XXL Nutrition

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Thanx Rene! Zojuist weer nieuwe besteld! :thumbs:

Dank!

als je in de 3e week zit zou je toch al wat moeten werken denk ik. Meer kracht? Meer uithoudingsvermogen tijdens de training? Minder snel verzuring? Beter herstel? Extra kilos erbij op de weegschaal?
Bedankt iig :)

ja het was moeilijk te zeggen, omdat ik hiervoor nox pump gebruikte... dus tijdens de trainingen merkte ik niet echt een verschil dat ik meer kracht of uithoudingsvermogen had... dit was met nox pump namelijk veel erger!!;)

maar herstel is iig goed, en ik heb het nu 4 weken gebruikt en ben wel zo'n 3 kilo aangekomen maar dit komt ook deels door betere voeding!!

heb nog een pot besteld dus ga er nog even mee door icm creapump:O hopen dat ik nog wat groei:D ohjah en de smaak kers is lekker en er zit nu idd ook een maatschep bij, als je die helemaal voldoet zit er ong. 54 gram in:D veel handiger!!

Ik had mijn nieuwe pot een paar dagen geleden ontvangen. Ik dacht modverdomme wat ruikt die doos er al na zeg. Toen ik plots poeder uit de hoeken van de doos zag lopen dacht ik hier klopt iets niet. Was de dop los geschoten in de verpakking. Nougoed de eerste 5 doseringen heb ik uit de doos kunnen scheppen. Ik ga deze kuur nu starten en wel dedicated aangezien ik met de vorige mega grow pot gewoon bij gelegenheid nam en weinig resultaat boekte.

Had even met xxl contact opgenomen.. En ja..wel consequent een supp gebruiken. Anders kan je je geld beter aan mij geven.

Het helpt ook vrij goed bij het herstel, spierpijn is minder en sneller voorbij.

Smaakt ook supergoed, echt verfrissend. 't is mijn 2de bus dus ik ben wel een tevreden gebruiker.

Megagrow is tijdelijk uitverkocht... we hebben niet de gevraagde hoeveelheid potten gekregen van de producent. We hebben het nu onder gebracht bij de producent die alle nieuwe supps voor ons maakt. ik verwacht het over 2 weken binnen te hebben dan in een zwarte pot met ons nieuwe label erop.

Ook is de dosis BCAA's dan verhoogd naar 5 gram per dosering :thumbs:

Net nog een pot binnen gehad, net op tijd :)

Ja de smaak is perfect - gebruik het pas dus kan er nog niet al te veel over zeggen.

Ik heb een vraag,

Ik begin morgen met deze pot en begin dus met de oplaadfase.
ik train dus woensdag, donderdag, vrijdag. En zaterdag/Zondag zijn mijn rustdagen.

Moet ik in die rustdagen ook 2x 50 gram nemen of alleen 1x 50 gram en maandag weer met 2x 50 gram veder gaan? Of moet ik in die rustdagen helemaal niks nemen?

Help me!

Ik heb een vraag,

Ik begin morgen met deze pot en begin dus met de oplaadfase.
ik train dus woensdag, donderdag, vrijdag. En zaterdag/Zondag zijn mijn rustdagen.

Moet ik in die rustdagen ook 2x 50 gram nemen of alleen 1x 50 gram en maandag weer met 2x 50 gram veder gaan? Of moet ik in die rustdagen helemaal niks nemen?

Help me!

je kan de oplaadfase evt ook overslaan is niet echt noodzakelijk.. neem wel elke dag 1 dosering

geen scoop

Vandaag me pot mega grow binnen, geen scoop bij gekregen alleen.

Ik heb thuis een scoop van 70cc. Hoe groot is die scoop van mega grow? dan weet ik hoevaak ik moet scheppen

MVG Erik

Vandaag me pot mega grow binnen, geen scoop bij gekregen alleen.

Ik heb thuis een scoop van 70cc. Hoe groot is die scoop van mega grow? dan weet ik hoevaak ik moet scheppen

MVG Erik

die scoop moet erin zitten hoor.. maar is ook een 70cc scoop..

we krijgens straks scoops met langere stengels.. en na de zomer wordt de opening van de pot groter.. die is wat aan de krappe kant nu.

Heb goed gezocht, mss helemaal onderin?:P lijkt me stug.

Maar ik red t dan prima met mn 70cc scoop.

bedankt voor het antwoord

MVG Erik

Laatste vraagje: ik los het voor ik ga trainen op in water en neem het in een beker mee. dan na 1 tot 2 uur trainen neem ik het direct na mn laatste setje.

Is dit verstandig of verliest het werking door wat voor lange duur invloeden dan ook?

ik wacht daarna met het nemen van een whey shake ongeveer 15-20 minuten

Laatste vraagje: ik los het voor ik ga trainen op in water en neem het in een beker mee. dan na 1 tot 2 uur trainen neem ik het direct na mn laatste setje.

Is dit verstandig of verliest het werking door wat voor lange duur invloeden dan ook?

ik wacht daarna met het nemen van een whey shake ongeveer 15-20 minuten

Ben ik ook naar benieuwd:p

Ja ben ik ook wel benieuwd naar + of het te mixen valt met instant whey voor na de training. de scoop is trouwens toch gewoon 50 gram neem ik aan?

Terug
Naar boven