XXL Nutrition

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
haha jongens! Tuurlijk heb ik zin...heb nog 6 weken voor de terreur los barst thuis dus wie regelt het op korte termijn :D
heb wel weer zin om de boys te zien....

we kunnen natuurlijk ook eten bij Gonzalez BBQ restaurant:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Gezellig! Neem je Dani ook weer mee dan? :p

6 Weken is te kort dag, we pakken einde winter wel mee. Kan iedereen zich al een beetje voorbereiden en mensen er warm voor maken.

Heb Dani in geen maanden gesproken maar zal haar tegen die tijd zeker wel vragen. :)

op tijd mee beginnen zodat je niet voor verassingen staat ....ivm bespreken van de gelegenheid en dergelijke

hmm Ries eruit drinken ;kan wel lukken denk ik zo...want volgens mij drinkt ie niet meer

of ie minder drinkt weet ik eigenlijk ook niet!!!

Easy!!!!! En dat zeg ik met volle overtuiging :D

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Ries word oud namelijk

op tijd mee beginnen zodat je niet voor verassingen staat ....ivm bespreken van de gelegenheid en dergelijke

hmm Ries eruit drinken ;kan wel lukken denk ik zo...want volgens mij drinkt ie niet meer

of ie minder drinkt weet ik eigenlijk ook niet!!!

Hmm, ik drink niet meer vaak. Maar als ik drink drink ik wel goed:D
Zolang het geen Jupiler is, kom maar op oud!

Jupiler is jammie....maar alleen geschikt voor de echte mannen blijkt maar weer....

Jupiler is jammie....maar alleen geschikt voor de echte mannen blijkt maar weer....

Jij bent meer Belg dan Hollander. Blijkt maar weer als je dat kattepis kunt zuipen.
Zelfs de goedkoopste bocht kan ik normaal blijven drinken, maar toen in Valkenswaard ben ik gestopt met bier (voor het eerst in mijn leven).
Zegt toch heel veel:D

ja wil gewoon zeggen dat je er niet meer tegen kunt .......kijk de echte drinkers die nemen het nog mee als ze naar huis gaan of niet dan Kale!!!

ik maar denken dat hardcore builders niks dronken :D

hahaha wij zijn ook niet hardcore wij doen alsof

90% op dit forum doet alsof :D

haha jongens! Tuurlijk heb ik zin...heb nog 6 weken voor de terreur los barst thuis dus wie regelt het op korte termijn :D
heb wel weer zin om de boys te zien....

we kunnen natuurlijk ook eten bij Gonzalez BBQ restaurant:

[Link niet meer beschikbaar]

:D Daar is die dan, en nog met suggesties ook haha:D
hij leest volgens mij elke dag stiekum dit topic!!

ach de meeste bodybuilders zijn niet vies van wat alcohol ....zal ik het zo maar voorzichtig uitdrukken ...in voorbereiding letten ze echt wel op

interessante meets zo te horen :D
en ries onder de tafel zuipen ? over welke hoeveelheden spreken we dan ?:D

Haha lijkt me wel vet om bij te zijn. Al die beesten aan de zuip.

Teld het ook als je als eerste dronken ben?? Daar heb ik namelijk niet zoveel voor nodig ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven