Fitness Seller

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
bbq is wel lekker....

• Topic Starter Topic Starter
jongens en vrouwen natuurlijk stuur me even mail bericht naar jeeves_sluthead@hotmail.com met ongeveer de tijd wanneer jullie willen gaan of naar de amil van dbb ook goed

staat gepland rond eind mei begin juni

Hahaha, dan ga ik ook buffelen om ook representatief voor de dag te komen. En uiteraard ga ook ik helemaal naar de t*ring als ik er ben. Want als ik ga, dan ga ik hard.

We doen voor aanvang een meting van de VVM.
En de dag na de meet doen we weer een meting van de VVM.

Degene die de meeste spiermassa verloren heeft krijgt een fles bacardi kado.

Hahaha, dan is GHB uit den boze, Loo.

t*ring, dat wordt echt zo'n avond waarop je om 2.00 naar huis gaat omdat je niet meer kan lopen en de volgende ochtend bloed poept, omdat je lever kapot is. Ja, ik zit er serieus over na te denken om mee te gaan en liters bacardi/vieux weg te zuipen.

Laatst bewerkt:
Hahaha, dan is GHB uit den boze, Loo.

t*ring, dat wordt echt zo'n avond waarop je om 2.00 naar huis gaat omdat je niet meer kan lopen en de volgende ochtend bloed poept, omdat je lever kapot is. Ja, ik zit er serieus over na te denken om mee te gaan en liters bacardi/vieux weg te zuipen.

de t*ring 2 uur ?

na een volle maag en overvol gevreet wat je dan doet in de middag zou je echt niet snel bezopen worden, je gaat gewoon fuking veel naar de wc is het niet om te pissen is het om te schijten.

de t*ring 2 uur ?

na een volle maag en overvol gevreet wat je dan doet in de middag zou je echt niet snel bezopen worden, je gaat gewoon fuking veel naar de wc is het niet om te pissen is het om te schijten.

Jij hebt nog nooit volgas met Tractor gezopen.

Zo denk ik er ook over :D.

En die cellen wil ik niet meer zien, gewoon lekker chillen :cool:

Als Mc chick komt dan komen Imponderabilia en ik ook.
Lekker barbequen he mark gezellig met zijn 3-en op een kleedje zitten.
Als afsluiter gaan we met zijn 3-en naar het kralingse bos........

eind mei kan ik niet begin juni wel zo als ik het nu kan inschatten .......en dan nog even een hotelletje zoeken in de buurt;
dus dan moet ik wel weten waar we ongeveer eindigen dat ik niet meer te ver moet zwalken voor ik kan slapen...

@Loo doen we niet wie er het meeste vet heeft aangekweekt op die avond dan???maar wat is nu eigenlijk de bedoeling dan????

eind mei kan ik niet begin juni wel zo als ik het nu kan inschatten .......en dan nog even een hotelletje zoeken in de buurt;
dus dan moet ik wel weten waar we ongeveer eindigen dat ik niet meer te ver moet zwalken voor ik kan slapen...

@Loo doen we niet wie er het meeste vet heeft aangekweekt op die avond dan???maar wat is nu eigenlijk de bedoeling dan????

moet je een k*tje versieren kan je bij haar gaan maffen, kijk wel waar me vriendin is op die avond anders kan je wel maffen bij mij.

Maak wel ff pics dan wil ook wel weten wie 'mc. chick' is.
Ja monster kraft op z'n schaatsjes maakte veel indruk :roflol:
En jij komt maar xtraroidsinmijnreetendenktdatiemafiais... kan ik je misschien nog wat manieren bijbrengen. :D

Trouwens wil ik niet eens weten wat jij met vreemde mannen allemaal in een bos wilt doen, wist dat je een oogje op mij hebt maar ik denk dat je toch beter bij iemand anders moet wezen ;). Misschien dat impo je arme billetjes wel wilt insmeren als je het hem lief vraagt.

Laatst bewerkt:
Begin juni ben ik er niet helaas.
Eind juni begin juli komt mij beter uit:D

[Link niet meer beschikbaar]

i sdit niet mischien wat een hele dikke outdoor feest :D

Denk dat ik ook wel kom, is er al wat bekend over de datum?

Weer 1 die ik verstek zal moeten laten gaan. Ik ben dan niet in den lande:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven