- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Kom terug bij mij Smitze ik mis je!! Je bent al 2 maand niet op DBB geweest en voel me in de steek gelaten door je. Had dit nooit achter je gezocht
![]()
Kom terug bij mij Smitze ik mis je!! Je bent al 2 maand niet op DBB geweest en voel me in de steek gelaten door je. Had dit nooit achter je gezocht
kost te veel geld die kerel, Geef hem dan gewoon direct tips: ANANAS EN OLIJFOLIE.
kost te veel geld die kerel, Geef hem dan gewoon direct tips: ANANAS EN OLIJFOLIE.
ksou je schema wel zo aanhouden:
07:00 ananas
09:30 ananas
11:30 ananas + olijfolie
13:00 olijfolie
15:00 ananas met extra ananas
18:00 een ovenschotel met ananas en olijfolie
Trainnen met als pwo ananas
post-workout een goede beker olijfolie
20:00 kwark met ananas of ananas alleen is goed aan te raden
22:00 slapen...
Met een ananas bij de hand als je opeens wakker word
hoppa nieuwe mr.olympia in de building.
zegt de man met een ananas als pfHahaha etc.
Maak mij maar belachelijk.
Als jij nou eens een foto post waarbij je niet alleen je shirtje een beetje optilt, praten we verder.
Zo te zien heeft Tavi jouw foto ook bewerkt.
Damn je bent ripped geworden, maar je bent nog steeds een schatje volgens mij.Haha damn... Is that you? Looking good. Ben het forum soort van uit het oog verloren inderdaad maarrr ben nog net zo fanatiek bezig met sporten:-) vertel... Heb ik wat gemist hier?![]()
![]()
Al een keer geprobeerd maar is niet mijn dingSerieus met goeie begeleiding kan jij denk ik wel heel wat wedstrijden winnen!
Damn je bent ripped geworden, maar je bent nog steeds een schatje volgens mij.
Haha casanova! Jaa nog steeds same from the inside ik sluit me btw aan bij alle lovende opmerkingen over jou / je body... Insane
Al een keer geprobeerd maar is niet mijn ding
Hij is god***domme van mij.Je zou toch spontaan homo worden van @anonimnyylector
En ik dan?
Ja schat! Wij zijn één. Elke dag word ik wakker met Galen in mijn gedachten.