Fitness Seller

Nieuws Meisje uit Pijnacker pleegt zelfmoord 'om bangalijst'

Vind het zwak is geen reden om dit te doen en ook niet al speelde er meer zwak en meer is het niet ken mensen die het echt zwaar hebben leven nog dus dit is het zwakste wat ik kan indenken

Heeft iemand echt geweest zo ver zelf als beslist te gebruiken zelfs te gaan willen doen meer zoals?

Doet me denken aan mijn HAVO tijd.
Wij noemden het alleen anders

Al die mensen die dit proberen goed te praten. Ga je diep schamen zeg.

Leve onze multiculturele samenleving!

wat kan het toch schele dat ze zelfmoord heeft gepleegd. jammer voor ouders maar helaas.

Ik vind zo'n * Bangalijst * opzich wel gepast hoor.

Stel je voor dat je zoontje een h**r doet waar alle gaten al van gevult zijn?

Goed. Al hoop ik echt dat je ooit eens inziet, hoe mooi de binnenkant van een vrouw kan zijn, want als je dat eenmaal ervaart, wil je niets anders.
dude-wtf.jpg

@Trenchmouth, hahahaha moest hardop lachen.

Verknipte generatie overigens.. Al scheelt het maar een paar jaar met mij, merk je toch een zeer groot verschil!

Aardig dat medeleven met de ouders, heel toepasselijk ook hoe je hun overleden dochter noemt ook. WTF :eek: Wat is er mis met onzeker meisje dat aandacht wil? Waarom zo ****ing lomp met hoe jij haar noemde?

Waar heb jij last van de laatste tijd man?
Iedereen kan inzien dat het om een stuk uitschot van de maatschappij ging. Een leeuwin moeder gaat ook niet treuren als haar gehandicapte kind dood gaat

Lol zijn de trolls weer unbanned ofzo of dit is zwaar achterlijk.

Even googlen op de exotisch klinkende naam Mamjo waar dit soort lijsten circuleren. Hoef niet eens te klikken.

Mamjo.com
www.mamjo.com/
Een portaalsite voor en door Surinamers en ieder ander die het gezellig vindt om langs te komen. Met nieuws, een index van websites, een discussieforum, een ...

:roflol: 'bangalijst', nog nooit van gehoord.
anyway wel triest voor de ouders

Het enige positieve aan dit nieuws is dat ik weer een nieuw hip woord heb geleerd..

Holy shit wat was dat voor maf wijf net bij P&W. Hoe fanatiek kun je die lijsten bagatelliseren :roflol:

Terug
Naar boven