MuscleMeat

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
wil weleens kinky:p

Het zou inderdaad leuk zijn als er ook vrouwen op de meet aanwezig zullen zijn, maar dan hoop ik niet dat ze de enige is ...

Ik ben wel eens meer bij meetings die online waren besproken geweest, mijn ervaring is dat als er meer dan tien mensen komen, het al veel is :)

Wat betreft het organiseren van zoiets: het zal toch iemand moeten zijn met enig organisatie-talent, een bepaald soort leiderschap/overwicht en verstand van zaken (over de 'mogelijkheden'' in R'dam) ;)

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Kom je ook dan, Skinnie ... of moet je op je moeder passen dan?

er zijn wel meer Belgen gewees Masters denk aan Seripothsnake en MHR team

geen idee wie dat zijn. Blijkbaar niet veel indruk op me gemaakt.

Bij dbb meets waren meestal toch wel meer dan 20 man. die eerste paar zelfs wel 30.

In Amersfoort die DBC regelde ik dacht een kleine 35. En in Nijmegen ook een 30 ongeveer.
Best aardig. Veel van de oude garde lopen hier niet meer rond.
Maar sommige zijn misschien nog wel over te halen voor een avondje;)

in Valkenswaard waren het er 22 of zo iets.
Als wij kunnen dan zijn we er wel bij....

idd, daar waren ze echt lang mee bezig. De 1e belg die ooit op een meeting verschenen is (wel te laat natuurlijk) was black adder.....of er daarna ooit een belg op een meet geweest is durf ik niet te zeggen. Denk het niet

MHR team en sephirotsnake, bikerbabe?

EDIT: zie dat jacky dit ook al aan haalde.

ow ja babe die was ikke vergeten....

de laatste meet waren er toch redelijk wat vrouwen bij

hahaha nee die waren er dus bij ....ergens staan er op dit forum nog wel foto's van die meets dus als je nieuwsgierig bent hoe wij er uitzien zoek en je vind zult....

Hmz.. das dus echt van zoek je lekker dood ofzo :p hahaha.
Nou, ik ga `t allemaal wel zien op die meeting dan he. Neem ik m`n camera wel mee en m`n mannetje :D

hahaha ik heb zelf eens gekeken alle foto's die ik geplaatst heb zijn van photobucket afgehaald dusse jammer dan .....ik heb ze hier nog wel op de computer staan .....

haha staan nog wel een aantal foto's op hoor, en jij staat der ook op Jacky:D

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Ik gebruikte zo te zien het verkeerde woord:p

Bedoel Flirten, maar goed let niet op mij;)

Heb even door het topic heen geworsteld, ziet er echt gezellig uit!!! Kom op Zippie, mede-Rotterdammer, kunnen we dat organiseren?? Zeg `t eens?? Gaan we ervoor???

En laat Japie maar slijmen bij me, bevalt me goed zo ;)
O flirten dan, ook goed, zelfs dat mag hij bij mij :D

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

hahaha ik heb zelf eens gekeken alle foto's die ik geplaatst heb zijn van photobucket afgehaald dusse jammer dan .....ik heb ze hier nog wel op de computer staan .....

Even opnieuw posten dan, of is dat echt teveel werk??
Van degene die op die foto's staan, die zijn nog allemaal wel actief hier toch? Dus er is dan toch wel publiek genoeg voor een meeting?

het zijn altijd dezelfde die het moeten regelen J maar een meet is altijd wel weer leuk. Ik weet al wel dat wij eind maart niet kunnen :D

Dan wordt 't Februari ofzo.

Santino als je naar Rotterdam komt, kan je Nietah eindelijk een zoentje geven!

Wow, zou cool zijn. Eindelijk een echte e-warrior op een meet!

ik heb echt iedereen een mail gestuurd ik weet het zeker.

maar ik ga dit niet meer doen teveel gedoe en puntje bij paaltje gaat niemand mee.

ik wou wel regelen zo'n meeting maar geen hond die ff terug schreef of die wou komen of nie, allemaal grote bek dat ze wel wilde komen waren ong 25a30 mensen die wel zouden komen
puntje bij paaltje 3 mensen die fatsoenlijk een mailtje terug stuurde dat ze niet konden de rest liet zich niet horen

Alleen oldbies kunnen een meet opzetten, jeweetst. ;)

Jack, belgen zijn in totaal al veel langer bezig geweest. Waren er al over aan het praten voor de 1e BBQ volgens mij:D

Yep en wij deden het uiteindelijk! DW, Dani, 3XL, EricR, Centaur, DBC/Hertje, Testo, RobG, Juggernaut, Johnney etc. Mooi was die tijd.

In Amersfoort die DBC regelde ik dacht een kleine 35. En in Nijmegen ook een 30 ongeveer.
Best aardig. Veel van de oude garde lopen hier niet meer rond.
Maar sommige zijn misschien nog wel over te halen voor een avondje;)

Jawel, we gaan tegen die tijd ze wel persoonlijk benaderen. :)

eind februari is ook goed wel even kijken waneer het carnaval is maar dat is volgens mij half februari ...de oude garde is nog wel te vinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven