XXL Nutrition

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Peiling Peiling Kies:

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Was eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.
Zijn al vaker ergens gratis mogen gaan trainen. Tot nu toe 3x gratis bij Fox gym (Rotterdam en Den Bosch), Platinum gym, Mike's gym

• Like
Waarderingen: AK
Ik neem de hond mee. Hij is dol op xxl dingen
D84477E2-0E06-4036-8EDE-E636BED1C956.jpeg

Al die kinderen daar, ik ga op vakantie 🌞🌞🌞

Erg jammer dat dit komt van iemand die geen tijd heeft om te trainen maar wel tijd heeft voor het forum
Ik zal @MetalNDeadlifts z'n speentje meenemen, desnoods z'n flesje melk vullen met wat wodka en dan denk ik dat het me wel moet lukken dat ie rustig in de maxicosi gaat slapen het gros van de meet. Mocht ie toch veel gaan huilen zal ik met hem richting dippiedoe in Best gaan.
Ik doe alleen aan borstvoeding, dat wist je toch?

Het "ik neem de kinderen mee" gebeurt ook weleens in de gym. En dan zie je de "ouders" hun ding doen en andere irriteren zich de t*fus aan die kids die geen rem hebben omdat de "ouders" te druk zijn. Ik snap dat niet, waarom?? Ik heb ook kids maar nam die nooit mee.
Nu ze de leeftijd hebben van 21 en 19 (deze heeft downsyndroom) neem ik ze weleens mee, maar dan wel om te trainen.

Als je kids hebt kun je gewoon bepaalde dingen niet, nou en. Dat is toch de afweging die je hebt gemaakt om überhaupt te proberen kids te krijgen.

On-topic als er kids meegaan naar XXL warehouse dan haak ik ook af.

Terug
Naar boven