XXL Nutrition

Nieuws Meisje uit Pijnacker pleegt zelfmoord 'om bangalijst'

Ja en de media kent haar gehele levensverhaal binnen één dag. Tuurlijk heeft ze niet alleen zelfmoord gepleegd omdat ze op een lijstje staat. En ze is 13! begin pubertijd.

Triest verhaal ;(

Wat een figuren hier zeg, alsof er een pot mayo kapot gegaan is...

En dan zo'n figuur op twitter als @AppieOWN, allemachtig zeg.

Triest, als het alleen daarom is moet dat meisje wel erg weinig zelfvertrouwen en zo gehad hebben.

Wat is dat toch met pijnacker? Waren toen ook al van die orgie kelders.

https://twitter.com/#!/Jeschatjee

Check al haar berichten ook. Staat nog net niet bij wanneer ze gaat scheiten.

Maar anyway blijft erg. Lijkt mij echt erg om als ouder zijnde zoiets te moeten meemaken.

Die laatste tweet ook "Ik hield van jullie echt maar het is telaat ! Doegg xx"
t*ring man. en een uur of wat eerder nog op de bank tegen dr mama aanliggen. Wtf is er mis met deze generatie. Ik sta er al vaker van te kijken hoe losgeslagen die kids zijn van 12-16. Toen ik die leeftijd had was dat echt niet zo hoor. En das nog maar 5-8 jaar geleden. Die ontwikkeling is veel te snel gegaan en ik weet wel waarom. Social media. Ik zie die lui echt 24/7 pingen en what not op hun telefoon, die zijn elk uur van de dag in contact met iedereen. Als ik thuiskwam had je alleen msn en dat was alles. Niet dat wij niet zo geworden waren als we de mogelijkheid hadden hoor, toen deed je wat iedereen deed net als ze nu doen maar komop... het gaat te ver.

En dan dat taalgebruik. Holy shit man, wij hadden ook woorden maar we zeiden echt geen kansloze shit als: Chillingz zetten @ osso. Wtf man je bent blank.

t*ring man. en een uur of wat eerder nog op de bank tegen dr mama aanliggen. Wtf is er mis met deze generatie. Ik sta er al vaker van te kijken hoe losgeslagen die kids zijn van 12-16. Toen ik die leeftijd had was dat echt niet zo hoor. En das nog maar 5-8 jaar geleden. Die ontwikkeling is veel te snel gegaan en ik weet wel waarom. Social media. Ik zie die lui echt 24/7 pingen en what not op hun telefoon, die zijn elk uur van de dag in contact met iedereen. Als ik thuiskwam had je alleen msn en dat was alles. Niet dat wij niet zo geworden waren als we de mogelijkheid hadden hoor, toen deed je wat iedereen deed net als ze nu doen maar komop... het gaat te ver.

En dan dat taalgebruik. Holy shit man, wij hadden ook woorden maar we zeiden echt geen kansloze shit als: Chillingz zetten @ osso. Wtf man je bent blank.

Jonge dit gebeurde vroeger ook alleen had je toen geen twitter of facebook of weet ik wat.

Indd , vroeger ging ik lekker buiten spelen of iets creatiefs doen. Nu zitten die blagen alleen maar achter de pc (oa social media) en de normen en waarden zijn vaak ook ver te zoeken.

Vind het zwak is geen reden om dit te doen en ook niet al speelde er meer zwak en meer is het niet ken mensen die het echt zwaar hebben leven nog dus dit is het zwakste wat ik kan indenken

Heb je zelf nog enig idee wat je typt? De connectie tussen je "hersenen" en vingers lijkt een tikje zoek.

• Like
Waarderingen: Roth
"Het leren lukt niet meer..."

Relaxed op je laatste dag voor een toets in de brugklas geleerd.

"De slechte dingen die gebeuren maken je juist sterk !'" hmmm
"Ik wil mezelf nog bewijzen en proberen maarja.."

wtf, wel erg triest dit...

Dat elke dbb-discussie standaard laconieke reacties krijgt

Zag daar laatst toevallig een stukje over op televisie. De professor zei dat we tegenwoordig zo verschrikkelijk veel ellende zien (op tv en internet), dat je jezelf er voor afsluit. Als je het grootste gedeelte van deze negativiteit niet zou filteren, zou je binnen de kortste keren depressief zijn.

weeer een bieber feaver minder

Edit: heb beetje haar tweets gelezen, als dit niet was gebeurd was ze zo wanhopig dat ze wss wel achter de ramen zou belanden.

Laatst bewerkt:
Ja het is maar net waar maak je je druk over een beetje zwak om dan zelf maar een einde je leven te maken.Ipv jezelf te bewijzen dat het niet zo is en zoiezo als iedereen zich druk gaat maken om internet word het een rare wereld
zo typ ik in t weekend ook...!

ot. rip. maar wel weer een vreemd verhaal over de "jeugd van tegenwoordig"

wat een drama tweets zeg, verschrikkelijk :roflol:
heel triest voor de ouders meer niet

Ja het is maar net waar maak je je druk over een beetje zwak om dan zelf maar een einde je leven te maken.Ipv jezelf te bewijzen dat het niet zo is en zoiezo als iedereen zich druk gaat maken om internet word het een rare wereld

Het meisje is 13.........

Toen ik 13 jaar was had ik mezelf het doel gesteld Spiderman te worden. Amper een jaar eerder dacht ik dat het mogelijk was de Smurfen te vinden als je maar goed genoeg zoekt. In dezelfde tijdsperiode maakte ik regelmatig opmerkingen tegenover de juf dat ik het nog steeds zeer spijtig vond dat de in het verleden gemaakte belofte "ooit nog wel eens een keer naar Lui Lekkerland toe te gaan als schoolreisje", niet nagekomen werd. Tot m'n 15e was ik in de veronderstelling dat in het zwart-wit tijdperk de wereld inderdaad zwart-wit was en nog niet in kleur. En ik zal er geen geheim van maken dat ik zo'n 2 jaar geleden erachter kwam waar bij een dame de urine vandaan komt...

Triest idd.

Het meisje is 13.........

Toen ik 13 jaar was had ik mezelf het doel gesteld Spiderman te worden. Amper een jaar eerder dacht ik dat het mogelijk was de Smurfen te vinden als je maar goed genoeg zoekt. In dezelfde tijdsperiode maakte ik regelmatig opmerkingen tegenover de juf dat ik het nog steeds zeer spijtig vond dat de in het verleden gemaakte belofte "ooit nog wel eens een keer naar Lui Lekkerland toe te gaan als schoolreisje", niet nagekomen werd. Tot m'n 15e was ik in de veronderstelling dat in het zwart-wit tijdperk de wereld inderdaad zwart-wit was en nog niet in kleur. En ik zal er geen geheim van maken dat ik zo'n 2 jaar geleden erachter kwam waar bij een dame de urine vandaan komt...

^^wtf

Terug
Naar boven