Fitness Seller

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

na de oplaadfase nog 1x

(daarom noemen ze het een oplaadfase!)

Zou ik de mega-grow goed kunnen stacken samen met no-explode of merk je dan het effect van de mega-grow niet meer?

Volgens mij kan je het beste alleen mega grow gebruiken want in no-xplode zit volgens ook creatine toch ? ( Creatine Ethyl-Ester Malaat? )

Ik heb ook een tijdje revenge V2 gebruikt daar zat ook Creatine ester in, maar dat werkte bij mij niet zo goed als Monolaat, de mega grow dus.
Kheb nog een halve pot Mega Grow dan koop ik die no-Xplode

Ga er morgen ook mee beginnen!

Ben Benieuwd

Hey,

Ik heb Mega Grow vorige week maandag besteld via de site (geld is ook van men rekening gegaan die maandag) en nu iets meer dan een week verder, heb ik nog altijd niets ontvangen.

Is het normaal dat ik langer dan een week moet wachten tot julllie dit toezenden? (Woon wel in België).

Hey,

Ik heb Mega Grow vorige week maandag besteld via de site (geld is ook van men rekening gegaan die maandag) en nu iets meer dan een week verder, heb ik nog altijd niets ontvangen.

Is het normaal dat ik langer dan een week moet wachten tot julllie dit toezenden? (Woon wel in België).

Ja.
Zal wel toekomen.
Ik heb op mn whey instant ook exact 1week 2dagen moeten wachten, komt wel goed.

oké dan, nog ff geduld hebben dan :)

Oke, gisteren aangekregen.

Zoals calcification zei, 1 week en 2 dagen wachten :)

hee ik ben van plan om ook mega grow te gaan gebruiken maar dan in combinatie met weight gainer en protein en dan wil ik smorgens 1 shake weight doen en 1 shake protein dan voor het trainen 1 shake protein en een shake megagrow en na het trainen 1 shake megagrow en 1 shake protein. en voor eht slapen gaan nog 1 shake weight gainer. Ik wilde vragen is het verstandig om deze combinatie van supplementen te gaan gebruiken? En neem ik het met de goede volgorde in elke shake? Ik hoor graag als jullie het anders zouden doen en misschien ook andere tips hebben

BVD!

Gewoon nieuw topic starten in supp gedeelte dit is een review.

hoorde iemand laatst vertellen, dat je megagrow het best tijdens het trainen kan nemen i.p.v na de training?

Ik mix megagrow altijd met leangainer 2 , na de training

iemand...........?

Laatst bewerkt:
Ben er maandag mee begonnen..
Veel succes mee gehad heb er nog niks tegen op dit moment alleen de smaak gaat wel eentonig worden, maar dat zal wel bij elk supplement zijn. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat over 3 weken.. ik hou jullie op de hoogte

Ik ben nu een weekje bezig met Mega Grow. Smaak is zeer goed te doen met water. Beetje zoet, maar de kersensmaak is best lekker. Begin nu een duidelijke krachttoename te merken. Als de pot op is komt er nog een update.

hoorde iemand laatst vertellen, dat je megagrow het best tijdens het trainen kan nemen i.p.v na de training?

Ik mix megagrow altijd met leangainer 2 , na de training

MegaGrow gewoon na de training nemen. En niet mengen. In MegaGrow zitten onder andere BCAA's die snel opgenomen kunnen worden. Als je gaat mengen is dat voordeel weg...

Dus de Leangainer bijv 20 minuten later nemen is dan een beter idee.. ;)

Zoals Brutez zegt ja, anders heb je ook niet het voordeel van de BCAA's die er in zitten.
Ikzelf neem nu direct na de training Mega Grow, dan ga ik effe douchen en omkleden en dan komt er een warme maaltijd. Bevalt me goed, en die kersensmaak is echt lekker! Het is gewoon een goed creatine product. Merk een duidelijke krachttoename, en lichte gewichttoename. Zeker de moeite waard als je op CM reageert.

Terug
Naar boven