Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes. Wil je ook wedstrijden gaan doen uiteindelijk? Succes!
En jij?
Dat mag ik toch wel zeggen hé Smitze? Of mag ik je mijn kleine prinses noemen? Oef ik word nu een beetje te romantisch 
Is wel m'n plan, wil eigenlijk meedoen aan de Flexcup dit jaar, maar realistisch gezien ga ik dat waarschijnlijk nog niet redden. Ik zet graag hoog inEn jij?

Is wel m'n plan, wil eigenlijk meedoen aan de Flexcup dit jaar, maar realistisch gezien ga ik dat waarschijnlijk nog niet redden. Ik zet graag hoog inEn jij?
Nee Smitze is niet bijdehand, Smitze is een hele slimme, attractieve vrouw. Met een lekkere kontDat mag ik toch wel zeggen hé Smitze? Of mag ik je mijn kleine prinses noemen? Oef ik word nu een beetje te romantisch
![]()
Lijkt me een leuke uitdaging maar ben denk ik niet structureel genoeg train/eet/leef om dat te kunnen halen... Wie weet later
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------
Stoer hoor. Heb je een deadline/streven voor jezelf? Succes!
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------
Hahaha heerlijk ding! Love it
Nee grapje hoor hahaha. Hoe gaat het prinses? 
Noem mij maar je ding.. Daar kick ik opNee grapje hoor hahaha. Hoe gaat het prinses?
![]()
met jou ook?