XXL Nutrition

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Kies:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Ik heb de 21e al iets gepland staan, maar ga kijken of ik het een week kan opschuiven of bijvoorbeeld het eten skip. Lijkt mij leuk om er eens bij te zijn!

Zal daarom ook nog niet stemmen deze ronde.
 
Trainen was idd gratis, maar iedereen mocht wat geven naar wat hij het waard vond zeg maar. Dus soort van fooi. Of uiteraard wat merchandise kopen 👌🏼 er heeft iemand een shirt gekocht en iemand geld gegeven
Jammer dat dit niet was gecommuniceerd.
Trouwens bij elke meet nog nooit entree hoeven te betalen.

Merch/supps of een tip geven mag best aangegeven worden.
Bij fox kocht ik altijd een potje pre.
 
Jammer dat dit niet was gecommuniceerd.
Trouwens bij elke meet nog nooit entree hoeven te betalen.

Merch/supps of een tip geven mag best aangegeven worden.
Bij fox kocht ik altijd een potje pre.
Was vermeld hoor. In begon post en bij eerste posts voor wie er geïnteresseerd was in de meet
 
Screenshot_20221113_143729_Chrome.jpg
 
Oostzaan is bijna twee uur rijden van Deurne, dat is voor mij helaas te ver:janken:
 
Oostzaan is bijna twee uur rijden van Deurne, dat is voor mij helaas te ver:janken:
2 minuten is zelfs te ver, zag je ook niet bij vorige meet wat letterlijk op steenworp afstand van je woning was 🤷‍♂️
 
2 minuten is zelfs te ver, zag je ook niet bij vorige meet wat letterlijk op steenworp afstand van je woning was 🤷‍♂️
Amsterdam noord twee minuten van Landgraaf..volgens mij heb ik slechte creatine gekocht:laugh:
 
Ik kom uit de omgeving van Hoorn. Ik kan eventueel iemand oppikken onderweg. En gestemd op sporten en de rondleiding.
 
vntl ik speel de bob!
 
Ik rijd vanuit Apeldoorn, dus mocht er iemand langsrijden rijd ik graag mee of als ik iemand onderweg kan oppikken ook prima:thumb:
 
Ik kom trouwens uit Almere en kan ook wel mensen meenemen natuurlijk
 
Back
Naar boven