- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wacht het geduldig af....maar ik zit al vol tot eind april whahahaha gaat weer lekker hier met de feestjes en beigheden

morgen jongens. subway in club watt. de meest gruwelijke dubstep door je speakers. BAM!

Dacht dat jij zou organiseren Jacky-mans...? Moeten de Rotterdammers het weer opknappen??
We moeten dan natuurlijk wel een dag hebben dat jij kan he! Wil m`n E-Buddy nu wel eens ontmoeten
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------
Veel plezier!
Zijn er nog mensen met betere ideeen??![]()

Dacht dat jij zou organiseren Jacky-mans...? Moeten de Rotterdammers het weer opknappen??
We moeten dan natuurlijk wel een dag hebben dat jij kan he! Wil m`n E-Buddy nu wel eens ontmoeten
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------
Veel plezier!
Zijn er nog mensen met betere ideeen??![]()
misschien kunnen we een rotterdamse gangbang organiseren voor de mannen die nietah nog niet hebben gehad.

ik heb de laatste georganiseerd in Valkenswaard dusse.....
en het lijkt me niet logisch dat ik een meet organiseer in Rotterdam pfff
daar ken ik niks en ik woon er een paar 100 kilometer vandaan dus is het makkelijker als een paar inboorlingen dat doen![]()

misschien kunnen we een rotterdamse gangbang organiseren voor de mannen die nietah nog niet hebben gehad.

kijk toch iemand die actie onderneemt .....Emile die regelt wel mee zoals ik hem ken

Dan zal het geen drukke meeting worden.
Als we toch bezig zijn he.![]()

kijk toch iemand die actie onderneemt .....Emile die regelt wel mee zoals ik hem ken