Fitness Seller

MEETING voor alle sportschooljunks?

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
het zal misschien al vaker gerpobeerd zijn maar mij lijkt het wel leuk om met zoveel mogelijk "bodybuilders" naar een groot dance event ofzo te gaan. allemaal in het wit ofzo net als sensation white of misschien allemaal met een dbb shirt aan? het is maar een idee eej. als we er lang genoeg over lullen moet zoiets toch op te zetten zijn... er zijnook zoveel mensen die er zo negatief over doen net als met hardcore dus een grote bodybuilding eenheid lijkt mij wel strak,,,,,,,ik ga nou out ..morgen weer training en een auto strippen

Tommyboy zei:
het zal misschien al vaker gerpobeerd zijn maar mij lijkt het wel leuk om met zoveel mogelijk "bodybuilders" naar een groot dance event ofzo te gaan. allemaal in het wit ofzo net als sensation white of misschien allemaal met een dbb shirt aan? het is maar een idee eej. als we er lang genoeg over lullen moet zoiets toch op te zetten zijn... er zijnook zoveel mensen die er zo negatief over doen net als met hardcore dus een grote bodybuilding eenheid lijkt mij wel strak,,,,,,,ik ga nou out ..morgen weer training en een auto strippen

Zullen we een meeting houden in een darkroom??
En verplicht leren kleding....

Nou ik ben op Qlimax dus...
Nou ik ben op de afterparty van qlimax dus..
Nou ik ben op Innercity dus...
Nou ik ben op Qrimetime dus...

NOU IK BEN OP TRIP2 DREAMLAND!!!!! <<<< Aanrader!!!! Hopelijk veel vingerende geile wijven trippend op ghb op ut podium :)

December word een partymaand.

Tommyboy zei:

Ben benieuwd wat voor beveiliging daar moet lopen dan ;)

Tommyboy zei:
het zal misschien al vaker gerpobeerd zijn maar mij lijkt het wel leuk om met zoveel mogelijk "bodybuilders" naar een groot dance event ofzo te gaan. allemaal in het wit ofzo net als sensation white of misschien allemaal met een dbb shirt aan?

Is eens wat anders dan een hele zooi pillenpoppende,pepsnuivende gratenpakhuizen op die feesten :D

" heeft u ook kwark inplaats van xtc?:D "

mogen allochtonen van DBB ook opdraven? :D :D

Manman, onlangs op Groove City - minstens 5 man mij om pillen gevraagd.
En alleen mij hé, niet m'n maats enzo! Snap het niet, ik zie er allesbehalve ecto uit - alleen was ik stevig aant geven met strak shirt en een groen flikkerlicht in mijn handen... :(

Waar kijken jullie voor als jullie dealers zoeken?

gaan we op "hertjes" jacht ;). maar innercity allemaal iemand gratis meenemen en het hele board is er

Big Byron zei:
Waar kijken jullie voor als jullie dealers zoeken?

Minst katabole oplossing is om ze niet te zoeken ;)

Anders spreek je diegene met de meeste sloeries omzich heen aan, indien het Man-Mountain niet is, is het vast een dealer :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb altijd de gabberlifestyle gehad of voelde me daarin thuis en nu tegenwoordig luister ik van allerlie muziek en bezoe kallerlei discotheken maar mijn broertje van 19 die 6 cm langer is en toch ook 5 kilo zwaarder weegt is 1 en al hardcore.....zo ben ik vorig naar masters off hardcore gegaan en heb zoon lonsdalepolootje van hem geleend ......ik scheurde er zowat uit maar vond het wel strak staan...stond het ook. Daarom misschien allemaal een polo met uibuildende borst biceps triceps....staat veel beter als bij de meeste van die gratenwezens

@MM

ik ook b*ch ;) :D ik zal goed uitkijken

Terug
Naar boven