Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€10 per kilometer ongeveerDie boete gaat sowieso pijnlijk worden.
Paar weken terug ook geflasht met 38 km te hard. Al die verloren El chapo's smh,.
![]()
Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houdenDie boete gaat sowieso pijnlijk worden.
Paar weken terug ook geflasht met 38 km te hard. Al die verloren El chapo's smh,.
![]()
Is er ook wel iets wat je dat ritje wel goed hebt gedaan?Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houden

Ja toen ik stopteken kreeg besloot ik gram tren toe te voegen aan huidige cycle 🤣Is er ook wel iets wat je dat ritje wel goed hebt gedaan?![]()
Reken maar op minimaal 2 maandenWordt bepaald door de officier. Eerste keer zal paar weekjes zijn.
Jij dacht GTA met 5 sterren?Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houden
Als het echt 210 was zal het wel iets langer zijn en een verplicht cursusje.
Eerste keer, drm geen cursus wssAls het echt 210 was zal het wel iets langer zijn en een verplicht cursusje.
Holy shit wat kut.Onderweg naar huis te hard gereden en nu rijbewijs ingevorderdundercover zat me gwn half uur te achtervolgen zonder stop teken te geven
Dat is hun taktiek. Ze zagen je een fout maken. En dan gaan ze je uitlokken. Dan hebben ze dubbel bewijs. Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag als bestuurder. Ook als ze zoiets doen. Maar vet kut.Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:
Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde
Ff ander kleurtje erop en boetes zijn loesoe
Doe m dan vrijwillig, zal voor jezelf ook een stuk veiliger zijn.
Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:
Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde

Wordt bepaald door de officier. Eerste keer zal paar weekjes zijn.
Als het echt 210 was zal het wel iets langer zijn en een verplicht cursusje.
Zonde van je tijd, ga je niet winnen.
Het smoesje van bedreigd voelen hebben ze al te vaak gehoord. En natuurlijk blijft hij een tijdje achter je rijden, ze willen kijken of je nog harder gaat rijden zodat ze je rijbewijs kunnen vorderen![]()
Een man of 18 stonden nog op de lijst en maar 9 op de foto. De rest was er niet of wouden ze niet op de foto?Bedankt voor de gastvrijheid @XXL Nutrition en @wovano voor het regelen!
Gewacht dat die gedrochten weg waren 🥹Een man of 18 stonden nog op de lijst en maar 9 op de foto. De rest was er niet of wouden ze niet op de foto?