- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat dit niet was gecommuniceerd.Trainen was idd gratis, maar iedereen mocht wat geven naar wat hij het waard vond zeg maar. Dus soort van fooi. Of uiteraard wat merchandise kopen 👌🏼 er heeft iemand een shirt gekocht en iemand geld gegeven
Was vermeld hoor. In begon post en bij eerste posts voor wie er geïnteresseerd was in de meetJammer dat dit niet was gecommuniceerd.
Trouwens bij elke meet nog nooit entree hoeven te betalen.
Merch/supps of een tip geven mag best aangegeven worden.
Bij fox kocht ik altijd een potje pre.
Da's de vorige meet!Oostzaan is bijna twee uur rijden van Deurne, dat is voor mij helaas te ver![]()
2 minuten is zelfs te ver, zag je ook niet bij vorige meet wat letterlijk op steenworp afstand van je woning was 🤷♂️Oostzaan is bijna twee uur rijden van Deurne, dat is voor mij helaas te ver![]()
Moeten ze nog iets meenemen, buiten slippers?Drop je kinderen maar bij me fam af, woon 10min van xxl af, 24/7 oppas/entertainment/food aanwezig 🙋♀️
Nee, hier word hun wel geleerd om iets “mee te nemen” 🫡
Nagelvijltje?Nee, hier word hun wel geleerd om iets “mee te nemen” 🫡

Amsterdam noord twee minuten van Landgraaf..volgens mij heb ik slechte creatine gekocht2 minuten is zelfs te ver, zag je ook niet bij vorige meet wat letterlijk op steenworp afstand van je woning was 🤷♂️

Hij bedoelt de meet daarvoor...Amsterdam noord twee minuten van Landgraaf..volgens mij heb ik slechte creatine gekocht![]()
@MetalNDeadlifts hij komt ook praktisch langs je huisIk kom uit de omgeving van Hoorn. Ik kan eventueel iemand oppikken onderweg. En gestemd op sporten en de rondleiding.

Zou idd tof zijnIk kom uit de omgeving van Hoorn. Ik kan eventueel iemand oppikken onderweg. En gestemd op sporten en de rondleiding.