Fitness Seller

meeting in Hillegom

Maak je niet druk, Ron, Miss H en dincky ken ik en zijn heel aardig, 3nigma en marina ken ik niet maar zijn volgens mij ook heel normaal... Alleen ik ben vervelend.. Klets soms te veel.
Komt dus goed, voordat je het weet heb je allemaal vrienden.
Ik zal je morgen gelijk een knuffel geven dan hebben we het maar gehad en is het ijs gebroken
:)

• Topic Starter Topic Starter
oke oke .... is al goed hoor Kitten... ik laat mijn zweep thuis, en beloof dat ik niet zal bijten ;)

Have fun, you all. En train ze!

Heel veel plezier morgen allemaal :)

Zo ff de TomTom ingesteld straks nog ff het tasje pakken en wat te eten fabriceren
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen bakje eten bij zich heeft dus doe ik ook maar wat in een bakje.
Zit nu aan de pizza :) en rode wijn dus geen voedingschema voor mij... Maar ik pas me aan
Heb er zin in

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 19:57 ----------

Have fun, you all. En train ze!

Dank je gaan we doen

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 19:58 ----------

Heel veel plezier morgen allemaal :)

Volgende keer ga je mee hoor

Zweep heb ik qua sporten niet nodig. Daar kan ik andere ook leuke plekken voor bedenken :-p waar bijten ook kan, hahaha maar heb vanavond lekker gecheat dus kan er tegenaan morgen. Heb er ook zin in hoor

Ja na de wedstrijd ga ik wel mee. :)

Maak je niet druk, Ron, Miss H en dincky ken ik en zijn heel aardig, 3nigma en marina ken ik niet maar zijn volgens mij ook heel normaal... Alleen ik ben vervelend.. Klets soms te veel.
Komt dus goed, voordat je het weet heb je allemaal vrienden.
Ik zal je morgen gelijk een knuffel geven dan hebben we het maar gehad en is het ijs gebroken
:)

Haha!! Ik en normaal?!! Ik zou alvast parnassia bellen en zeg waar ze mij morgen op kunnen halen :P

Haha!! Ik en normaal?!! Ik zou alvast parnassia bellen en zeg waar ze mij morgen op kunnen halen :P

Ik kom je al halen en je moet maar afwachten waar ik je afzet :D

Nee ff zonder gekheid, er is niets om je druk om te maken.
Iedereen heeft de zelfde hobby en passie dus de klik is er al
Gewoon je zelf zijn en dan komt het goed................ Geloof ik ???:p

En als het niet goed komt kan ik vast wel bed op recepten regelen voor iedereen. Werk bij de concurrent van parnassia

Ik laat me moed inpraten in de auto. :D
Ben benieuwd wat ik ga trainen. laat me een beetje verassen door het moment denk ik. En als iemand ideeen heeft om me te testen kom maar op. Ben overal voor in! hahaha
maar niet lachen want ben maar een beginnertje... :o

Trouwens.. als je sldl met 42,5 kg doet... zou een gewone DL dan hoger kunnen zijn? heb dat nog nooit geprobeerd.. was gewoon even benieuwd....

Dus morgen trainingspullen mee, eten en drinken, fotocamaraTJE ...
Wat nog meer?? Help even?

Mee te nemen:
- handdoek
- waterfles
- iets te eten/drinken als post-workout
- fotocamera (Miss H)
- B&F kadootjes (Grosje)
- schone kleding
- vergeet mij niet mee te nemen (Grosje) :p

Mis ik wat?

je goed humeur natuurlijk ;)

Nee volgens mij is dat het wel
Ik ga mijn tasje vast pakken anders vergeet ik vast wa
Kom over een uurtje nog ff kijken of ik iets gemist hebt

en lots of energie.....

kan me niet schelen dat het vroeg is... de beuk erin!

Heb net kleding al gewassen.. tja.. was nodig na vanmiddag. :o

denk dat ik het wel weet... morgenochtend effe inpakken en post workoutje maken.
en niet vergeten nieuwe shirt mee te nemen. :D kan meteen goed ingewijd worden

Er wordt hier nogal stoer gedaan over knuffels, zwepen en keihard trainen. Niet lullen maar knalleh dat soort kreten zeg maar.
Zie het morgen al gebeuren, iedereen stil en niets durfen zeggen. :p Stilletjes in een hoek wat oefeningen doen. :rolleyes:

Morgen ga ik voor rug/schouders denk ik. Of toch maar de benen slopen en dan buik erbij pakken. :shrug:
Maar goed het kan ook zomaar zo zijn dat mijn trainer zegt wat ik moet doen. :eek:
Ik zie het wel als ik er ben.

Hier mijn pakketje voor morgen. De groente moet er nog bij die staat nog af te koelen in de pan.

2dhuzyp.jpg

Terug
Naar boven