MuscleMeat

Me

Ga jij eigenlijk wedstrijden doen Smize?

Smize, moet je een tissue? Jouw kontje moet wel heel nat zijn van al deze likkerij :p

• Topic Starter Topic Starter
Ga jij eigenlijk wedstrijden doen Smize?

Lijkt me een leuke uitdaging maar ben denk ik niet structureel genoeg train/eet/leef om dat te kunnen halen... Wie weet later

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Is wel m'n plan, wil eigenlijk meedoen aan de Flexcup dit jaar, maar realistisch gezien ga ik dat waarschijnlijk nog niet redden. Ik zet graag hoog in :) En jij?

Stoer hoor. Heb je een deadline/streven voor jezelf? Succes!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Nee Smitze is niet bijdehand, Smitze is een hele slimme, attractieve vrouw. Met een lekkere kont :D Dat mag ik toch wel zeggen hé Smitze? Of mag ik je mijn kleine prinses noemen? Oef ik word nu een beetje te romantisch :D

Hahaha heerlijk ding! Love it

Lijkt me een leuke uitdaging maar ben denk ik niet structureel genoeg train/eet/leef om dat te kunnen halen... Wie weet later

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Stoer hoor. Heb je een deadline/streven voor jezelf? Succes!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Hahaha heerlijk ding! Love it

Noem mij maar je ding.. Daar kick ik op :P Nee grapje hoor hahaha. Hoe gaat het prinses? ;)

Smitze!! Antwoord.

Sta je er een beetje sexy bij deze zomer Smitze? Bikini pics tijd denk ik zo :D

Haha heb m'n best gedaan... Nog geen bikini picts, wel updates.

image.jpg

Benen☺️

image.jpg

:titty:Goed fysiek hoor

Nog eentje

image.jpg

Spierballetje

image.jpg

Netjes hoor.