AndroidHealthClinic

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Peiling Peiling Kies:

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Die boete gaat sowieso pijnlijk worden.

Paar weken terug ook geflasht met 38 km te hard. Al die verloren El chapo's smh,.
d9fc974c-10e6-43c7-86f1-3f02ca63ce87.jpg

Die boete gaat sowieso pijnlijk worden.

Paar weken terug ook geflasht met 38 km te hard. Al die verloren El chapo's smh,.
d9fc974c-10e6-43c7-86f1-3f02ca63ce87.jpg
Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houden

• Like
Waarderingen: Pren
Onderweg naar huis te hard gereden en nu rijbewijs ingevorderd :( undercover zat me gwn half uur te achtervolgen zonder stop teken te geven
Holy shit wat kut.
Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:

Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde
Dat is hun taktiek. Ze zagen je een fout maken. En dan gaan ze je uitlokken. Dan hebben ze dubbel bewijs. Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag als bestuurder. Ook als ze zoiets doen. Maar vet kut.

Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:

Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde

Zonde van je tijd, ga je niet winnen.
Het smoesje van bedreigd voelen hebben ze al te vaak gehoord. En natuurlijk blijft hij een tijdje achter je rijden, ze willen kijken of je nog harder gaat rijden zodat ze je rijbewijs kunnen vorderen :roflol:

Ziet er gezellig uit die meet! En wat een auto's. 😍

Wordt bepaald door de officier. Eerste keer zal paar weekjes zijn.

Een paar keer 4 waarschijnlijk,

Als het echt 210 was zal het wel iets langer zijn en een verplicht cursusje.

2 maanden is redelijk standaard eigenlijk, zo heb ik een aantal jaar geleden ook de pech gehad op een mooie zomerdag om na correctie 105km/h harder dan toegestaan te hebben gereden, dat roze ding in te mogen leveren. Kreeg een brief die eruit zag als behoorlijk standaard.

Zonde van je tijd, ga je niet winnen.
Het smoesje van bedreigd voelen hebben ze al te vaak gehoord. En natuurlijk blijft hij een tijdje achter je rijden, ze willen kijken of je nog harder gaat rijden zodat ze je rijbewijs kunnen vorderen :roflol:

Kan verkeren, ligt aan je situatie en omstandigheden. Ik heb er in elk geval een maand vanaf gekregen door een brief te schrijven naar de OvJ.

Terug
Naar boven