AndroidHealthClinic

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

ik vraag orange of kers.. aardbei hebben ze niet.. (?)

liquidator zei:
jonge man dat verschilt toch per persoon, ze zijn gewoon allebei goed te zuipen

oke dan vraag ik het niet aan jou smartass, willen misschien andere mensen hun ervaring vertellen over welke smaak beter is, orange of kers?

Orange is lekker maar ik ga nu nog een pot kers bijbestellen want na enkele weken elke dag die shake drinken, geraak je het toch wel een beetje beu.

Ik ga ook maar eens zo'n pot proberen denk ik!
Alleen een nadeel vind ik echter dat je er vocht van vast houd? en dat je dan zo'n 'michelin-mannetje' lijkt?

Ach het zal wel :D
Heb het besteld en begin volgende week met kuren.
Waneer ik het een tijdje gebruik zal ik ook mijn oordeel hierover kunnen geven.

doe dat maar ja! ben benieuwd

gewoon weinig drinken dan houd je ook geen vocht aan;)

Ik heb dus vanmorgen mijn eerste 50gram genomen met 400ml water.
Echt lekker spul! Lekker zoet en lekkere na-smaak. Ik heb de smaak orange.
Het poeder zelf heeft ook een appart geurtje.. ik vind het erg naar Engelse drop ruiken :D maargoed.. tis lekker spul.

Nu even een vraag : ze raden het af om in te nemen met koffie of thee..
maar betekend dit ook dat je beter geen koffie of thee meer kan drinken tijdens je kuur? Of bedoelen ze er alleen mee dat je het niet moet mengen met koffie of thee?

Ik drink normaal gesproken altijd 2 bekers koffie per dag en 2 bakken thee.

als je dit gebruikt is het dat nog echt nodig op whey te gebruiken? ik zie dat er bcaa's in zitten maar is dat zoveel anders als gewoon whey?

1 week gekuurd

Ik ben dus nu 1 weekje bezig , heb mijn oplaadfase inmiddels achter de rug.
Merk al lichtjes dat ik wat meer kracht heb tijdens trainingen, dus het begint al te werken.
Enige nadeel vind ik echter wel als ik sochtens uit bed kom heb ik een zwaar opgeblazen kop!! En dat is erg vervelend. Aangezien ik toch zo'n 5 liter water per dag drink om het vocht wat te verdrijven helpt dat weinig eigelijk.

Zijn er meer mensen die dit hebben aan het begin van de dag / bij het opstaan?

Al met al tot nu toe een goed product :)

Over een week horen jullie meer van me.

moet je het gewoon in een glas ofzo roeren? of gewoon met water in de shake beker? gewone crea kan je in glas roeren weet ik wel..

Gewoon roeren totdat die 'mini' klontjes opgelost zijn.
Let er wel op dat er geen 'spul' meer aan de bodem blijft plakken.
..goed roeren dus :)

Heb een potje besteld. Aangezien er al BCAA's inzitten neem ik geen whey na de training, maar binnen een uur erna een warme maaltijd. Is dit verstandig?

Ik kom anders gewoon niet uit met de tijd, aangezien ik train van 15u tot 16.30u (incl cardio) en vervolgens om half 6 moet eten.
Als ik dan om 16.30u megagrow zou nemen en een half uur later (17u)een whey shake, heb ik om 17.30u echt geen honger + het feit dat ik veel eiwitten in een korte tijd binnenkrijg.

heb et ook besteld :)
Ben benieuwd

Terug
Naar boven