AndroidHealthClinic

Medicijnen tijdens kuur

xxces

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ben net een weekje bezig bezig met een kuurtje.
Sust, clen en t3.

Nu schijnt het dat ik een pees ontsteking heb in me pols.
Niet onwijs last van maar het belemmerd wel de training.
De dokter heeft diclofinac voor geschreven voor me.

Kan dit samen met clen en t3 of beter van niet? Of wordt dit teveel?

Ben net een weekje bezig bezig met een kuurtje.
Sust, clen en t3.

Nu schijnt het dat ik een pees ontsteking heb in me pols.
Niet onwijs last van maar het belemmerd wel de training.
De dokter heeft diclofinac voor geschreven voor me.

Kan dit samen met clen en t3 of beter van niet? Of wordt dit teveel?
kan je beter aan je dokter vragen man,ik weet dat diclo een zeer zware ontstekingsremmer is.
of het samen kan durf ik niet te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Zat net ff te lezen. En de bijwerkingen zijn niet niks. Laat ze lekker leggen. Ben nu toch aan t cutten, beetje extra cardio de aankomende weken tot t weer gaat.

Thnx man

Als jij van je arts Diclo voorgeschreven hebt gekregen dan heeft ie daar vast wel een goede reden voor gehad. Uit je post haal ik niet wat je nu laat liggen, de diclo of de T3 en clen, maar de eigenwijzigheid van de gemiddelde DBBer kennende zal het de diclo wel zijn. Zou ik zelf niet doen. Speel liever open kaart met je arts over je AAS gebruik en vraag het hem.

Als jij van je arts Diclo voorgeschreven hebt gekregen dan heeft ie daar vast wel een goede reden voor gehad. Uit je post haal ik niet wat je nu laat liggen, de diclo of de T3 en clen, maar de eigenwijzigheid van de gemiddelde DBBer kennende zal het de diclo wel zijn. Zou ik zelf niet doen. Speel liever open kaart met je arts over je AAS gebruik en vraag het hem.

mee eens

Wat ik alleen vaag vind is, dat hij gister aan me vingers liep te trekken en ik geen pijn had. Daarbij kraakt me pols, en in me goede hand niet. Het is gebeurt tijdens thaiboksen, tijdens sparren. En als ik berichten lees over mensen met een pees ontsteking is dat aan de kant van de duim, bij mij is het bij me Pink, op t 'scharnier' zeg maar. En een pees ontsteking ontstaat vaak door overbelasting.

Zit waarschijnlijk in je elleboog. Uitstraling gaat naar je hand.
Ik zou naar de fisio gaan en daarbij een paar weekjes RUSTIG trainen en cardio.
De Dia die je hebt gekregen heb ik ook gehad. Is de ontsteking 1 keer mee weggegaan en de andere keer niet. Ik had er geen bijwerkingen van.
of het samen kan met de AAS zou ik ook effe aan je huisarts vragen. Hij zou ook je vertrouwenspersoon moeten zijn, dus in principe kun je alle smet hem bespreken.

Dokter weet niet of er interactie plaats zal vinden tussen de verschillende middelen. Ik kan wel paracetamol nemen zei die. Klopt dit?

NSAIDs zijn in ieder geval nadelig wat spiergroei betreft.

Maar ik zou eerst die peesontsteking fixen als ik jou was, je bent ook net 'n week bezig.

Terug
Naar boven