Fitness Seller

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha . zielige mensen.
zo'm 20 pagina's geleden werden de zelfde grapjes gemaakt hoor !
iets origineler zijn ;)

haha . zielige mensen.
zo'm 20 pagina's geleden werden de zelfde grapjes gemaakt hoor !
iets origineler zijn ;)

Het forum kent genoeg leden om een grap te herhalen zonder dat men het door heeft.
Trouwens hoe zit het met je eetproblemen? Daarvoor kan je wel geholpen worden op dit forum :)

ja ik ben echt een onwijzeeeee alcoholist zeg , poeh poeh
als je op vrijdag en zaterdag een paar biertjes doet ben je dat natuurlijk al ;)
en dan zeggen jullie dat ik dom ben haha , de normale mens kan bedenken dat tv alles aandikt
die geilen alleen maar op kijkcijfers.

als je op vrijdag en zaterdag een paar biertjes doet ben je dat natuurlijk al ;)
en dan zeggen jullie dat ik dom ben haha , de normale mens kan bedenken dat tv alles aandikt

Volgens mij ging het programma niet alleen om een paar biertjes....
Ik vind die Daniël trouwens wel een verschrikkelijke monk, met ze wannabe-krimina gedrag.

Kirsten, ik ben het met je eens hoor.

Daten?:heart:

Ze is een blijvertje, ik voel het!

Kirsten.
ik ben smoorverliefd op je geworden.
!

zo dat is eruit.
mag er nu wat in bij jou?

Ik geef dat meiske groot gelijk, beetje geniet van het leven. Kijk naar Loo, die maakt het nog een stapje bonter en is voor vele E-warriors HET voorbeeld.

Van veel leden weet ik wie het irl zijn, het enige waar zij een sociaal leven hebben is online.

Gewoon lekker blijven zuipen dus!!!

haterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ideaal zulke meisjes....makkelijke prooien voor mijn zoons.
Wippie maken (wel veilig) en die wijven kunnen het zich de volgende dag niet eens meer herinneren...ook geen gezeik achteraf!

Vind 14 eigenlijk nog oud...misschien beter om met 10 jaar al voorzichtig met breezertjes te beginnen...Met 12 aan de Wodka en dan stuur ik mijn oudste wel langs:p

Tja, als vader wil je er toch zijn voor je kinderen:D

Hoop dat je moeder ook zo was voor de zonen van andere ouders:).

Kirsten3, wat vind jij van mijn swagger level?

Maar Kirsten ben je al wel seksueelactief? Toen je eenmaal dit thema aansneed werd ik toch best wel nieuwsgierig met hoeveel jongens/mannen je de lakens hebt gedeeld. Vooralsnog heb ik nog geen antwoord kunnen vinden hierover.
Je kent me niet

Maar Kirsten ben je al wel seksueelactief? Toen je eenmaal dit thema aansneed werd ik toch best wel nieuwsgierig met hoeveel jongens/mannen je de lakens hebt gedeeld. Vooralsnog heb ik nog geen antwoord kunnen vinden hierover.
Je kent me niet

Intressant verhaal. Trouwens vandaag nog even de andere 2 afleveringen gekeken best grappig

Denk ik nou steeds te lezen: 'Meisje van 14 zuigt graag'. :)

je hebt echt geen idee op wat voor een forum je je bevind......:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven