AndroidHealthClinic

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als DBB naar Hollywood gaat, dan... ja :roflol:

jezus gasten dit menen jullie toch niet ?

ben al 6 jaar niet in snollywood gweest maar lijkt me wel lachen om met een hele groep brede gasten tussen die ecto's ter zitten :D, ik ga zelf altijd naar sebon of BED.

maar ja BBQ in de kralingsebos zie ik niet echt zitten, kom op gasten is dit nou het enigste idee waar jullie op kunnen komen, ik snap ook wel dat er wat oudere bb'ers onder ons zijn maar dan gaan we toch een keer zuipen bij een biercafe of weet ik veel waar, kom maar op met suggesties

Je bedoelt waarschijnlijk Sorbonne op het Rode Zand(zo heet die straat volgens mij)?

Sorbonne? Daar passen DBB'ers echt niet in. Je moet daar een MichaelSmink formaat hebben om door de drukte heen te komen. Verschrikkelijke toko. Aan de andere kant zou het wel cool zijn om die testvreterts voor de deur eens te zien als er 20 DBB monstrous freaks binnenkomen.

Sorbonne? Daar passen DBB'ers echt niet in. Je moet daar een MichaelSmink formaat hebben om door de drukte heen te komen. Verschrikkelijke toko. Aan de andere kant zou het wel cool zijn om die testvreterts voor de deur eens te zien als er 20 DBB monstrous freaks binnenkomen.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

hehe ja zal wel lachen wezen.

ik vind het een gezellige tent ga er meestal naartoe met me vriendin, trouwens ik ken die testvreters stuk bij stuk werken of werkte voor dezelfde bedrijf als waarvoor ik werkte :D

het is altijd passen en meten ja in die tent, als ik er met me maat naartoe ga moeten die ecto's altijd aan me voelen en aan me maatje dan moeten we 9999x op een avond horen hoe breed we zijn ???

wel lachen die tent wel weinig te nken

Ik vind het een gezellige tent ga er meestal naartoe met me vriendin, trouwens ik ken die testvreters stuk bij stuk werken of werkte voor dezelfde bedrijf als waarvoor ik werkte :d

het is altijd passen en meten ja in die tent, als ik er met me maat naartoe ga moeten die ecto's altijd aan me voelen en aan me maatje dan moeten we 9999x op een avond horen hoe breed we zijn ???

Wel lachen die tent wel weinig te nken

ik wil wel nken!!!

ik vind het een gezellige tent ga er meestal naartoe met me vriendin, trouwens ik ken die testvreters stuk bij stuk werken of werkte voor dezelfde bedrijf als waarvoor ik werkte :D

wel lachen die tent wel weinig te nken

Ben er twee keer geweest. Genoeg lekkere wijven dacht ik zo. Alleen het bier is niet te zuipen, dus het is echt een no-go voor mij. Het feit dat de zweetdruppels na vijf minuten al over m'n rug liepen vond ik ook iets teveel van het goede.

Tiger4evah en ik komen ook als het lekker weer wordt.
Als het goed is ben ik rond die tijd net breed genoeg om niet voor schut te staan.

En daarna gaat er zeker gestapt worden, finaal total los. En we eindigen met z'n allen op het politieburo in een rotterdamse cel! Gezellig!

Als het goed is ben ik rond die tijd net breed genoeg om niet voor schut te staan.

En daarna gaat er zeker gestapt worden, finaal total los. En we eindigen met z'n allen op het politieburo in een rotterdamse cel! Gezellig!
Zo denk ik er ook over :D.

En die cellen wil ik niet meer zien, gewoon lekker chillen :cool:

Hahaha, dan ga ik ook buffelen om ook representatief voor de dag te komen. En uiteraard ga ook ik helemaal naar de t*ring als ik er ben. Want als ik ga, dan ga ik hard.

Ben ik eindelijk niet meer degene die de facials moet ontvangen. Gelukkig:D

Ik kom niet want ik ben te dun :(

Hmmm, heb ook wel zin in een bbq. Lekker in het zonnetje hangen/eten/drinken...

En het wordt ook gewoon echt weer tijd voor een DBB meet, vorige is alweer veeeeel te lang geleden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven