AndroidHealthClinic

Meiden die bb doen

Enige mensen Van België die omgeving Leuven trainen?

Zelf train ik in Jim's fitness, zalig sfeertje, paar serieuse gasten daar, jammer genoeg geen meisjes/vrouwen buiten enkelen, (7 kg lateral raises, gestrekte armen voor een meisje dat mss 50kg weegt wut:O /respect)

Misschien weer een plannen??

Gezellig, jullie zijn welkom hoor. For Fun Sport heeft een nieuw verfje gekregen en er hangen nu tv`s in de fitness-zaal waar..(.nee geen goede tijden, slechte tijden wordt gedraaid.).... trainingsfilmpjes worden gedraaid en tegen de tijd dat jullie hier zijn zullen de nieuwe apparaten er ook zijn....
Dusssss;)

Gezellig, jullie zijn welkom hoor. For Fun Sport heeft een nieuw verfje gekregen en er hangen nu tv`s in de fitness-zaal waar..(.nee geen goede tijden, slechte tijden wordt gedraaid.).... trainingsfilmpjes worden gedraaid en tegen de tijd dat jullie hier zijn zullen de nieuwe apparaten er ook zijn....
Dusssss;)

Train je mee dan? :D

Denk dat we maar eens een topic moeten aanmaken voor de meet dan! :)

Was vorige keer gezellig Mascha dus ik ben er weer bij en de andere vast ook
We komen niet om tv te kijken hoor :)

Nou marina, open een topic!

Ja dit keer zal ik mee trainen :D zit namelijk in mijn voorbereiding

Tuurlijk kom je niet om tv te kijken maar het stimuleert heel veel mensen en zeker om eens andere oefeningen te gaan doen...

image.jpg

Hai,

Ik ken ook echt niemand (vrouwen) die aan BB doen, veel meiden die ik ken van de sportschool vinden kracht training niks. Helaas,
want ik vind het, het leukste wat er is. Plus ik heb de bouw ervoor dat is ook waarom ik er bij gekomen ben ermee te beginnen :)

Hai,

Ik ken ook echt niemand (vrouwen) die aan BB doen, veel meiden die ik ken van de sportschool vinden kracht training niks. Helaas,
want ik vind het, het leukste wat er is. Plus ik heb de bouw ervoor dat is ook waarom ik er bij gekomen ben ermee te beginnen :)

Kom naar de meeting en je kent er gelijk een hoop en je krijgt er dan ook nog een paar oude mannen bij

:)

Ik ook!

Terug
Naar boven