Stoned?
Idd neem nou een voorbeeld aan Fritzl die wist tenminste hoe die z'n kinderen moest opvoeden!Say whut? Als die b*ch gewoon opgevoed was met een harde hand dan had ze nooit eens durven te discussieren met haar ouders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoned?
Idd neem nou een voorbeeld aan Fritzl die wist tenminste hoe die z'n kinderen moest opvoeden!Say whut? Als die b*ch gewoon opgevoed was met een harde hand dan had ze nooit eens durven te discussieren met haar ouders.
Stoned?
Idd neem nou een voorbeeld aan Fritzl die wist tenminste hoe die z'n kinderen moest opvoeden!

Ik hoop dat je die 3 meiden van op de eerste foto bedoelt.
Der ligt trouwens al eentje op je te wachten![]()

Ja maar bij tienermeisjes ligt dat toch anders. Ze kunnen er minder goed tegen en gaan misschien dingen doen waar ze later spijt van krijgen. Maar sowieso moet het overmatig alcoholgebruik onder jongeren aangepakt worden, wil je geen Britse toestanden krijgen.Wat een drama weer, op mijn 14de ging ik ook al pilsjes halen in de lokale supermarkt om tijdens de middagpauze op te zuipen.
Jong en onbezonnen zijn, heet dat.
Dan zouden alle tieners dus zo moeten zijn, wat niet zo is. De maatschappij is wat je er zelf van maakt. Dat begint bij de ouders....grappig hoe het volgens veel mensen aan de ouders ligt
m.i is dit duidelijk door de maatschappij veroorzaakt

Dan zouden alle tieners dus zo moeten zijn, wat niet zo is. De maatschappij is wat je er zelf van maakt. Dat begint bij de ouders....
Dan zouden alle tieners dus zo moeten zijn, wat niet zo is. De maatschappij is wat je er zelf van maakt. Dat begint bij de ouders....
vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken