Fitness Seller

Nieuws Meisje uit Pijnacker pleegt zelfmoord 'om bangalijst'

Het meisje is 13.........

Toen ik 13 jaar was had ik mezelf het doel gesteld Spiderman te worden. Amper een jaar eerder dacht ik dat het mogelijk was de Smurfen te vinden als je maar goed genoeg zoekt. In dezelfde tijdsperiode maakte ik regelmatig opmerkingen tegenover de juf dat ik het nog steeds zeer spijtig vond dat de in het verleden gemaakte belofte "ooit nog wel eens een keer naar Lui Lekkerland toe te gaan als schoolreisje", niet nagekomen werd. Tot m'n 15e was ik in de veronderstelling dat in het zwart-wit tijdperk de wereld inderdaad zwart-wit was en nog niet in kleur. En ik zal er geen geheim van maken dat ik zo'n 2 jaar geleden erachter kwam waar bij een dame de urine vandaan komt...

donder op man :roflol:

Toen ik 13 jaar was had ik mezelf het doel gesteld Spiderman te worden. Amper een jaar eerder dacht ik dat het mogelijk was de Smurfen te vinden als je maar goed genoeg zoekt. In dezelfde tijdsperiode maakte ik regelmatig opmerkingen tegenover de juf dat ik het nog steeds zeer spijtig vond dat de in het verleden gemaakte belofte "ooit nog wel eens een keer naar Lui Lekkerland toe te gaan als schoolreisje", niet nagekomen werd. Tot m'n 15e was ik in de veronderstelling dat in het zwart-wit tijdperk de wereld inderdaad zwart-wit was en nog niet in kleur. En ik zal er geen geheim van maken dat ik zo'n 2 jaar geleden erachter kwam waar bij een dame de urine vandaan komt...

Ik verwachtte toen ik 13 was een brief van Perkamentus dat ik naar Zwijnstein mocht.

zal wel een aandachtshoertje/pingslet zijn geweest als je zo die achtergrond/tweets leest. die mensen zijn ook zo dom dat ze niks in perspectief kunnen zetten. wel heel rot als ouders zijnde natuurlijk

zal wel een aandachtshoertje/pingslet zijn geweest als je zo die achtergrond/tweets leest. die mensen zijn ook zo dom dat ze niks in perspectief kunnen zetten. wel heel rot als ouders zijnde natuurlijk

als ik zo'n kansloos onding uit mn lul heb gespoten zou ik blij zijn dat ik ervan af was.

Uit mijn lul komt de nieuwe Socrates of liever niks.

Aardig dat medeleven met de ouders, heel toepasselijk ook hoe je hun overleden dochter noemt ook. WTF :eek: Wat is er mis met onzeker meisje dat aandacht wil? Waarom zo ****ing lomp met hoe jij haar noemde?

Aardig dat medeleven met de ouders, heel toepasselijk ook hoe je hun overleden dochter noemt ook. WTF :eek: Wat is er mis met onzeker meisje dat aandacht wil? Waarom zo ****ing lomp met hoe jij haar noemde?

die verlepte generatie waar iedereen hier over praat leef ik in, denk niet dat je het zal begrijpen, maar ok het is idd wat lomp je hebt een punt

hahaha:roflol:

Hahahaha die opmerking van Trenchmouth, mag hopen dat het niet waar is. :P

Ja het is maar net waar maak je je druk over een beetje zwak om dan zelf maar een einde je leven te maken.Ipv jezelf te bewijzen dat het niet zo is en zoiezo als iedereen zich druk gaat maken om internet word het een rare wereld

Vind het zwak is geen reden om dit te doen en ook niet al speelde er meer zwak en meer is het niet ken mensen die het echt zwaar hebben leven nog dus dit is het zwakste wat ik kan indenken
Knap staaltje taal(mis)gebruik.

als op een slettenlijstje staan je leven waard is, no loss to society...

Wie staat er op mijn bunga lijstje

1. Angelus
2. skinnie
3. marcel

Hoop dat nummer 1 ook zelfmoord pleegt :)

:)

42c.png

als op een slettenlijstje staan je leven waard is, no loss to society...

Wie staat er op mijn bunga lijstje

1. Angelus
2. skinnie
3. marcel

Hoop dat nummer 1 ook zelfmoord pleegt :)

:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:mad:

Pff moet niet gekker worden op de wereld zeg.

Vind het zwak is geen reden om dit te doen en ook niet al speelde er meer zwak en meer is het niet ken mensen die het echt zwaar hebben leven nog dus dit is het zwakste wat ik kan indenken
WTF man deze zin verbaast me nog meer dan de openingspost...

Terug
Naar boven