XXL Nutrition

Meedoen aan een laag niveau amateurwedstrijd

Bezoekers in dit topic

Groeiuh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
2
Waardering
0
Hallo.

Ik zou graag meedoen aan een bodybuildwedstrijd om ervaring op te doen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen gigantische hoeveelheden massa heb of al superdroog sta. Ik zie er ook niet uit alsof ik ongetrained ben gelukkig. Ik hoef ook niet perse de eerste keer gelijk te winnen ofzo, ik wil gewoon graag ervaring opdoen.

Wat raden jullie me aan? Ik zou graag dit jaar nog meedoen aan een wedstrijd. van een zo laag mogelijk niveau dus.
 
foto's hier posten?

Welkom!
 
Er zijn genoeg C wedstrijden door het jaar door verspreid.
Maar vertel eens wat meer over jezelf, stats en dergelijke.
Wanneer wil je dan een wedstrijd draaien.
 
Hallo,

Ik ben 1,89 lang en weeg momenteel 77 (op fotos 78,5).

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Wedstrijd bij voorkeur laat in het jaar zodat ik nog wat tijd hem op te verbeteren, maar het ligt natuurlijk ook aan wanneer de wedstrijd is met het laagste niveau zodat het niveau met andere deelnemers niet extreem groot is (ik heb niet echt een idee van het niveau, wil gewoon graag ervaring opdoen)
 
De wedstrijd die jou waarschijnlijk het meest aanspreekt is het NK van de YBF (Voorheen NK Naturals).

Klasse-indeling vind hier plaats op basis van fysiek ipv gewicht (NBBF), Lengte-gewichtverhouding (NBBF-classic BB), of Lengte (NAC).

Door velen word dit gezien als de beginnerswedstrijd bij uitstek.

Je bent wel erg licht gezien je lengte. Heb je al een begeleider (zo nee, dan zou ik er dringend een zoeken) die je een objectief oordeel kan geven over je plannen? Deze kan je ook helpen met je trainings- en voedingsschema's, verplichte poses, poseerroutine etc.

De door Ibo aangegeven C-westrijden van de NBBF zijn ook leuk, maar hebben doorgaans een erg hoog niveau.
 
Back
Naar boven