Fitness Seller

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Eeeeh jongens....datums.

Owja, foutje :o

Ik ben nu een weekje bezig met Mega Grow. Smaak is zeer goed te doen met water. Beetje zoet, maar de kersensmaak is best lekker. Begin nu een duidelijke krachttoename te merken. Als de pot op is komt er nog een update.

Pot is op, dus ik zou nog een update geven. Vind Mega Grow al met al een goed creatine produkt. Werd er wel wat zwaarder van, maar vooral sterker. Gewichten gingen wat makkelijker. Heb niet echt het gevoel dat ik veel heb moeten inleveren aan kracht toen ik er mee stopte. Kersensmaak is top. Ik vul alleen wel de shakebeker helemaal vol met water, want anders krijg ik enorme last van mn maag door de dextrose. Maar met voldoende water heb ik nergens last van. Is wel een keer voor herhaling vatbaar.

edit: heb geen oplaadfase gebruikt. merkte na enkele dagen een lichte krachttoename en na 1 week begon het te werken.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een pot Megagrow besteld. Ik heb in dit topic gelezen dat er geen maatschep bijzit en dat 50 gram gelijk staat aan 4 volle eetlepels. Kan iemand dit bevestigen?

Alvast bedankt....

Ik ben er sinds afgelopen vrijdag ook mee begonnen, geleverd in de smaak kers.

Eerste indruk is die van de smaak, ja velen zeggen dat dat niet mag spelen: mond open en gewoon slikken, maar toch de smaak van dit huisproduct is dik in orde! Geen slechte nasmaak ofzo, drinkt lekker weg zonder meer!

Zit nu in m'n eerste 5 dagen waarin een dubbele portie moet genomen worden, 50gr per serving. Er is geen maatschep bijgeleverd dus je moet zelf op zoek naar de juiste hoeveelheid, ik heb nog een geschikt maatbekertje gevonden dus da's geen probleem.

Om resultaten te zien is het nog wat vroeg, maar wel merk ik een verhoogde werking op van m'n nieren...ben daar minder fan van want je "voelt" ze duidelijk zitten nu. Ook merk ik er wel een wat verhoogde hartslag van op, zal wel toe te schrijven zijn aan de taurine denk ik?

Anyway, we gaan het verder bekijken en hopelijk boeken we d'r resultaten mee natuurlijk...

Laatst bewerkt:
Als je last hebt van je nieren moet je er meer water bij doen. En/of ook meer water drinken overdag. Ik had eerst ook heel erg last van mn maag als ik Mega Grow op had. Toen vulde ik voortaan de shakebeker helemaal vol met water, en toen had ik nergens last van. Komt echt door te weinig water. Wat overigens weer komt door de dextrose.

Als je last hebt van je nieren moet je er meer water bij doen. En/of ook meer water drinken overdag. Ik had eerst ook heel erg last van mn maag als ik Mega Grow op had. Toen vulde ik voortaan de shakebeker helemaal vol met water, en toen had ik nergens last van. Komt echt door te weinig water. Wat overigens weer komt door de dextrose.

Hmm het proberen waard, maar ik volg nochtans de instructies op de bus, 400ml water wat toch al een redelijke hoeveelheid is. Drink denk ik ook voldoende overdag, heb altijd een fles van 1,5L bij me die toch leeg gaat.

Is megagrow te combineren met whey en melk 's morgens? Of kan ik dit beter scheiden dmv een bepaalde tijd?

Hieronder mijn voedingsschema;

16bh4z4.jpg

Ik heb vanochtend mijn eerste dosis gehad, smaakt erg goed moet ik zeggen.Een maatschep met een inhoud van 70.0 CC is overigens precies 50 gram MegaGrow. Ik ben benieuwd wat het voor me gaan doen.

Sinds ik begonnen ben met megagrow, nu bijna een maand geleden, zit ik op een toename van 1.5 tot 2kg want heb mijn voeding niet in het bijzonder gewijzigd. Begonnen met MG op 79,5kg nu richting 81,6kg...Smaakt ook nog heerlijk in kers uitvoering.

Ik ben alvast overtuigd en ga dat zeker nog opnieuw bestellen!

Sinds ik begonnen ben met megagrow, nu bijna een maand geleden, zit ik op een toename van 1.5 tot 2kg want heb mijn voeding niet in het bijzonder gewijzigd. Begonnen met MG op 79,5kg nu richting 81,6kg...Smaakt ook nog heerlijk in kers uitvoering.

Ik ben alvast overtuigd en ga dat zeker nog opnieuw bestellen!

Zal eerder aan je voeding liggen dan die gewichtstoename, dan aan mega grow, alhoewel, mss meer vocht!

Zal eerder aan je voeding liggen dan die gewichtstoename, dan aan mega grow, alhoewel, mss meer vocht!

Nope, vocht hou ik weinig op. Ik heb mijn voeding niet gewijzigd, maar ik eet wel veel...voordat ik begonnen ben met MG zat ik een beetje "vast" op m'n gewicht, nu ik er al een dikke maand mee bezig ben stel ik echt wel resultaat vast. Toeval is het in elk geval niet...

Merk zelf ook wel resultaat. Pak zo'n beetje elke week zwaarder gewicht:D. Gaat dus wel lekker.

Kan ik trouwens MG blijvend gebruiken of zitten er zoals gewoonlijk tussenposes in.

Mvg

Ik lees er veel positieve reacties over, maar bij creatines is het toch vaker dat het altijd afzakt? dus als de pot op is krijg je beetje terugslag? Of blijft hierbij ook eens echt alles zitten? Met superpump 250 zakte ik erna beetje terug dusja:O moet iets hebben wat ook echt blijft met alleen trainen en waar ik niet alleen maar steeds bij kopen moet:)

zit volgens mij ook een beetje tussen je oren als je terugvalt ....

Een vriend van me wil het gaan gebruiken, hij neemt op dit moment ook Xtend. Aangezien hij geen account heeft en alleen dit weten wilde of hij het ook kan gebruiken samen met Xtend vanwege de grote hoeveelheid BCAA's? weet niet precies wat het dan zou doen?

Een vriend van me wil het gaan gebruiken, hij neemt op dit moment ook Xtend. Aangezien hij geen account heeft en alleen dit weten wilde of hij het ook kan gebruiken samen met Xtend vanwege de grote hoeveelheid BCAA's? weet niet precies wat het dan zou doen?

ja dat kan prima samen!

:) dankjewel zal het gelijk doorgeven

Help Help Help !!! :)

Ik ben ongeveer 3 weken geleden begonnen met fitnessen ...

Heb nooit kuur ofzo gebruikt , ben nog maar een beginner en mijn vraag is kan ik gewoon de XXL Nutrition Mega Grow gebruiken ??

Ik train 5 dagen in een week , 25 jaar , 80 Kg en 180 cm ..

Terug
Naar boven