Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken
Volgens mij is het al lang zo ver

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken

tuurlijk is de maatschappij wat wij ervan maken en in die zin zijn de ouders mede-verantwoordelijk, maar je kunt je kind niet weghouden van deze steeds meer verloederende maatschappij, je doet je dochtertje naar school en voor je het weet wordt ze meegetrokken door 1 of ander schooiertje, dat heeft namelijk een aantrekkingskracht op kinderen en 9/10 gaan er gewoon in mee.
En zolang alcohol en wiet makkelijk verkrijgbaar blijft en drugs zijn "stoere" imago behoudt zullen deze "probleem" jongeren steeds meer gaan voorkomen.
14 jaar en een zuiplap vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken
Krijg je met die ouders van tegenwoordig. Fatsoenlijk opvoeden kunnen ze niet meer. Zeker nu de vrouw per se ook moet gaan werken en de kinderen dan maar in een crash gooit.

wie is daar nu de baas, dat k*tkind of de ouders. Bij mij had ze een half jaar geen internet of tv. Vibrator mag ze nog net houden.
Denk dat je toch beter de vibo af kan pakken. Heb je haar denk harder mee dan met internet/tv! 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
?
Ik zou haar werkelijk alle hoeken van de slaapkamer laten zien, 14 jaar of niet.
En nee, niet op onderstaande manier![]()
![]()
wtf heeft hij haar hyves opgezocht. Ik wil die hyves ook wel ff zien
Tikken in ruil voor een breezahhhh