Fitness Seller

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
:( had ik toch nuchter moeten blijven vandaag:(

och hoe hoog ligt de lat ....niet zo heel hoog wij zijn allemaal heel snel bezuipt...

Ik wou gewoon kijken wie als eerst zou happen.

You are the lucky winner ho!

Thnx Zippie :kiss:

En ik heb toch een heel ander beeld bij snel dronken worden en een sl*t zijn... :rolleyes: Geloof niet dat ik in staat ben de dingen te doen die een sl*t wel doet als ik dronken ben... Daar gaat je wilde droom weer:p

mwa de meeste hier vinden het al goed als je niet meer tegen stribbelt....

Dan zie je maar weer hoe ze aan hun dagelijkse wip komen :roflol:

Hangt er allemaal vanaf hoe sterk de baco's zijn jongens.

gonzales is trouwens echt geniaal. lekker twee kilo pangafilet naar binnen werken :roflol:

twee kilo filet gaat wel lukken denk ik ;aan de andere kant vis moet wel zwemmen he..

veel zuipen is minder eten. choices, choices.

veel zuipen is minder eten. choices, choices.

mwa is niet echt waar tractortje ......trucje van Jacky eerst gruwelijk eten half uurtje laten zakken flink wat bier erbij naar wc lopen vinger in de keel en kotsen ...daarna weer ongelimiteerd zuipen :D

deed een maatje van mij altijd en dat werkte goed zei die, ik vind dat dan weer zonde van het eten dus ik laat af en toe een gruwelijke boer om ruimte te maken helpt dat ook niet meer dan ff schijten;)

@ Nietah is het toch ook....

ik heb nog een mooi idee:D

kben gisteren met Emile wezen uit vreten...deze keer gekozen voor Gonzales Barbecue Restaurant...man oh man, wat hebben we ons ziek gegegeten voor 20 euro!!!:kots:

keuze uit 3 soepen, salade bar, 15 soorten vlees en vis gemarineerd en al die je aan je tafel aan spiezen kan rijgen en zelf kan grillen, daarbij onbeperkt patat en stokbrood met kruidenboter wat aangevuld wordt en 1 gratis drankje:p

en tis onbeperkt zoveel je wilt...ik ben nu nog ziek van het feit dat ik teveel gegeten heb...tis gwn LEKKAH!!!:meal:

misschien een idee?:) tevens goed bereikbaar en gratis pakeren:p

Regel nu dat je voor 10 euro extra ook bier/wijn/fris hebt;)

hmmm...alles is mogelijk in overleg volgens mij...maar zou er animo voor zijn dan?:)

animo...30 eurie inclusief drank jawel...

Hehe, ben benieuwd of het naar die dag nog geregeld kan worden.
Saporro in Nijmegen doet dat nu niet meer voor groepen:D

Hehe, ben benieuwd of het naar die dag nog geregeld kan worden.
Saporro in Nijmegen doet dat nu niet meer voor groepen:D

maar dat waren ook een stel honden daar. Een half uur voor het einde niet meer schenken..........Dat ging mooi niet door hahaha:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven