Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k*ttopic
wat een dom kind is het ook, om gewoon aan zulke reality-tv mee te doen moet je al een mentale achterstand hebben op de rest van de mensheid.
pass iemand haar eens de hyves van luppie, volgens mij gaan die 2 het goed met elkaar kunnen vinden![]()

k*ttopic
wat een dom kind is het ook, om gewoon aan zulke reality-tv mee te doen moet je al een mentale achterstand hebben op de rest van de mensheid.
pass iemand haar eens de hyves van luppie, volgens mij gaan die 2 het goed met elkaar kunnen vinden![]()

mag toch hopen dat ze flink wat geld hebben gekregen om mee te doen aan zo'n reality programma, anders ben je echt niet helemaal goed in je kop jezelf zo voor lul te zetten op tv![]()
ik denk dat dat kind nog niet eens het besef heeft dat ze zichzelf voor lul zet!

ik denk dat dat kind nog niet eens het besef heeft dat ze zichzelf voor lul zet!

Ideaal zulke meisjes....makkelijke prooien voor mijn zoons.
Wippie maken (wel veilig) en die wijven kunnen het zich de volgende dag niet eens meer herinneren...ook geen gezeik achteraf!
Vind 14 eigenlijk nog oud...misschien beter om met 10 jaar al voorzichtig met breezertjes te beginnen...Met 12 aan de Wodka en dan stuur ik mijn oudste wel langs
Tja, als vader wil je er toch zijn voor je kinderen![]()

, hier op Volendam hebben we ook coke! Wil je vast ook eens proberen, toch? Je kan niet vroeg genoeg beginnen! Verder hebben we ook onbeperkt drank voor schatjes zoals jij, wel terugbetalen in natura natuurlijk! 

Wippie maken (wel veilig) en die wijven kunnen het zich de volgende dag niet eens meer herinneren...ook geen gezeik achteraf!
Vind 14 eigenlijk nog oud...misschien beter om met 10 jaar al voorzichtig met breezertjes te beginnen...Met 12 aan de Wodka en dan stuur ik mijn oudste wel langs
Ik dus ook...
Even rechttrekken:
Hey, Kirsten, hier op Volendam hebben we ook coke! Wil je vast ook eens proberen, toch? Je kan niet vroeg genoeg beginnen! Verder hebben we ook onbeperkt drank voor schatjes zoals jij, wel terugbetalen in natura natuurlijk!
Maar eh, dronk ze ook doordeweeks drank ofzo? Want ik zat op me 14e ook iedere zaterdagavond aan de drank en dat waren niet 2 biertjes, dus ik zie niet in wat er zo vreemd aan is dat de publieke omroep er 'n filmpie van maakt ? Of verdien ik nu ook zo'n keigaaf filmpie op de publieke omroep JONGE? BAM!![]()