MuscleMeat

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Niet de tropisauna?? Of is dat net iets teveel uit de kleren voor je?? ;)

jij zou nooit met mij naakt in de sauna gaan.

ik ben totaal niet verlegen ik zou zo uit de kleren voor een vrouw gaan mits diegene ook uit de kleren gaat natuurlijk :D

jij zou nooit met mij naakt in de sauna gaan.

ik ben totaal niet verlegen ik zou zo uit de kleren voor een vrouw gaan mits diegene ook uit de kleren gaat natuurlijk :D

Zeg nooit nooit en zeker niet tegen mij ;)
Ben al eerder bij die sauna geweest, ik heb er geen moeite mee om uit de kleren te gaan in een sauna hoor. En ik geloof nu zeker neit nu mijn kilo's eraf zijn, heb er toen ook mee voor gek gelopen dus nu is het alleen maar mooier om te zien. Dus ik zou zeggen... prive uitje dan maar??? :D:p;)

Zeg nooit nooit en zeker niet tegen mij ;)
Ben al eerder bij die sauna geweest, ik heb er geen moeite mee om uit de kleren te gaan in een sauna hoor. En ik geloof nu zeker neit nu mijn kilo's eraf zijn, heb er toen ook mee voor gek gelopen dus nu is het alleen maar mooier om te zien. Dus ik zou zeggen... prive uitje dan maar??? :D:p;)

Zie ik hier iets opbloeien?

@ LIL Priest: wie A zegt, moet ook B zeggen ... :D

haha..Word nog gezellig zo;)

Laatst bewerkt:
hmmm de volgende dbb relatie?? en lil priest indelijk aan de vrouw zo zie je maar bij elk dekseltje hoort een potje of zoiets.......hahahahaha veel plezier in de sauna en als je slim bent priest boek je een prive sauna....

meet is het makkelijkst in februari of maart voldoende tijd om iets te roggelen dan....en daarbij dit jaar gaat mij zo wie zo al niet lukken...

hmmm de volgende dbb relatie?? en lil priest indelijk aan de vrouw zo zie je maar bij elk dekseltje hoort een potje of zoiets.......hahahahaha veel plezier in de sauna en als je slim bent priest boek je een prive sauna....

ik geloof dat zij al een vriend heeft en ik heb al een vriendin jack :D

maar ja voor een meid van mijn leeftijd ga ik altijd uit de kleren, hoeft niet gelijk te denken aan een relatie, jullie denken wel gelijk ver

:rolleyes:

crying for coïtus

gonzales :D

ik geloof dat zij al een vriend heeft en ik heb al een vriendin jack :D

maar ja voor een meid van mijn leeftijd ga ik altijd uit de kleren, hoeft niet gelijk te denken aan een relatie, jullie denken wel gelijk ver

:rolleyes:

Nou dan gaat de date niet door... Tegenvaller zeg..
Hoe dur je van mij te denken dat ik al bezet ben? Klink ik zo grappig dat het echt lijkt of ik het niet meen??

@ dutch windmill; wie zegt dat? Waarop bazeer je dat?
Er vanuit gaande dat het om de kop van LIL Priest gaat, iedereen heeft wel iets he... Al zeg ik niet dat ik erop val ;)

Nietaahh :heart:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven