- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
je zou dat wijf in haar eentje op een zeiljacht de wereld over moeten sturen.
lekker langs Somalië

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zou dat wijf in haar eentje op een zeiljacht de wereld over moeten sturen.

Ik geef dat meiske groot gelijk, beetje geniet van het leven. Kijk naar Loo, die maakt het nog een stapje bonter en is voor vele E-warriors HET voorbeeld.
Van veel leden weet ik wie het irl zijn, het enige waar zij een sociaal leven hebben is online.
Gewoon lekker blijven zuipen dus!!!
Zo is dat! Wat moet ze tenslotte met al die hersencellen?
Het is echt niet als je enkele avonden in de week zuipt dat je jezelf al meteen helemaal naar de kanker helpt hoor. Wel als je daar jaaaren mee doorgaat, maar een jaartje of 2 ff lekker los kan geen kwaad hoor. En ik denk dat het erg is opgeblazen, kan me niet voorstellen dat dit meisje meer dan 3 keer per week gaat stappen en zichzelf de kanker in zuipt, hetgeen de meeste studenten al wel doen.

Het is echt niet als je enkele avonden in de week zuipt dat je jezelf al meteen helemaal naar de kanker helpt hoor. Wel als je daar jaaaren mee doorgaat, maar een jaartje of 2 ff lekker los kan geen kwaad hoor. En ik denk dat het erg is opgeblazen, kan me niet voorstellen dat dit meisje meer dan 3 keer per week gaat stappen en zichzelf de kanker in zuipt, hetgeen de meeste studenten al wel doen.

Ik vind die blonde, Camilla ofzo, ook wel wat hebben. Ook niet de moeilijkste aangezien ze verteld dat ze op het type loverboys valt.
Hyves, iemand?
ze heeft wel een puist oid tussen haar tiet.
[Link niet meer beschikbaar]
hoe stoer ben je dan.. als je op je 14de al alcoholist bent
hoe stoer ben je dan.. als je op je 14de al alcoholist bent
Als je 14 bent en dan al alcheholist , dan is die persoon in mij ogen al verloren .
Een loser (zowel m/v )