AndroidHealthClinic

meest absurde

Bezoekers in dit topic

Pff, zie alleen maar records bij ons.

360 squat (Neele), 250 bench (tig lui) 350 deadlift (tig lui)

Niks nieuws meer voor mij dus lol
 
Absurd: iemand zet zijn benen af om te gaan legpressen en die vervolgens per ongeluk een knetterende scheet laat die door de hele zaal te horen is.

dat zou ik nog express doen en dan roepen "HEY IEDEREEN HEB JE DIE GEHOORD DAT WAS EEN 8 HE????
 
meest extreme was een idioot die d8 dat die zo ff ongeveer 350kg kon squaten voor zijn eerste keer. Uiteindelijk gingen 10 man om hem heen staan en hij ging 1 cm naar beneden en kwam niet meer omhoog LOL. De hele gym zat naar zijn achterlijke actie te kijken en het was dood stil.....en toen liet die een keiharde SCHEET ;DDD daarom noemen we hem nu altijd fartman :D
 
Pff, zie alleen maar records bij ons.

360 squat (Neele), 250 bench (tig lui) 350 deadlift (tig lui)

Niks nieuws meer voor mij dus lol

Zomaar een vraag, bij welke sportschool train je dat. Klinkt allemaal best impressive.:)
 
in m'n oude gym trainde enkele ware beren, tijdens het leg pressen gingen alle schijven erop en gingen enkele van de knullen er nog bij op staan.
 
iemand van 62 kg 150 kg zien clean&jerken

Ik snap er nog altijd geen flikker van, is die techniek en explosiviteit dan zo belangrijk? want echte massamonsters zijn die OLers niet echt (vooral lagere gewichtsklasse dan).
 
een kereltje van 16 jaar 11reps quartersquat zien doen.met 300kg
is nu nog lelijker geworden zelfs:p


Dries Willaert oftewel MonsterStrenght ??

die doet nu quartersquat met 400 kilo!
:eek: :D
 
de dikke vn diksmuide die 210 duwde, 300deadlifte, 280 squatte
 
Ik snap er nog altijd geen flikker van, is die techniek en explosiviteit dan zo belangrijk? want echte massamonsters zijn die OLers niet echt (vooral lagere gewichtsklasse dan).

Techniek en explosiviteit is inderdaad heel belangrijk.

Ze zijn misschien wel geen massamonsters, maar ze zijn wel heel sterk.
 
Iemand van 86kg 1x340kg zien deadliften
 
Iemand van ~120kg.. 5x160 halve reps drukken.

Yes.. my gym sucks.
 
2 gasten deden skullcrushen voor het eerst, meteen 50 kg :)

Bar op z'n hoofd :roflol:
 
Skullcrushers met 70 kg (kerel van 90kg)
Bench 150 *1
Deadlift 235*5
Squat 210*8

Heb het zelf niet gezien maar in mijn gym deed er iemand cross over cables en naart schijnt was er ambulance gekomen omdat hij te veel gewicht had gepakt en naar achter schoof. Waarschijnlijk schouder uit de kom of spierscheur ofzo.

Dusja stats zijn niet impressive, hoewel de deadlift nog goed meevalt :)
 
lol bij mijn gym ben ik de enige die squat en deadlift en benchpress doet :P ofja alle mannen doen benchpress maar geen squat en deadlift, dus geen impressive weights
 
Ik heb ook wel eens iemand zien lopen op de loopband, en haar "kontvet" bewoog als een golf in de zee. Heb ik nog nergens anders gezien :eek:
 
in me ouwe sportschool...
oud vrouwtje die deed altijd leg press met 150kg... echt bizar, super oma noemde we er altijd
 
Absurd: iemand zet zijn benen af om te gaan legpressen en die vervolgens per ongeluk een knetterende scheet laat die door de hele zaal te horen is.

haha, ik laat zo vaak scheten in de sportschool.. ik maak er ook geen geheim meer van :D


zijn wel gasten uit mn sportschool die setjes maken met 200 bankdrukken

maar ik ben meestal bezig met mn eigen training.. en daar is niks impressives aan
 
meest extreme was een idioot die d8 dat die zo ff ongeveer 350kg kon squaten voor zijn eerste keer. Uiteindelijk gingen 10 man om hem heen staan en hij ging 1 cm naar beneden en kwam niet meer omhoog LOL. De hele gym zat naar zijn achterlijke actie te kijken en het was dood stil.....en toen liet die een keiharde SCHEET ;DDD daarom noemen we hem nu altijd fartman :D

haha ;d
 
Back
Naar boven