- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Jij wilt zeker graag op alle meegebrachte kinderen passen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij wilt zeker graag op alle meegebrachte kinderen passen?
Het gaat vooral om de kids. Die gaan nog wel of

Nee, als mensen kinderen gaan meenemen haak ik afJij wilt zeker graag op alle meegebrachte kinderen passen?
Dus @MetalNDeadlifts hoeft niet te komen?
René van XXL zorgt voor het eten.@wovano misschien ook de optie toevoegen om te kiezen voor te eten?
Sowieso ga ik mee trainen de rondleiding en eten eventueel.
Zijn al vaker ergens gratis mogen gaan trainen. Tot nu toe 3x gratis bij Fox gym (Rotterdam en Den Bosch), Platinum gym, Mike's gymWas eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.
Ondanks dat ik zelf kinderen heb snap ik je helemaal (of misschien juist omdat ik kids heb 🤣).
Same

En hoe

Ik zal @MetalNDeadlifts z'n speentje meenemen, desnoods z'n flesje melk vullen met wat wodka en dan denk ik dat het me wel moet lukken dat ie rustig in de maxicosi gaat slapen het gros van de meet. Mocht ie toch veel gaan huilen zal ik met hem richting dippiedoe in Best gaan.
Erg jammer dat dit komt van iemand die geen tijd heeft om te trainen maar wel tijd heeft voor het forum
Ik doe alleen aan borstvoeding, dat wist je toch?Ik zal @MetalNDeadlifts z'n speentje meenemen, desnoods z'n flesje melk vullen met wat wodka en dan denk ik dat het me wel moet lukken dat ie rustig in de maxicosi gaat slapen het gros van de meet. Mocht ie toch veel gaan huilen zal ik met hem richting dippiedoe in Best gaan.
Tegen die tijd zal @PartyMarty vast wel lacterenErg jammer dat dit komt van iemand die geen tijd heeft om te trainen maar wel voor het forum
Ik doe alleen aan borstvoeding, dat wist je toch?

Te makkelijk, je kan beter!Erg jammer dat dit komt van iemand die geen tijd heeft om te trainen maar wel tijd heeft voor het forum
@MetalNDeadlifts puts the "maxi" in maxicosi