- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Lennart010 dacht ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Huisarrest en 2 blauwe ogen, kijken of ze het dan ooit weer durft te flikken.

Dit is puur aan de ouders om op te lossen, dat ze er uberhaubt over in discussie gaan met haar is totaal nutteloos, gewoon niet meer uit laten gaan heel ****ing simpel, wtf doet een kind van 14 überhaupt in tenten waar drank verkocht wordt?? gewoon savonds niet het uit huis. als ze dan later wel weer wil proberen om het zonder alcohol te doen haar gewoon checken en mee naar huis sleuren als ze weer aant zuipen is en paar maanden huisarrest.
Mike
Mike (0)
gisteren, 22:47
Hey , wil je daten ?
Ik ben buffer dan 90% van DBB en ik heb zin in een zoentje .;-)
jwt

En jij denkt dat dat werkt thuis opsluiten en verbieden te drinken?
Bij mij op die leeftijd deden ze dat en dan doe je het gewoon stiekem en veel erger.
Weet nog dat ik altijd door het raam ging en mijn fiets liet staan zodat ze het nooit door hadden.
Bij een maatje van me was het zelfs zo erg dat ze een slot op de buiten kant van zijn kamerraam plaatste en dat had zelfs geen zin.
Hij stuurde dan en wij kwamen het open maken en s morgens weer sluiten.
Hoe ik het zie als je ouders heel streng zijn en alles gaan verbieden ga je gewoon alles achter hun rug doen.
En dan hebben ze helemaal geen controle meer.
je moet er voor zorgen dat ze niks achter je rug om kunnen doen als ze zo zijn zoals dit meisje.Wie is die t*fus ecto met zijn rotkop die krabbelt dat dat wijf fans heeft?
Wie is die t*fus ecto met zijn rotkop die krabbelt dat dat wijf fans heeft?
triest