? Verkracht door meneer pastoor?

Vertel het vooral, daar is deze sectie voor.

Moet er gevochten worden?

Luister maar niet naar de anderen, gewoon de doses verdubbelen. Succes verzekerd.

Wat is trouwens 'je verhaal'? Want deze sectie is daarvoor bedoeld eigenlijk.

Vroeger gepest op school? Moeilijke jeugd? Verkracht door meneer pastoor?

Vertel het vooral, daar is deze sectie voor.

Goed reactie van een mod.
sluit het topic gewoon man :o

Terug
Naar boven