XXL Nutrition

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja meer als mn ouders denken . maar in dat intervieuw vertel ik ook dat mn ouders denken dat ik maar 1 biertje drink en dat dat wel iets meer zijn ja . maar dat knippen ze er uit. een programma maakt iets erger als dat het is , ze geilen alleen maar op de kijkcijfers.
ik noem jullie ook geen h**r . ik probeer alleen te laten zien van hé over wie zegt dit nou eigenlijk iets . is er namelijk ook maar iets gezegd over wat ik met jongens doe en dat ik seksueelactief ben? nee volgens mij ook niet dus ga dan ook niet vertellen dat ik een h**r ben.
gaan jullie eerst nou maar eens die afleveringen afkijken voordat je zo'n oordeel trekt. want heeel misschien komt die boosheid ook wel ergens vandaan hé ;)
er hebben namelijk nog 14 jaar aan vooraf gespeeld. maargoed dat ligt dan misschien aan jullie hersens dat je daar niet over na kan denken.
zelf natuurlijk allemaal een prima leven geleid. al had je in mijn schoenen gestaan was je allang kapot gegaan. je kan het ook zo bekijken , ik doe er tenminste wel iets aan, ik leg me wel open voor heel ****ing nederland. durf te wedden dat er duizenden gezinnen in nederland zijn met dezelfde problemen maar alles lekker laten doorgaan .

Een-verkapt-ik-wil-anaal-vernederd-worden-post

• Topic Starter Topic Starter
En is kirsten3 niet toevallig iemand van DBB die ons in het ootje neemt? :orly:

Maargoed, je zegt dat alles "zo nep" is; wat is er dan "echt" aan jou van wat we op TV zien? Aandachtsgeil sletje.

weetje ,
denk maar wat jullie willen denken
praat maar wat jullie willen praten
het is mijn zorg niet.
ik weet beter & mijn omgeving ook.
maar ooit komen jullie jezelf ook nog eens tegen , succes ermee !

ja meer als mn ouders denken . maar in dat intervieuw vertel ik ook dat mn ouders denken dat ik maar 1 biertje drink en dat dat wel iets meer zijn ja . maar dat knippen ze er uit. een programma maakt iets erger als dat het is , ze geilen alleen maar op de kijkcijfers.
ik noem jullie ook geen h**r . ik probeer alleen te laten zien van hé over wie zegt dit nou eigenlijk iets . is er namelijk ook maar iets gezegd over wat ik met jongens doe en dat ik seksueelactief ben? nee volgens mij ook niet dus ga dan ook niet vertellen dat ik een h**r ben.
gaan jullie eerst nou maar eens die afleveringen afkijken voordat je zo'n oordeel trekt. want heeel misschien komt die boosheid ook wel ergens vandaan hé ;)
er hebben namelijk nog 14 jaar aan vooraf gespeeld. maargoed dat ligt dan misschien aan jullie hersens dat je daar niet over na kan denken.
zelf natuurlijk allemaal een prima leven geleid. al had je in mijn schoenen gestaan was je allang kapot gegaan. je kan het ook zo bekijken , ik doe er tenminste wel iets aan, ik leg me wel open voor heel ****ing nederland. durf te wedden dat er duizenden gezinnen in nederland zijn met dezelfde problemen maar alles lekker laten doorgaan .

Je hebt gewoon je ouders te respecteren goedkope trut die je bent. 14 jaar en je dan zo opstellen, ik vraag me af wat ervan jou terecht moeten komen... h**r zijn is nog te veel gevraagd ben ik bang.

Succes met mislukken in je leven.

Hallo Kirsten,

Ik vind je wel een lekker ding.
MSN'en?
Stuur me een privé bericht met je e-mail!

• Topic Starter Topic Starter
weetje ,
het is mijn zorg niet.

Ik kom liever mezelf tegen dan dat heel Nederland mij tegenkomt!

weetje ,
het is mijn zorg niet.

Meeste wijze post van 2009.
Dat iemand, die op het eerste zicht zo verschrikkelijk kansarm en marginaal lijkt, toch zo'n wijsheid in pacht heeft, verbaast mij enorm!

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Hallo Kirsten,

Ik vind je wel een lekker ding.
MSN'en?
Stuur me een privé bericht met je e-mail!

Laat maar zitten. Ze reageert niet op Belgen. Ik heb al geprobeerd.

Meeste wijze post van 2009.
Dat iemand, die op het eerste zicht zo verschrikkelijk kansarm en marginaal lijkt, toch zo'n wijsheid in pacht heeft, verbaast mij enorm!

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Laat maar zitten. Ze reageert niet op Belgen. Ik heb al geprobeerd.[/QUOTE]

:roflol:

weetje ,
het is mijn zorg niet.

De waarheid komt altijd uit een kindermond.
Maar maak je geen zorgen, ik begrijp je volledig. Zoals je al enkele posts van me kan teruglezen,zul je opmerken dat ik vroeger ook zo'n schavuitje was.
Biertje drinken met men maten, men moeder de huid vol schelden. Tot ik het bodybuilden leerde kennen en ik men zelfrespect terug vond. Misschien kunnen we er samen eens irl over praten. Check je mailbox.

een vriend die het meent, Silentio xxx

kirsten, lekker zuipen meid!
geniet van je jeugd, laat die niet vergallen door wie dan ook.

jongens even serieus .
denk nou is na .
zou het programma het niet een beetje verergeren dat ik zoveel drink ?
even serieus man. jullie doen net alsof ik verslaafd ben. ik heb gezegd dat ik met vrienden op zaterdag wel eens een paar biertjes drink , en je hebt me één biertje zien openen. Woooow dat hebben jullie natuurlijk nog nooit gedaan ;)
en daarbij .. jullie noemen mij h**r , maar zelf willen jullie allemaal met me nken ? volgens mij zegt dat dat meer over jullie dan over mij .. ;)

je typt veels te netjes voor een breezersletje
ps. ik zou je doen

misschien is het ook al een jaar geleden en is er misschien wel een kans dat ik ben veranderd ;)

Overduidelijk doen dit soort topic's haar wat anders zou ze niet speciaal een account maken en zich 'verdedigen' tegenover heel DBB en omgaan met wss 25-50 aanzoeken om te nken (fail).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven