Fitness Seller

Nieuws Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders

  • Topic starter cutler
  • Startdatum
  • Reacties 157
  • Weergaven 9K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.

Verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen :)

pm
 
haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.

verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen :)

Lijkt me een leuke ervaring, zijn andere wapens dan knuppels ook toegestaan ?
 
Hossele is synoniem voor :suckit:
beetje verkeerd geinformeerd zeker?
:D

http://www.encyclo.nl/begrip/hosselen

Opzoeken: hosselen


  1. hosselen
    Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
    Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/hosselen
  2. hosselen
    ´ hos - se - len
    ( hosselde, h. gehosseld)
    slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde ( vooral gebruikt door Surinamers)
    Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo
  3. HOSSELEN
    -manier om illegaal aan geld voor drugs te komen -vorm van hossel -Nederlands werkwoord
    Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

;)
 
Jeweetog pitoes en batras klaren. Tangas en bangas ballen met je matties in de box. Hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
 
Die zijn handig met een uitkering :D! Respect JWZ!
 
Beetje jammer dat ik daar woon, ik merk er alleen niks van...
 
Het zal wel een grote fatoe zijn
 
haha dit vindik toch marginaal
 
Om te janken hoe triest! Die gasten zijn mega kansloos en het is zeker jammer dat meiden zich als sletjes gaan gedragen om tienermama te worden en denkbeeldig 'aanzien' te verwerven. Want mochten ze met zo'n toeter een jaartje 'in' zijn op school, ze zullen worden uitgekotst door de rest van de samenleving.

Triest om te bedenken dat die meiden niets anders kunnen dan kindjes krijgen van 'populaire' pipo's als hun. Hijs die meiden maar in een kuisheidsgordel en stuur ze weg op een internaat andere privéschool waar ze niet thuis mogen komen eer dat ze een fatsoenlijk diploma hebben en dus een kans op een vaste fatsoenlijke baan ipv voor legbatterij spelen.

Als ik zo'n meisje zie.. word ik daar zo boos om he. Tijdje terug ook, ik liep in dolfinarium, zag ik een meid van 16 met een dikke toeter, gezicht vol plamuur, 'sexy' kleding ff een sigaretje opsteken met haar click. AAARRGHHHH!!!! Heeft zo'n tutje dan nog niets geleerd denk ik dan bij mezelf. Die kinderen zullen ook lekker opgroeien dan. :sad:
 
Om te janken hoe triest! Die gasten zijn mega kansloos en het is zeker jammer dat meiden zich als sletjes gaan gedragen om tienermama te worden en denkbeeldig 'aanzien' te verwerven. Want mochten ze met zo'n toeter een jaartje 'in' zijn op school, ze zullen worden uitgekotst door de rest van de samenleving.

Triest om te bedenken dat die meiden niets anders kunnen dan kindjes krijgen van 'populaire' pipo's als hun. Hijs die meiden maar in een kuisheidsgordel en stuur ze weg op een internaat andere privéschool waar ze niet thuis mogen komen eer dat ze een fatsoenlijk diploma hebben en dus een kans op een vaste fatsoenlijke baan ipv voor legbatterij spelen.

Als ik zo'n meisje zie.. word ik daar zo boos om he. Tijdje terug ook, ik liep in dolfinarium, zag ik een meid van 16 met een dikke toeter, gezicht vol plamuur, 'sexy' kleding ff een sigaretje opsteken met haar click. AAARRGHHHH!!!! Heeft zo'n tutje dan nog niets geleerd denk ik dan bij mezelf. Die kinderen zullen ook lekker opgroeien dan. :sad:

ze denken waarschijnlijk hetzelfde over jou "Moet je dat kakkerige trutje daar zien, wuhaha"... smaken verschillen sophie. De 1 laat zich palen als een ervaren hoertje en een ander is behoorlijk preuts. lekker f-ing boeiend..laat iedereen gewoon zijn/haar ding doen :D
 
Idd, en liever een kakkerig trutje dan nu al met 2/3 koters thuis wachtend op mijn bendeleider om er nog eens ff tegenaan te gaan en dan nog meer 'respect' te vergaren.
 
raar topic.

De ouders van die zwangere meisjes zijn ook zelf schuld als hun dochters met zulke gasten gaan nken :rolleyes:
Je kan er ook voor kiezen in een andere wijk te gaan wonen, of soms beter nog een ander land :)
Bombarderen of zulke gasten uit de weg ruimen is niet zo modern, dus beter zelf optiefen uit zo'n wijk/land ;)
Meestal zijn het ook "sociale" families met weinig hersens en automatisch ook weinig geld en geen kansen die in zulke wijken tussen dat tuig blijven hangen.
 
Ik ben de bendeleider...problemen mee?:P
 
Het ergste is dat ze zich van hun 15 t/m 25 ste vol laten pompen door die zogenaamde "gangsters" en er dan achter komen dat dat niet werkt.
en dan op zoek gaan naar een "normale nederlandse jongen" dan denk ik ook vvan blijf nu ook bij hun dan......! als de rekening komt.
 
Back
Naar boven