Fitness Seller

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Ik zou niet weten waarom niet? tis namelijk geen kuur he;)

Kun je met deze product samen de Whey Shake gebruiken ? Zoja , op welke volgorde moet dit dan gebeuren ?

Ik lees bijvoorbeeld dat je ze allebei 's ochtends moet gebruiken , is het raadzaam om ze allebei op dezelfde tijdstip te gebruiken of hoe zit dat kan er iemand mij hierover meer vertellen ?

kwartiertje wachten voordat je de whey erna gebruikt

Ik gebruik het al een week en de resultaat is : Werkt perfect !!

Mijn vraag is als mijn potje op is moet er dan tijd overheen gaan om het daarna weer te gebruiken ? Of kan ik meteen een nieuwe kopen en zonder te stoppen gewoon doorgaan met gebruiken ?

Ik gebruik het al een week en de resultaat is : Werkt perfect !!

Mijn vraag is als mijn potje op is moet er dan tijd overheen gaan om het daarna weer te gebruiken ? Of kan ik meteen een nieuwe kopen en zonder te stoppen gewoon doorgaan met gebruiken ?

je kan wel 2 potten zonder pauze gebruiken.. dan zou ik even 2 weken stoppen.. mega grow blijft een topper!

Ik vind het wel lekker spul. Alleen ik vind het raar dat er geen doseerschep bij zit.
Heb nu al 2x besteld en 2x zonder doseerschep gekregen.

Het is wel lastig om het laatste beetje eruit te krijgen als de pot bijna op is.
De opening van de pot had wel wat groter gemogen, nu schaaf ik m'n klauwen half open. :P

Net mn 1e pot besteld, ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd:D, heb alleen geen ontvangstemail gekregen:o, met geluk heb ik hem dan maandag binnen:D

Vraagje

Ben nu een half jaar bezig heb 1x een kuur van 6 weken gehad met de volgende producten.

Begonnen met
Whey Pro 2kg - Creatine Pro van Bodylab.

daarna

Weight Gainer (Gain Pro) met Cell Builder Pro ook van Bodylab.

Ben over het laatste opzich wel tevreden maar wil meer bereiken. Kreeg van de Creatine niet echt meer kracht erbij.
Dan nu mn vraag.

Is deze creatine soort ook een soort pre workout dat zorg voor meer kracht. En moet je er nog een creatine naast nemen tijdens de kuur of niet.

En waarom staat er dat je hm maar 3 weken gebruikt. Ik heb kuren van 5-6 weken en dan 2 weken rust gewoon zo min mogelijk trainen en licht trainen zodat alle moleculen in je lichaam kunnen herstellen en kunnen groeien en daarna weer met een kuur beginne je hebt je spiervliesjes dan uitgerekt en je 2e kuur kan je spier gaan groeien omdat je je vliesjes hebt uitgerekt en dus sneller groot kan worden.

Ben nu een half jaar bezig heb 1x een kuur van 6 weken gehad met de volgende producten.

Begonnen met
Whey Pro 2kg - Creatine Pro van Bodylab.

daarna

Weight Gainer (Gain Pro) met Cell Builder Pro ook van Bodylab.

Ben over het laatste opzich wel tevreden maar wil meer bereiken. Kreeg van de Creatine niet echt meer kracht erbij.
Dan nu mn vraag.

Is deze creatine soort ook een soort pre workout dat zorg voor meer kracht. En moet je er nog een creatine naast nemen tijdens de kuur of niet.

En waarom staat er dat je hm maar 3 weken gebruikt. Ik heb kuren van 5-6 weken en dan 2 weken rust gewoon zo min mogelijk trainen en licht trainen zodat alle moleculen in je lichaam kunnen herstellen en kunnen groeien en daarna weer met een kuur beginne je hebt je spiervliesjes dan uitgerekt en je 2e kuur kan je spier gaan groeien omdat je je vliesjes hebt uitgerekt en dus sneller groot kan worden.

megagrow is een post workout geen pre workout.

Vanmorgen begonnen met de 1e 5 dagen van de oplaadfase, maar wat ik vergeten ben te vragen is toen ik na het opstaan de 1e beker nam, kan ik erna gewoon gelijk ontbijten? of moet er een bepaalde tijd tussen zitten of kan ik tijdje niets eten of juist gelijk erna eten zodra het afgeslikt is. Smaak is toppie btw!!!(orange)
:)

Vanmorgen begonnen met de 1e 5 dagen van de oplaadfase, maar wat ik vergeten ben te vragen is toen ik na het opstaan de 1e beker nam, kan ik erna gewoon gelijk ontbijten? of moet er een bepaalde tijd tussen zitten of kan ik tijdje niets eten of juist gelijk erna eten zodra het afgeslikt is. Smaak is toppie btw!!!(orange)
:)

het heeft denk ca 5-10minuten nodig om op te nemen, beste zou zijn om niets te eten.. maar het moet wel in je schema passen ook.

hmm, maar als ik geen ontbijt neem heb ik veels te veel honger, en sowieso het moet direct na het opstaan, en een idee als ik vroeger op zou staan zeg 5 uur en 7 uur pas ontbijt? zou daar genoeg tijd tussen zitten? OF om 5 uur de MG pakken en dan ff terug liggen? of moet je echt wakker blijven. Ik denk als ik het ontbijt oversla het moeilijk gaat worden.

hij zegt dat je mega grow gewoon neemt als je wakker wordt en dan na een kwartiertje gewoon kan ontbijten...

wil jij sirieus 2 uur eerder wakker worden voor een betere opname...

sick:)

aspartaam

is mega grow aspartaam vrij?

hoe zit het met het vocht? you know : mono

stomme vraag nog misschien:P, maar tijdens de oplaadfase wanneer de 2e dosering op niet-trainingsdagen?

ik ben nu 1 week bezig met mega grow i.c.m. creapump, ik kan nog niet echt zeggen dat ik wat merk....

kan misschien ook komen omdat ik daarvoor een tijdje nox pump voor de training gebruikte en daar ging ik wel hard op.... op die creapump nog niet echt moet ik zeggen...

ik vroeg me alleen af of je icm creapump ook nog steeds de oplaadfase van megagrow moet doen? omdat er op de site van xxl staat dat als je megagrow icm creapump gebruikt je voor de training creapump neemt en na de training mega grow, en op niet trainingsdagen neem je 's ochtends megagrow en later op de dag creapump....er word hier dus geen oplaadfase genoemd en die heb ik dus ook niet gedaan, is dit goed??

en zoals al eerder hier genoemd, het feit dat er geen maatschep bij zit is echt heel irritant, er staat dan wel op de site dat je 4 normale eetlepels moet nemen maar wij hebben thuis 3 verschillende grotes eetlepels, en het verschilt nogal per lepel... ook kun je een afgevlakte lepel doen, of met een dikke bult erop, of kleine bult....

verder is het helemaal topspul, goede service en levering en het smaakt ook nog eens top!! (kers) creapump proef je niets van, vooral niet icm dextrojuice...

ik ben nu 1 week bezig met mega grow i.c.m. creapump, ik kan nog niet echt zeggen dat ik wat merk....

kan misschien ook komen omdat ik daarvoor een tijdje nox pump voor de training gebruikte en daar ging ik wel hard op.... op die creapump nog niet echt moet ik zeggen...

ik vroeg me alleen af of je icm creapump ook nog steeds de oplaadfase van megagrow moet doen? omdat er op de site van xxl staat dat als je megagrow icm creapump gebruikt je voor de training creapump neemt en na de training mega grow, en op niet trainingsdagen neem je 's ochtends megagrow en later op de dag creapump....er word hier dus geen oplaadfase genoemd en die heb ik dus ook niet gedaan, is dit goed??

en zoals al eerder hier genoemd, het feit dat er geen maatschep bij zit is echt heel irritant, er staat dan wel op de site dat je 4 normale eetlepels moet nemen maar wij hebben thuis 3 verschillende grotes eetlepels, en het verschilt nogal per lepel... ook kun je een afgevlakte lepel doen, of met een dikke bult erop, of kleine bult....

verder is het helemaal topspul, goede service en levering en het smaakt ook nog eens top!! (kers) creapump proef je niets van, vooral niet icm dextrojuice...

ik ben van plan om megagrow/creapump ook samen te stacken over een maandje. Laat over 2 weken nog eens weten of je wel al wat merkt! Thnx

Terug
Naar boven