Fitness Seller

Meiden die bb doen

Kom op nou...

Ja, ik had je al x gezien. (denk ik)
Ik train zelf bij BF voor de openingstijden (in het weekend) en bij Lifestyle omdat ik die prettiger vind.

Volgende keer even hoi zeggen dan :D

Ik heb voorheen bij Optisport gezeten.. (voornamelijk ook gezeten hahah)

Lifestyle is mij te duur.. Prim is ook wel aantrekkelijk, maar de openingstijden zijn waardeloos.. in het weekend maar twee uurtjes.. Dus blijf voorlopig nog lekker bij basic fit zitten!
In BF geen prettig gevoel?

Lifestyle is mij te duur.. Prim is ook wel aantrekkelijk, maar de openingstijden zijn waardeloos.. in het weekend maar twee uurtjes.. Dus blijf voorlopig nog lekker bij basic fit zitten!
Ik heb ook bij Prim getraind, ben er weg gegaan ivm de openingstijden.. ;)
Ik heb wel een redelijk goed gevoel bij BF hoor maar voorkeur heeft gewoon Lifestyle.
Ik mis bij BF wel een powerrack.

Ik was zelf lekker aan het trainen met collega van me, en jij was ook bezig. Jij was bezig met benentraining.
Ik wist toen niet dat jij het was, maar het kwartje viel wat later. Ik weet het nog steeds niet zeker ;)
Toen je wegging had je aan: grijze jas, zwarte schoenen met kleine (bruine) hak. Bent u dat? Zoja, dan zeg ik de volgende keer 'hoi'. Je was aan het squatten, en bent voor mij een paar stapjes achteruit gestapt zodat ik de dumbells kon pakken. Ik had een rug training en deed de dumbell bench row.

Heb al gelift met Ladybug, zelfs twee keer aan toe. :p

Ik heb ook bij Prim getraind, ben er weg gegaan ivm de openingstijden.. ;)
Ik heb wel een redelijk goed gevoel bij BF hoor maar voorkeur heeft gewoon Lifestyle.
Ik mis bij BF wel een powerrack.

Ik was zelf lekker aan het trainen met collega van me, en jij was ook bezig. Jij was bezig met benentraining.
Ik wist toen niet dat jij het was, maar het kwartje viel wat later. Ik weet het nog steeds niet zeker ;)
Toen je wegging had je aan: grijze jas, zwarte schoenen met kleine (bruine) hak. Bent u dat? Zoja, dan zeg ik de volgende keer 'hoi'. Je was aan het squatten, en bent voor mij een paar stapjes achteruit gestapt zodat ik de dumbells kon pakken. Ik had een rug training en deed de dumbell bench row.

Hahaha, shiittt.. ik weet zelf niet eens meer wat ik aan had :p Maar dat was ik hoogstwaarschijnlijk ja ;)

Ah, jij was zeker aan het trainen met een vrouwelijke collega dan?

Creepy dat je dat nog zo goed weet :-p , en creepy dat er zoveel mensen in friesland wonen

Jup! Ze is brandweervrouw!

Moet ik daar nou op zeggen ;)

tsjah je avatar werkt natuurlijk ook niet echt mee :P

Zoidberg-dr-zoidberg-9032706-500-375.jpg

Train de laatste tijd alleen nog maar bij Optisport omdat de sfeer daar erg prettig is. Soms merk je wel dat er maar amper mensen trainen die serieus bezig zijn. Een hoop geslinger met gewichten waarbij ik vrees voor blessures :eek:.

Basic Fit in Sneek vind ik persoonlijk een erg open ruimte. Nu hoef ik niet persé de zweetoksel van iemand anders tegen mij aan maar nu is het wel erg open allemaal. De gewichten gaan ook maar tot...26kg? Al is dat bij Optisport ook het geval.

Ik heb zelf ook bij Opti getraind omdat de brandweer dat betaalde.
Ze betalen ook voor Lifestyle, en daar vind ik het net wat prettiger. (vooral gevoelskwestie)

Ben benieuwd wie jij bent. Ik zal de volgende keer eens een brandweersirene nadoen en kijken wie er op reageert :p:cool:.

@lola7815: hoe kom jij aan mijn pasfoto?! :cool:

@Timmeh88: goed plan! Als jij een sirene na doet, weet ik wie je bent. Ik zeg niet dat ik er op reageer want ik denk waarschijnlijk: 'Wat is dat voor een mafkees?' :D hahaha! Even serieus: je kan het wel zien want mijn pieper ligt er altijd bij. Dat is een klein zwart ding wat een hoop lawaai maakt als hij gaat.
De gewichten gaan gelukkig wel wat verder dan 26 kg.

niet liegen he, op een pasfoto mag je je mond niet open hebben :P

maar deze natuurfoto is uit mijn privé collectie, ik stalk namelijk ook graag mensen :P ;)

niet liegen he, op een pasfoto mag je je mond niet open hebben :P

maar deze natuurfoto is uit mijn privé collectie, ik stalk namelijk ook graag mensen :P ;)

Oei, dat vermoeden had ik al! :rolleyes:

En waarom mag ik op een pasfoto mijn mond niet open hebben? Zolang ik hem maar niet gebruiken wil voor een officieel document moet ik dat toch zelf weten? :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb al gelift met Ladybug, zelfs twee keer aan toe. :p

gepowerlift :lifter:
wat een bofkont, die DDOOB.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Ik heb alleen maar 1 vriendin, en die doet geen BB of zelfs niet eens fitness..
Ik vind helemaal niet leuk om een vriendin te hebben die geen fitness doet..
Is er echt niemand die ook opzoek is naar vriendschap met iemand die BB.Fitness doet?

Terug
Naar boven