- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

er zijn wel meer Belgen gewees Masters denk aan Seripothsnake en MHR team
geen idee wie dat zijn. Blijkbaar niet veel indruk op me gemaakt.
Bij dbb meets waren meestal toch wel meer dan 20 man. die eerste paar zelfs wel 30.

idd, daar waren ze echt lang mee bezig. De 1e belg die ooit op een meeting verschenen is (wel te laat natuurlijk) was black adder.....of er daarna ooit een belg op een meet geweest is durf ik niet te zeggen. Denk het niet
ow ja babe die was ikke vergeten....
de laatste meet waren er toch redelijk wat vrouwen bij

Hmz.. das dus echt van zoek je lekker dood ofzohahaha.
Nou, ik ga `t allemaal wel zien op die meeting dan he. Neem ik m`n camera wel mee en m`n mannetje![]()

Hmz.. das dus echt van zoek je lekker dood ofzohahaha.
Nou, ik ga `t allemaal wel zien op die meeting dan he. Neem ik m`n camera wel mee en m`n mannetje![]()

hahaha ik heb zelf eens gekeken alle foto's die ik geplaatst heb zijn van photobucket afgehaald dusse jammer dan .....ik heb ze hier nog wel op de computer staan .....
het zijn altijd dezelfde die het moeten regelen J maar een meet is altijd wel weer leuk. Ik weet al wel dat wij eind maart niet kunnen![]()
Santino als je naar Rotterdam komt, kan je Nietah eindelijk een zoentje geven!
ik heb echt iedereen een mail gestuurd ik weet het zeker.
maar ik ga dit niet meer doen teveel gedoe en puntje bij paaltje gaat niemand mee.
ik wou wel regelen zo'n meeting maar geen hond die ff terug schreef of die wou komen of nie, allemaal grote bek dat ze wel wilde komen waren ong 25a30 mensen die wel zouden komen
puntje bij paaltje 3 mensen die fatsoenlijk een mailtje terug stuurde dat ze niet konden de rest liet zich niet horen

Jack, belgen zijn in totaal al veel langer bezig geweest. Waren er al over aan het praten voor de 1e BBQ volgens mij![]()
In Amersfoort die DBC regelde ik dacht een kleine 35. En in Nijmegen ook een 30 ongeveer.
Best aardig. Veel van de oude garde lopen hier niet meer rond.
Maar sommige zijn misschien nog wel over te halen voor een avondje![]()