Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top! Dan zie ik jullie bij XXL 👌🏼Zie OP
Eerst trainen en dan bij xxl rondleiding + eten
Uiteraard, laat je aanhang ook even stemmen alsjeblieft zodat ik straks overzichtelijk heb welke aantallen ik moet doorgevenGestemd voor trainen en rondleiding. Kan mijn aanhang evt aansluiten bij de rondleiding? Trainen wel alleen ik.

Rijdt je langs Rotterdam?Waarschijnlijk aanwezig. Ik kom vanuit Zeist met de auto voor als iemand wil meerijden (ik kom alleen niet trainen).
Nee, ik zit nu weer op een zo'n kut windows ding waarbij ik niet de rechten heb om de taal aan te passen waardoor een post er standaard ongeveer zo uit ziet.
Ik zie niet veel verschil met je andere posts.Nee, ik zit nu weer op een zo'n kut windows ding waarbij ik niet de rechten heb om de taal aan te passen waardoor een post er standaard ongeveer zo uit ziet.
![]()

Geintje toch?Ik kom met mijn gezin. De kids houden er altijd van mijn bestellingen open te doen, en kiezen dikwijls goodies mee. Kwestie van goede opvoeding te geven.
Bij Mike's geeft niemand betaald?Misschien een optie om mensen entree voor de gym al vooraf te laten betalen aangezien er een limiet deze keer op zit en het altijd voor komt dat last minute mensen “ineens” niet meer kunnen, zou jammer zijn als andere daardoor niet meer kunnen trainen.

Was eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.
Ben t met je eens hoor, maar volgens mij was t bij mike's de bedoeling dat je zelf wat gaf. Vond t een beetje lullig naar zeWas eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.
De vraag was of we misschien wat merch konden kopen daarBen t met je eens hoor, maar volgens mij was t bij mike's de bedoeling dat je zelf wat gaf. Vond t een beetje lullig naar ze
Trainen was idd gratis, maar iedereen mocht wat geven naar wat hij het waard vond zeg maar. Dus soort van fooi. Of uiteraard wat merchandise kopen 👌🏼 er heeft iemand een shirt gekocht en iemand geld gegevenBen t met je eens hoor, maar volgens mij was t bij mike's de bedoeling dat je zelf wat gaf. Vond t een beetje lullig naar ze
Nee. Dan skip ik gewoon wel.