Fitness Seller

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, ik zag een beachboy/superdude training om half 8 's ochtends.

Ik vind die Keith ook maar een superdude eigenlijk...

Ik geef dat meiske groot gelijk, beetje geniet van het leven. Kijk naar Loo, die maakt het nog een stapje bonter en is voor vele E-warriors HET voorbeeld.

Van veel leden weet ik wie het irl zijn, het enige waar zij een sociaal leven hebben is online.

Gewoon lekker blijven zuipen dus!!!

Ik geef dat meiske groot gelijk, beetje geniet van het leven. Kijk naar Loo, die maakt het nog een stapje bonter en is voor vele E-warriors HET voorbeeld.

Van veel leden weet ik wie het irl zijn, het enige waar zij een sociaal leven hebben is online.

Gewoon lekker blijven zuipen dus!!!

Zo is dat! Wat moet ze tenslotte met al die hersencellen?

Zo is dat! Wat moet ze tenslotte met al die hersencellen?

Het is echt niet als je enkele avonden in de week zuipt dat je jezelf al meteen helemaal naar de kanker helpt hoor. Wel als je daar jaaaren mee doorgaat, maar een jaartje of 2 ff lekker los kan geen kwaad hoor. En ik denk dat het erg is opgeblazen, kan me niet voorstellen dat dit meisje meer dan 3 keer per week gaat stappen en zichzelf de kanker in zuipt, hetgeen de meeste studenten al wel doen.

Het is echt niet als je enkele avonden in de week zuipt dat je jezelf al meteen helemaal naar de kanker helpt hoor. Wel als je daar jaaaren mee doorgaat, maar een jaartje of 2 ff lekker los kan geen kwaad hoor. En ik denk dat het erg is opgeblazen, kan me niet voorstellen dat dit meisje meer dan 3 keer per week gaat stappen en zichzelf de kanker in zuipt, hetgeen de meeste studenten al wel doen.

De kanker misschien niet, maar Alzheimer?:D

Denk dat het beperkt is tot 1x per week, en dan niet eens stappen maar zoals eerder vermeld in dit topic in een hok.

• Topic Starter Topic Starter
Oh Kirsten, wat ben je trouwens dik, papz*k.

... al is dat geen belemmering

Ja precies op je 14e lekker zuipen he. Goed man. Misschien kan ze haar neusje ook wel wat meer poederen. (net als Loo).

:roflol:

Volgens mij ben jij ook heel wat hersencellen kwijt, zelfs 1 avond jezelf flink de t*ring in zuipen vernietigd al meer hersencellen dan jij en die hele kroeg op 2 handen kunnen tellen.

Maar goed iedereen moet doen wat die zelf leuk vind ik lig er niet wakker van, er zijn wel meer dingen die ongezond zijn.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind die blonde, Camilla ofzo, ook wel wat hebben. Ook niet de moeilijkste aangezien ze verteld dat ze op het type loverboys valt.

Hyves, iemand?

ze heeft wel een puist oid tussen haar tiet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol heeft die Kirsten hier echt gepost ja?

hoe stoer ben je dan.. als je op je 14de al alcoholist bent

hoe stoer ben je dan.. als je op je 14de al alcoholist bent

kom op zeg, je maakt er gelijk een alcoholist van

toen ik 14 was toen zoop ik op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag en daar genoot ik van. tot me 16e ongeveer.

het leven is om lol te maken en om heavy weight te liften. remember that!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven