AndroidHealthClinic

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Peiling Peiling Kies:

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Gestemd voor trainen en rondleiding. Kan mijn aanhang evt aansluiten bij de rondleiding? Trainen wel alleen ik.

• Topic Starter Topic Starter
Gestemd voor trainen en rondleiding. Kan mijn aanhang evt aansluiten bij de rondleiding? Trainen wel alleen ik.
Uiteraard, laat je aanhang ook even stemmen alsjeblieft zodat ik straks overzichtelijk heb welke aantallen ik moet doorgeven:)

Bij mij ligt het eraan of ik een oppas kan regelen. Ik kom sowieso even mijn hoofd laten zien, maar als ik geen oppas heb ga ik met de kinders even naar een indoor-speeltuin in de buurt daar.

Waarschijnlijk aanwezig. Ik kom vanuit Zeist met de auto voor als iemand wil meerijden (ik kom alleen niet trainen).

Vond Steve dit ook goed?

@Galen zal je eerst op dictee moeten sturen.
Nee, ik zit nu weer op een zo'n kut windows ding waarbij ik niet de rechten heb om de taal aan te passen waardoor een post er standaard ongeveer zo uit ziet.
kutwindows.jpg

@wovano misschien ook de optie toevoegen om te kiezen voor te eten?
Sowieso ga ik mee trainen de rondleiding en eten eventueel.

Misschien een optie om mensen entree voor de gym al vooraf te laten betalen aangezien er een limiet deze keer op zit en het altijd voor komt dat last minute mensen “ineens” niet meer kunnen, zou jammer zijn als andere daardoor niet meer kunnen trainen.

Misschien een optie om mensen entree voor de gym al vooraf te laten betalen aangezien er een limiet deze keer op zit en het altijd voor komt dat last minute mensen “ineens” niet meer kunnen, zou jammer zijn als andere daardoor niet meer kunnen trainen.
Bij Mike's geeft niemand betaald? :o

Bij Mike's geeft niemand betaald? :o
Was eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.

Was eenmalig, vorige meets moest er gewoon betaald worden en niks is zo zuur als straks mensen niet komen die zich wel vooraf opgeven en andere daardoor niet mee konden. Dit gaat 100% zeker gebeuren aangezien vorige meets dit elke keer weer het geval was, maar maakte toen niks uit aangezien er geen limiet op zit en nu dus wel.
Ben t met je eens hoor, maar volgens mij was t bij mike's de bedoeling dat je zelf wat gaf. Vond t een beetje lullig naar ze

• Like
Waarderingen: AK
Ben t met je eens hoor, maar volgens mij was t bij mike's de bedoeling dat je zelf wat gaf. Vond t een beetje lullig naar ze
Trainen was idd gratis, maar iedereen mocht wat geven naar wat hij het waard vond zeg maar. Dus soort van fooi. Of uiteraard wat merchandise kopen 👌🏼 er heeft iemand een shirt gekocht en iemand geld gegeven

Vond Mikes qua gym tot nu toe de beste gym. Beter dan Golds en Fox. Top gym om bij in de buurt te wonen :)

Terug
Naar boven