MuscleMeat

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha ik wilde al zeggen It's alive nu mis ik er nog eentje ....Henk oftewel Dennis

haahhahahah ja man.. ben in tijden niet op het forum niet geweest. Train nog steeds en ben het aan het combineren met wat hardlopen voor de conditie.

Henk oftwel alles past met een hamer dennis bedoel je haahah. Ik kwam hem vroeger wel tegen op msn maar zie hem niet meer online staan.

Emile, leuk je hier toch ook eens te zien dan :D

Hij ziet meeting en hij ister bij ;) Gesellie!

haahhahahah ja man.. ben in tijden niet op het forum niet geweest. Train nog steeds en ben het aan het combineren met wat hardlopen voor de conditie.

Henk oftwel alles past met een hamer dennis bedoel je haahah. Ik kwam hem vroeger wel tegen op msn maar zie hem niet meer online staan.

jaaahhhh die Henk bedoel ik whahahaha nee ik zie hem ook niet meer is weer eens van de aardbol verdwenen volgens mij .....dus je doet voortaan wat hardlopen erbij isse nie goed he word je moe van :D

Ik ga alleen als iemand mij heen kan rijen... :(

yo klootviool!!! daar ben je weer:D

dit weekend weer afspreken as usual;)

jaaahhhh die Henk bedoel ik whahahaha nee ik zie hem ook niet meer is weer eens van de aardbol verdwenen volgens mij .....dus je doet voortaan wat hardlopen erbij isse nie goed he word je moe van :D

Heb dennis ook lang niet meer voorbij zien komen.....mooie vent was dat

sinlathje :P wat een vent was dat, heel de matrix leeg, staat ie daar midden op de dansvloer hoor :roflol:

hahahaha was ook zo heb ik gehoord......hahahaha kijk zo langzamerhand is het kluppie weer bij elkaar aan het komen

haahh matrix met de opmerking van kale tegen een ecto dat ie enkel crackers eet of zoiets, kralingse plas dat waren tijden en bij peoples thuis met de mooie verhalen van lauw die helaas niet meer onder ons is. Ik zie nog de tas met ijsblokjes van testo nog toen aan kwam lopen voor de eerste officiele dbb wok. Ook de meeting bij ryu met dbc en hertje niet te vergeten. Kan me nog wel de topics van dbc herinneren met de megafoon in zijn avater. Mooie tijden.

tsja hardlopen word je moe van maar wel lekker. Ik ga eind mei 1,5 week naar miami met mijn broer en wat beter in zomershape te zijn met wat hardlopen erbij. In die maand zijn ook de springbreak feesten van de universiteiten. Wordt erg bruut.

Ik ga snel ff met ro wat zaken concreter maken voor de zomerwok. Komt goed.

als m'n vriendin me laat gaan ben ik er gewoon bij :P plaats om te crashen zou wel een pluspunt zijn btw.

of je neemt je vriendin mee Riggard ook een oplossing

als m'n vriendin me laat gaan ben ik er gewoon bij :P plaats om te crashen zou wel een pluspunt zijn btw.

Je kent op de bank pitten. Voor de hardcoremens is er een balkon ter beschikking. Voor de mensen die liever graag in het donker willen ziten een kelder heb ik ook. :cool:

yo mielie, bel me ff dan:D zag dajje gebeld had:o

Ik wil eerst een kilo of 10 zwaarder zijn, voor de meeting :)

Weinig feestjes eind Mei/begin Juni dus ik ben erbij.

Moeten we ff een datum prikken, open ik wel een sticky topic in Allerlei. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven