XXL Nutrition

Meisje afvallen

donS

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik ben een meisje, ik ben 18 jaar oud. 1 meter 73 lang, en weeg 75 kilogram. Ik wil graag afvallen maar het liefst zonder naar een sportschool te hoeven. Mijn doel is om 10 kilogram af te vallen, hoe en welke oefeningen kan ik het beste doen thuis of buiten. :o

Dons

Zonder naar de sportschool te hoeven? Waarom?
Maar minder kcal binnen krijgen dan dat je gebruikt zorgt ervoor dat je afvalt. Ga hardlopen of fietsen bijvoorbeeld.
En voor oefeningen: push-ups, pull-ups (als je er nog niet een kan, kan je alleen jezelf langzaam omlaag laten zakken proberen), planks, crunches, supermans, en squat/lunge varianten. Zoek bodywheight exercises op

• Topic Starter Topic Starter
Zonder naar de sportschool te hoeven? Waarom?
Maar minder kcal binnen krijgen dan dat je gebruikt zorgt ervoor dat je afvalt. Ga hardlopen of fietsen bijvoorbeeld.
En voor oefeningen: push-ups, pull-ups (als je er nog niet een kan, kan je alleen jezelf langzaam omlaag laten zakken proberen), planks, crunches, supermans, en squat/lunge varianten. Zoek bodywheight exercises op

Zijn jumping jacks ook goed en ik eet ongeveer 1000 kcal per dag is dit teveel? Hoelang kan ik het beste sporten per dag, ik sport nu ongeveer 30 minuten, dan doe ik voornamelijk jumping jacks, squats, en ren ik. :p

Zag door tapatalk niet je eerdere post...:rolleyes: slechte troll

Vraag hem dan om advies? Of weet hij na 1,5 jaar trainen nog steeds niet dat je belachelijk weinig eet en teveel cardio doet?

Vraag hem dan om advies? Of weet hij na 1,5 jaar trainen nog steeds niet dat je belachelijk weinig eet en teveel cardio doet?

Hoezo te weinig eten, dat is toch juist de bedoeling als je wilt afvallen. Ik heb geen zin dat hij zich eigen ermee bemoeit.. :rolleyes:

Zijn jumping jacks ook goed en ik eet ongeveer 1000 kcal per dag is dit teveel? Hoelang kan ik het beste sporten per dag, ik sport nu ongeveer 30 minuten, dan doe ik voornamelijk jumping jacks, squats, en ren ik. :p

Om hierop in te gaan.
Als je op 1000 kcal niet afvalt terwijl je nog sport zou ik direct een dokter bezoeken binnen 24 uur..
Tel alles is ff goed na met goede en eerlijke berekeningen. En je kan zolang sporten als je wil zolang je je herstel niet verhinderd dus ligt aan je schema. Maar een uur per dag low/medium intensity cardio (dus geen hitt) moet genoeg zijn

Om hierop in te gaan.
Als je op 1000 kcal niet afvalt terwijl je nog sport zou ik direct een dokter bezoeken binnen 24 uur..
Tel alles is ff goed na met goede en eerlijke berekeningen. En je kan zolang sporten als je wil zolang je je herstel niet verhinderd dus ligt aan je schema. Maar een uur per dag low/medium intensity (dus geen hitt) moet genoeg zijn

Ik heb een lage spijsvertering volgens de dokter ik ben ondertussen al 7 kilogram afgevallen maar blijf nu hangen op 75 kilogram. :(

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Wat bedoel je hiermee? ???

Ik heb een lage spijsvertering volgens de dokter ik ben ondertussen al 7 kilogram afgevallen maar blijf nu hangen op 75 kilogram. :(

Even een tijdje wat meer eten, rond onderhoud of lichtjes erboven, voor een weekje.
Goed voor de verbranding, kun je daarna weer ertegenaan.
Edit: of zoek refeed even op, staan ook wat artikelen over op dit forum.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Was een grapje ;)

Je vriend heeft veel progressie gemaakt en hij weet, denk ik na een jaar trainen, toch wel wat goed is en wat niet..
Waarom wil je niet dat hij jou helpt?

(Misschien ook wel beter als hij niks van jouw voeding zegt..)

Even een tijdje wat meer eten, rond onderhoud of lichtjes erboven, voor een weekje.
Goed voor de verbranding, kun je daarna weer ertegenaan.
Edit: of zoek refeed even op, staan ook wat artikelen over op dit forum.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Was een grapje ;)

Oké heb je nog nuttige tips? :D

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Je vriend heeft veel progressie gemaakt en hij weet, denk ik na een jaar trainen, toch wel wat goed is en wat niet..
Waarom wil je niet dat hij jou helpt?

(Misschien ook wel beter als hij niks van jouw voeding zegt..)

Jawel maar hij zeurt teveel...

Oké heb je nog nuttige tips? :D

Is iets teveel typ werk ben ik bang voor :o
Je kunt wel genoeg artikelen over refeed vinden, waarom het goed is en wanneer het toegepast moet worden.
Ook interessanter dan zomaar advies aannemen, nu leer je er ook wat van en weet je waarom je het doet.

:roflol: zeggen dat je vriend zeurt op zijn account, lol.

Lees de stickies door..

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Wat bedoel je hiermee? ???

Tel alles nog een keer na met myfitnespall ofso en doe het eerlijk. of vraag om een second opinion bij je dokter, want vrijwillig onder de 1000 kcal eten is voor complete idioten die zichzelf om zeep willen helpen

Terug
Naar boven