MuscleMeat

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Mijn pot is aangekomen maar is er iemand die van buiten weet (of even kan wegen) hoeveel soeplepels (eetlepels) gelijk zijn aan 50 gram ? ???
Thanks in advance ;)

Weegschaal kan ik overmorgen pas halen :rolleyes:

begin vandaag met mn 2de pot.. maandje gestopt en revenge gebruikt maar dat deed toch minder bij mij heb ik het gevoel.

Maar dat megagrow wordt kwa. prestaties hier wel aardig overdreven volgens mij

liquidator zei:
begin vandaag met mn 2de pot.. maandje gestopt en revenge gebruikt maar dat deed toch minder bij mij heb ik het gevoel.

Maar dat megagrow wordt kwa. prestaties hier wel aardig overdreven volgens mij

lijkt mij ook ja. Doet niks meer of minder dan een ander creatine produkt.

alleen is het prijstechnisch meestal wel een stuk beter en het smaakt top.

vergeleken met die revenge... wat een bagger om te zuipen icm water:eek:

Moet je dan nog wat eten vlak na de training? Of is Mega Grow genoeg?

mega grow nemem na sporten en op niet traindagen ochtends biuj het opstaan

Ja, maar in de oplaadfase moet je 2 doseringen per dag nemen. 1 smorgens en 1 na de training. Maar als je in de oplaaddagen niet train, moet je dan maar 1 dosering per dag nemen?

Is het normaal dat je van Mega grow een droge bek en keel krijgt? Ik drink ongeveer 2/3 liter per dag maar het blijft gewoon droog.

Nog een vraag, heeft Mega grow invloed op alcohol? Ik merkte gisteren(tijdens me verjaardag) dat het een stuk sneller naar me kop steeg en er harde koppijn van kreeg/bloed roggelde. Iets waar ik normaal nooit last van heb.

p4trick zei:
Is het normaal dat je van Mega grow een droge bek en keel krijgt? Ik drink ongeveer 2/3 liter per dag maar het blijft gewoon droog.

Nog een vraag, heeft Mega grow invloed op alcohol? Ik merkte gisteren(tijdens me verjaardag) dat het een stuk sneller naar me kop steeg en er harde koppijn van kreeg/bloed roggelde. Iets waar ik normaal nooit last van heb.

Wat ik alteid doe als ik aan de crea ben, en alcohol drink, neem ik na de alcohol nog een paar glazen water.

Ik reageer altijd prima op megagrow! Gewoon een eerlijk product. Je zal er geen 8kg mee pakken in 4 weken, maar geeft je net dat beetje extra. :)

Ik reageer altijd prima op megagrow! Gewoon een eerlijk product. Je zal er geen 8kg mee pakken in 4 weken, maar geeft je net dat beetje extra. :)

ik ben nu al 4 maanden 16 en train al 2/3 weken mag ik mega grow al nemen , want ik ben namelijk van plan om zo een pot te bestellen en is het niet slecht voor de lever ?

kersen is niet te zuipe!
de eerste paar keren kreeg ik het nog weg maar daarna echt nie meer.

Ik ben nog niet overtuigd. Werkt het nou of kan ik beter creatine monohydraat gebruiken:cool:

ik zou gaan voor de creatine monohydraat van BBEX als ik dat mag zeggen die heeft een mesh van 200, heel dun en goed te mengen met water dus!
daar heb ik het meetse resultaat mee geboekt!

Ik heb het ook besteld ben een beetje nieuw met KT nu aleen whey en nu dit erbij. hoop dat het werkt.

succes ermee maar ik was er niet tevreden over.

Ben na 6 maanden weer aan de mega grow begonnen.
Super tevreden, idd, net dat beetje extra!

Het werkt leuk niet aleen met KT profijt ook met rugby. Maar 1 groot nadeel voor mij is ik hou erdoor super veel water vast denk 2/3 kg alemaal bij me buik dus had echt de hele tyd een waterbuik:P. Maarja Top product voor de prijs.

moet je na de oplaadfase ook nog steeds 2 x per dag 50g tot je nemen of maar 1 x?

Terug
Naar boven