MuscleMeat

Mega Grow - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
Mars zei:
**** that spul is wél ff goed te drinken.

Ik heb laatst de smaak kersen genomen maar de rillingen lopen over mijn rug de laatste paar slokken.:twitch:

Volgende keer ff orange proberen.
 
BigMaus zei:
Na 2 weken Mega Grow kan ik zeggen dat mn kracht na mn kuur nog steeds hetzelfde is.
Bepaalde oefeningen gain ik alweer in kracht!!!

Op dit moment gebruik ik alleen Mega Grow, dus ben ik er zeker van overtuigd dat het hierdoor komt!

Iedereen die twijfelt, koop en probeer, zoveel kost t niet nm.

113 kilo op 1.83..
Dat is best freaky... :eek:
 
ik gebruik het nu 2 weken ongeveer, en moet zeggen dat het goed te drinken is maar dat ik het direct echt merk.. nah valt wel mee moet ik zeggen:)
mischien komt dat nog..

Als blijkt dat ik niet goed reageer op deze creatine, welke kan ik dan als alternatief gebruiken ? CCE ?
 
liquidator zei:
ik gebruik het nu 2 weken ongeveer, en moet zeggen dat het goed te drinken is maar dat ik het direct echt merk.. nah valt wel mee moet ik zeggen:)
mischien komt dat nog..

Als blijkt dat ik niet goed reageer op deze creatine, welke kan ik dan als alternatief gebruiken ? CCE ?

CEE: Creatine Ethyl Ester (www.bodystore.nl)
 
Als je al creatine (mono) gebruikt, moet je dan alsnog een oplaadfase nemen?
 
ik ben klaar met een pot, resultaten minimaal. Ik kwam niet uit een normale monohydraat cycle, dus wellicht dat dat geen verdere verbetering oplevert.

spul is wel goed om te dringen en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

1 tip die ik de makers wel mee wil geven is: Maak die pot nou eens met een wat grotere opening man, hoe moet een bodybuilder (die toch vaak uitgerust is met een stel beste kolenschoppen) z'n klauwen in vredesnaam in die pot krijgen?
 
je en doe er ff een maatschepje bij... ik ben ook al een heel eind op weg met de 1ste pot, het is idd goed te drinken maar om nou te zeggen dat ik mega gegroeid ben:P

Ik denk dat ik hierna nog maares een pot bestel mischien dat het dan pas goed gaat werken.
 
Ik ben sinds vandaag ook begonnen.
Toen ik eraan ruikte dacht ik GATVER!!
Maar als je het drinkt is het lekker.

Zal mijn resultaat hier ook posten over paar weken.
 
Ik vond het wel te drinken maar hield er veel te veel vocht van vast. Blijft toch een scheef verhaal als je zo'n supplement gebruikt. Het ziet er leuk uit maar je weet dat het later allemaal weer verdwijnt. Ook de krachttoename is naar mijn idee maar van tijdelijke aard. Liever groeien in kleine stapppen maar dan wel weten waar je aan toe bent!
 
Hoe weet je wat vocht is dan dat je vasthoudt ?
 
liquidator zei:
Hoe weet je wat vocht is dan dat je vasthoudt ?


Als je binnen een 1 1/2 week 3 kg aan gewicht bijkomt en je spieren 2x zoveel volume aannemen zonder dat je meer bent gaan eten of trainen dan kan ik er niets anders van maken.
 
volgens mij valt het best wel mee, ik heb nu bijna een pot op en ben best wel wat groter geworden maar dat komt ook omdat we weer een maandje bijna verder zijn.

Ik ga gewoon nog een pot bestellen en kijken of het zo doorgaat.
 
liquidator zei:
volgens mij valt het best wel mee, ik heb nu bijna een pot op en ben best wel wat groter geworden maar dat komt ook omdat we weer een maandje bijna verder zijn.

Ik ga gewoon nog een pot bestellen en kijken of het zo doorgaat.


De een zal meer vocht vasthouden dan de ander maar ik ben benieuwd naar je mening nadat je een tijdje bent gestopt.:o
 
Gebruiken jullie dat spul gewoon aan één stuk door?
Want dacht dat je na 6 weken gebuiken minimaal 1 maand pauze moet hebben?
 
ah nee man je kan heus wel 2 potten achter elkaar nemen.. zoveel bijzonders zit er niet in hoor.
 
Vergeet alleen niet het psychische effect ervan. Waar je eerst nog lekker trainde en blij was met je natuurlijke vooruitgang ben je nu plotseling gewend aan meer kracht en meer volume tgv de creatine. Zodra je stopt met de creatine moet je het weer op eigen kracht doen en dat kan dan behoorlijk tegen vallen dan. Dan is het slikken en op motivatie doorkachelen of weer zo'n pot bestellen.
 
dus je kan gewoon 2 potten achter elkaar doen want was dit wel van plan maar de voorschriften voor crea zijn zoals vertelt 6 week gebruiken 6 week stoppen heeft met je lever te maken hoe kan het zijn dat het met dit niet hoeft
 
ja dat verhaal schijnt al dubbel en dwars achterhaalt te zijn.

Ik neem hierna ook nog 1 pot, dan houdt ik er een maandje mee op en probeer dan swole of revenge ofzo.
 
welke smaak is het lekkerst? orange of kers?
 
Back
Naar boven