XXL Nutrition

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie reactie weer :D

hoort er toch bij ;)

Wat is veel en hoe vaak ?

:roflol: wie is daar nu de baas, dat k*tkind of de ouders. Bij mij had ze een half jaar geen internet of tv. Vibrator mag ze nog net houden.

tuurlijk is de maatschappij wat wij ervan maken en in die zin zijn de ouders mede-verantwoordelijk, maar je kunt je kind niet weghouden van deze steeds meer verloederende maatschappij, je doet je dochtertje naar school en voor je het weet wordt ze meegetrokken door 1 of ander schooiertje, dat heeft namelijk een aantrekkingskracht op kinderen en 9/10 gaan er gewoon in mee.

En zolang alcohol en wiet makkelijk verkrijgbaar blijft en drugs zijn "stoere" imago behoudt zullen deze "probleem" jongeren steeds meer gaan voorkomen.

14 jaar en een zuiplap vraag me af wanneer dit gedrag basisscholen gaat bereiken

Kinderen worden ook steeds voeger volwassen en puber. Laat een artikel van gelezen dat het zo evalueert en daar kan men niets aan veranderen want zo werkt de natuur ofzo alleen gaat het heel langzaam? Over een tijd zal het normaal zijn zech maar dat mensen op hun 15e ofzo volwassen zijn maar dat gaat langzaam hopelijk.

Laatst bewerkt:
Krijg je met die ouders van tegenwoordig. Fatsoenlijk opvoeden kunnen ze niet meer. Zeker nu de vrouw per se ook moet gaan werken en de kinderen dan maar in een crash gooit.

Ja vrouwen die werken moeten worden afgeschoten (no joke).

En kinderen kan je inderdaad maar beter laten crashen :D

k*thoer.
anaal vernederen zeg ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?

Ik zou haar werkelijk alle hoeken van de slaapkamer laten zien, 14 jaar of niet.
En nee, niet op onderstaande manier:mad:
dy4mlh.jpg

:roflol: wie is daar nu de baas, dat k*tkind of de ouders. Bij mij had ze een half jaar geen internet of tv. Vibrator mag ze nog net houden.

:roflol: Denk dat je toch beter de vibo af kan pakken. Heb je haar denk harder mee dan met internet/tv! :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?

Ik zou haar werkelijk alle hoeken van de slaapkamer laten zien, 14 jaar of niet.
En nee, niet op onderstaande manier:mad:
dy4mlh.jpg

wtf heeft hij haar hyves opgezocht. Ik wil die hyves ook wel ff zien
Tikken in ruil voor een breezahhhh

:roflol:Shit je hebt gelijk, hoe dom ben ik

Ik snap die ouders niet.

Als dat rotjoch zichzelf zo belangrijk en volwassen voelt, gewoon binnenhouden, gsm afpakken en internet afsluiten totdat ze een toontje lager zingt.

Ik had het niet moeten riskeren.

Ze is iig 16, geen 14.

Wel lekker

Ze is inderdaad geen 14 hoorde ik, maar ja dan nog, puur vermaak dit

jongens even serieus .
denk nou is na .
zou het programma het niet een beetje verergeren dat ik zoveel drink ?
even serieus man. jullie doen net alsof ik verslaafd ben. ik heb gezegd dat ik met vrienden op zaterdag wel eens een paar biertjes drink , en je hebt me één biertje zien openen. Woooow dat hebben jullie natuurlijk nog nooit gedaan ;)
en daarbij .. jullie noemen mij h**r , maar zelf willen jullie allemaal met me nken ? volgens mij zegt dat dat meer over jullie dan over mij .. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven