- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, dan ga ik ook buffelen om ook representatief voor de dag te komen. En uiteraard ga ook ik helemaal naar de t*ring als ik er ben. Want als ik ga, dan ga ik hard.
Hahaha, dan is GHB uit den boze, Loo.
t*ring, dat wordt echt zo'n avond waarop je om 2.00 naar huis gaat omdat je niet meer kan lopen en de volgende ochtend bloed poept, omdat je lever kapot is. Ja, ik zit er serieus over na te denken om mee te gaan en liters bacardi/vieux weg te zuipen.
de t*ring 2 uur ?
na een volle maag en overvol gevreet wat je dan doet in de middag zou je echt niet snel bezopen worden, je gaat gewoon fuking veel naar de wc is het niet om te pissen is het om te schijten.
Zo denk ik er ook over.
En die cellen wil ik niet meer zien, gewoon lekker chillen![]()
Als Mc chick komt dan komen Imponderabilia en ik ook.
Lekker barbequen he mark gezellig met zijn 3-en op een kleedje zitten.
Als afsluiter gaan we met zijn 3-en naar het kralingse bos........
maar wat is nu eigenlijk de bedoeling dan
?eind mei kan ik niet begin juni wel zo als ik het nu kan inschatten .......en dan nog even een hotelletje zoeken in de buurt;
dus dan moet ik wel weten waar we ongeveer eindigen dat ik niet meer te ver moet zwalken voor ik kan slapen...
@Loo doen we niet wie er het meeste vet heeft aangekweekt op die avond danmaar wat is nu eigenlijk de bedoeling dan
?
Ja monster kraft op z'n schaatsjes maakte veel indrukMaak wel ff pics dan wil ook wel weten wie 'mc. chick' is.

. Misschien dat impo je arme billetjes wel wilt insmeren als je het hem lief vraagt.moet je een k*tje versieren kan je bij haar gaan maffen, kijk wel waar me vriendin is op die avond anders kan je wel maffen bij mij.
hahahaha tja daar zal nijn vrouw blij mee zijn als ik dat ga doen....

Begin juni ben ik er niet helaas.
Eind juni begin juli komt mij beter uit![]()
tsja dan word het versieren en bij dat k*tje gaan slapen word dan niet overnachten bij mij of je kan je vrouw overhalen
mij niet

Denk dat ik ook wel kom, is er al wat bekend over de datum?