MuscleMeat

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou der wel doen als ze iets ouder was :P

weet niet wie ziyed is, maar hij is mijn held:D

Ik vind dat je als jongetje prima op je 14e kunt beginnen met drinken.
Als meisje zijnde kan dat echt niet... 13 zou ik zeggen.

Trouwens, wat is die hype de laatste tijd toch dat mensen onbekenden opzoeken op hyves en ze dan toevoegen en dan krabbelen? haha echt kansloos.

flinke Br333z4hh p4rtY D13 d44R g44ndUH W4s Jwz

geloof 5 minuten ofzo haha

hahaha :D

Aanstellerij

het valt me een beetje tegen dat onze vriend ''Drag'' niet terug te vinden is.

Wat een drama weer, op mijn 14de ging ik ook al pilsjes halen in de lokale supermarkt om tijdens de middagpauze op te zuipen.
Jong en onbezonnen zijn, heet dat.

Wat een drama weer, op mijn 14de ging ik ook al pilsjes halen in de lokale supermarkt om tijdens de middagpauze op te zuipen.
Jong en onbezonnen zijn, heet dat.
Ja maar bij tienermeisjes ligt dat toch anders. Ze kunnen er minder goed tegen en gaan misschien dingen doen waar ze later spijt van krijgen. Maar sowieso moet het overmatig alcoholgebruik onder jongeren aangepakt worden, wil je geen Britse toestanden krijgen.

grappig hoe het volgens veel mensen aan de ouders ligt
m.i is dit duidelijk door de maatschappij veroorzaakt

grappig hoe het volgens veel mensen aan de ouders ligt
m.i is dit duidelijk door de maatschappij veroorzaakt
Dan zouden alle tieners dus zo moeten zijn, wat niet zo is. De maatschappij is wat je er zelf van maakt. Dat begint bij de ouders....

Ik zie het dagelijks nog gebeuren dat mensen uit de bandspringen doordat ze zo beperkt worden door hun ouders. Dat is bij 90% van de mensen die uit de bandspringen het geval. De andere 10% die is gewoon focking eigenwijs en zoekt gewoon steeds de grenzen op

Dat dat kind uberhaupt der bek zo durft open te trekken tegen der ouders, en dat haar ouders dat zomaar pikken. Als ik dit vroeger deed had ik gelijk een pak rammel te pakken, en nee dat is niet zielig en opvoedkundig onverantwoord.
Je laat zien dat je kind nog altijd ondergeschikt is aan jouw als ouder:)

Dan zouden alle tieners dus zo moeten zijn, wat niet zo is. De maatschappij is wat je er zelf van maakt. Dat begint bij de ouders....

Ik denk dat er wel genoeg tieners zijn die zo zijn, maar mss 95 % wat er ook echt voor uitkomt zo een dingen te doen, gelijk deze meid.
Het verzwijgen voor iedereen is net waar je op kickt.

tuurlijk is de maatschappij wat wij ervan maken en in die zin zijn de ouders mede-verantwoordelijk, maar je kunt je kind niet weghouden van deze steeds meer verloederende maatschappij, je doet je dochtertje naar school en voor je het weet wordt ze meegetrokken door 1 of ander schooiertje, dat heeft namelijk een aantrekkingskracht op kinderen en 9/10 gaan er gewoon in mee.

En zolang alcohol en wiet makkelijk verkrijgbaar blijft en drugs zijn "stoere" imago behoudt zullen deze "probleem" jongeren steeds meer gaan voorkomen.

14 jaar en een zuiplap :roflol: vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven