XXL Nutrition

meenemen vanuit het buitenland

Bezoekers in dit topic

erwinxl

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
4
Waardering
0
hallo

ik ben momenteel in het buitenland (Ned. Antillen) en wil eigenlijk supplementen mee nemen naar Nederland. :cool:

het gaat hier om dianabola en anavar van Hi-Tech. dit zijn geen anabolen (al hebben ze wel dezelfde merknaam gegeven als de bekende anabolen) maar nieuwe supplementen vanuit Amerika. deze producten zijn momenteel nog niet te verkrijgen op de Nederlandse markt. (heb ze niet kunnen vinden iedergeval)

nu is mijn vraag, kent iemand deze producten en zal ik problemen krijgen als ik deze in m'n bagage stop?

deze producten bevatten als het goed is ook niet de in Ned. verboden pro-hormonen. heb gezocht op het internet bij oa. douane enz. wat wel mag en niet, maar heb nog geen duidelijke informatie!

hier een link met informatie over de twee verschillende producten:
http://www.worldclassnutrition.com/dianabol.html
http://www.worldclassnutrition.com/anavar.html

hoop dat iemand mij dus wat duidelijkheid kan geven.

Erwin.
 
stop ze in ieder geval NIET in je handbagage, die wordt Altijd gecontroleerd op Schiphol................


stop ze in sokken, tussen de rest van je spullen, of beter nog in je badtas met tandpasta enz.

Ik zit op Curacao en weet inmiddels genoeg van de lastige procedures bij de douane enz.

suc6 alvast!
;)
 
Zijn dit geen Prohormonen dan?
 
Stuur ze op naar je huis in NL. Of nog beter naar het huis van een maatje.. :D
 
Ze zullen vast wel zien zitten in m'n bagage (in de scan) in toilettas is idd wel minder opvallend!
maar is er ook iemand die iets weet van deze regelgeving. niet alles is toch direct illegaal :grumble:

heb namelijk ook een onderwerp gelezen waar ze het hebben over boetes voor het invoeren van supplementen, wil namelijk niet gepakt worden voor zo'n geintje

gr. Erwin
 
erwinxl zei:
Ze zullen vast wel zien zitten in m'n bagage (in de scan) in toilettas is idd wel minder opvallend!
maar is er ook iemand die iets weet van deze regelgeving. niet alles is toch direct illegaal :grumble:

heb namelijk ook een onderwerp gelezen waar ze het hebben over boetes voor het invoeren van supplementen, wil namelijk niet gepakt worden voor zo'n geintje

gr. Erwin


handbagage wordt strenger gecontroleerd dan de rest..........

ik heb vanuit mijn vorige woon/verblijfplaats St Maarten alles in 1 grote koffer gedouwd ( 43 kilo) en per cargo laten gaan; ging met hetzelfde vliegtuig mee: 108 dollar!!
- inhoud: van strijkijzer, medicatie, scherpe voorwerpen, tot werkschoenen toe..........geen probleem

rest als gewone bagage ingecheckt, kleren en allerhande "vakantie"spullen, geen handbagage............en geen problemen!:D
 
dianabol en anavar zijn toch geen supplementen
 
radou01: 't gaat niet over dianabol en anavar. het zullen prohormonen of één of andere brol zijn. ze veranderen één of meerdere letter in de naam (bvb dianabola en anavara) en beweren dat het evengoed werkt als anabolen. zal waarschijnlijk veel kosten en niet werken. dat heb je altijd met die produkten. ik zou het gewoon in mijn bagage steken (niet handbagage). de kans is klein dat ze dit gaan controleren. en als ze je pakken, ben je het misschien kwijt. hangt ervan af wat erin zit. de samenstelling zou normaalgezien op de verpakking moeten staan. zonde van het geld als ze het onderscheppen. voor de rest geen probleem want het zal toch weer iets zijn dat enkel tussen je oren werkt en dat je voor niets gekocht hebt.
 
skydirk zei:
radou01: 't gaat niet over dianabol en anavar. het zullen prohormonen of één of andere brol zijn. ze veranderen één of meerdere letter in de naam (bvb dianabola en anavara) en beweren dat het evengoed werkt als anabolen. zal waarschijnlijk veel kosten en niet werken. dat heb je altijd met die produkten. ik zou het gewoon in mijn bagage steken (niet handbagage). de kans is klein dat ze dit gaan controleren. en als ze je pakken, ben je het misschien kwijt. hangt ervan af wat erin zit. de samenstelling zou normaalgezien op de verpakking moeten staan. zonde van het geld als ze het onderscheppen. voor de rest geen probleem want het zal toch weer iets zijn dat enkel tussen je oren werkt en dat je voor niets gekocht hebt.

Inderdaad , beter gelijk voor het echt werk gaan :)
 
twizzle2711 zei:
Inderdaad , beter gelijk voor het echt werk gaan :)

Dat jij gebruikt en dat je trots bent op het gebruiken van anabolen moet je zelf weten, ik heb daar namelijk iets andere ideeën over.

Dit is gewoon een product dat op een natuurlijke manier werkt. je zou denken dat het daarom niet werkt maar toch zijn hier zeker goeie resultaten gehaald met dit product! denk daarom dat het in een later stadium ook in Nederland wel bekent zal worden.

waar het mij om gaat of er ook nog iemand is die wat weet van de regelgeving, of iemand die een goede link heeft om hier meer informatie over te vinden. het is namelijk zo dat producten (bepaalde stoffen) die ter goedkeuring zijn overlegt in Nederland ingevoerd mogen worden tot dat deze beoordeeld zijn.


wel bedankt voor de bagage tips :thumbs:

Gr. Erwin.
 
Zonder beoordeling geen invoer.Zonder invoer niet op de nederlandse markt.Dus als het hier niet vrij verkrijgbaar is hang je sowieso als je aangehouden wordt.
 
erwinxl zei:
Dat jij gebruikt en dat je trots bent op het gebruiken van anabolen moet je zelf weten, ik heb daar namelijk iets andere ideeën over.

vind ik eerlijk gezegd een schijnheilige opmerking. als je bang bent omdat je problemen zou kunnen hebben bij de douane weet je wel degelijk dat het niet om een natuurlijk produkt gaat maar waarschijnlijk om een prohormoon. en als je prohormonen gebruikt, zie ik niet in waarom je een bepaald idee zou moeten hebben over iemand die AS gebruikt. want prohormonen zijn even schadelijk maar minder effectief dan AS. ik ben ook van principe gebruik dan iets wat zeker werkt. en moest het een natuurlijk produkt zijn zoals je beweert, dan weet je goed genoeg dat er geen natuurlijke middelen zijn die dezelfde werking als AS hebben. in dat geval heb je je waarschijnlijk goed laten vangen. die naam allen al: dianabola. waarom niet dianabrol. dat zou eerlijker zijn. maar ja, dat verkoopt niet.
 
ik zou die onzin niet meenemen, als je niet eens weet wat t precies is, en er weinig info van gebruikers te vinden is, dan kan je je geld beter besteden aan wat anders.
 
skydirk zei:
vind ik eerlijk gezegd een schijnheilige opmerking. als je bang bent omdat je problemen zou kunnen hebben bij de douane weet je wel degelijk dat het niet om een natuurlijk produkt gaat maar waarschijnlijk om een prohormoon. en als je prohormonen gebruikt, zie ik niet in waarom je een bepaald idee zou moeten hebben over iemand die AS gebruikt. want prohormonen zijn even schadelijk maar minder effectief dan AS. ik ben ook van principe gebruik dan iets wat zeker werkt. en moest het een natuurlijk produkt zijn zoals je beweert, dan weet je goed genoeg dat er geen natuurlijke middelen zijn die dezelfde werking als AS hebben. in dat geval heb je je waarschijnlijk goed laten vangen. die naam allen al: dianabola. waarom niet dianabrol. dat zou eerlijker zijn. maar ja, dat verkoopt niet.

De producten noemen echt wel exact hetzelfde als the real thing, tot op de letter na. De inhoud is volledig legaal, dus ook geen pro-hormonen.
Als het gaat werken, ik betwijfel het...
 
De supplementen bevatten idd geen pro-hormonen, was daarom ook benieuwd of het in Nederland nou ook gewoon is toegestaan. Dit omdat het eigenlijk totaal nieuwe producten zijn. heb daarvoor ook links van deze producten geplaatst. hierbij was ik ook benieuwd of er ervaring is met deze producten / producent.

@skydirk
ik vind het best dat andere mensen dit soort middelen gebruiken. ik vind het zelfs goed dat er genoeg informatie verschaft word betreffende het gebruik van AS.

Waar het mij om gaat is dat er word gesproken over anabolen van "als jij er klaar voor bent" en "the real thing" net als of het stoer is om dit te gebruiken. Want dat vind ik helemaal niet, en zeker niet als het van die jonge jongetjes betreft die net een jaartje in de sportschool rond huppelen! of als schermafbeelding een stapeltje pilletjes heeft!

Hier op dit eiland is het ook heel makkelijk te krijgen, er zijn hier zelfs jongens die nog op de middelbare school zitten en dat al gebruiken!

ik denk dat jij als serieuze sporter bent het wel met me eens zal zijn!?

Gr. Erwin
 
Back
Naar boven