- Lid geworden
- 12 jan 2005
- Topics
- 103
Stats
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Het is toch allang bekend dat nederland vol zit met oppervlakkige sletten en 3e rangs 50' cents
haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.
Verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen![]()
haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.
verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen![]()
Lijkt me een leuke ervaring, zijn andere wapens dan knuppels ook toegestaan ?
beetje verkeerd geinformeerd zeker?Hossele is synoniem voor![]()
Jeweetog pitoes en batras klaren. Tangas en bangas ballen met je matties in de box. Hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Om te janken hoe triest! Die gasten zijn mega kansloos en het is zeker jammer dat meiden zich als sletjes gaan gedragen om tienermama te worden en denkbeeldig 'aanzien' te verwerven. Want mochten ze met zo'n toeter een jaartje 'in' zijn op school, ze zullen worden uitgekotst door de rest van de samenleving.
Triest om te bedenken dat die meiden niets anders kunnen dan kindjes krijgen van 'populaire' pipo's als hun. Hijs die meiden maar in een kuisheidsgordel en stuur ze weg op een internaat andere privéschool waar ze niet thuis mogen komen eer dat ze een fatsoenlijk diploma hebben en dus een kans op een vaste fatsoenlijke baan ipv voor legbatterij spelen.
Als ik zo'n meisje zie.. word ik daar zo boos om he. Tijdje terug ook, ik liep in dolfinarium, zag ik een meid van 16 met een dikke toeter, gezicht vol plamuur, 'sexy' kleding ff een sigaretje opsteken met haar click. AAARRGHHHH!!!! Heeft zo'n tutje dan nog niets geleerd denk ik dan bij mezelf. Die kinderen zullen ook lekker opgroeien dan.![]()