Fitness Seller

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
kchz6w.jpg

Gaan we samen een biertje zuipen?

jongens even serieus .
denk nou is na .
zou het programma het niet een beetje verergeren dat ik zoveel drink ?
even serieus man. jullie doen net alsof ik verslaafd ben. ik heb gezegd dat ik met vrienden op zaterdag wel eens een paar biertjes drink , en je hebt me één biertje zien openen. Woooow dat hebben jullie natuurlijk nog nooit gedaan ;)
en daarbij .. jullie noemen mij h**r , maar zelf willen jullie allemaal met me nken ? volgens mij zegt dat dat meer over jullie dan over mij .. ;)

-edit- had deze post nog niet eens gezien :roflol:

Hehe hoe komen ze toch telkens hier terecht?

jongens even serieus .
denk nou is na .
even serieus man. jullie doen net alsof ik verslaafd ben. ik heb gezegd dat ik met vrienden op zaterdag wel eens een paar biertjes drink , en je hebt me één biertje zien openen. Woooow dat hebben jullie natuurlijk nog nooit gedaan ;)
en daarbij .. jullie noemen mij h**r , maar zelf willen jullie allemaal met me nken ? volgens mij zegt dat dat meer over jullie dan over mij .. ;)

Je zegt toch dat je meer drinkt, meer dan je ouders denken.

Maar indd, vergeleken met wat ik heb uitgespookt in mijn jaren stelt het niet veel voor nee, en denk dat wel meer daar over kunnen mee praten, en tuurlijk zouden we met je willen nken, dat maakt ons jongens, maar je kan ons moeilijk h**ren noemen :roflol:

Je vader kan er in ieder geval niet om lachen.

derrida.jpg

jongens even serieus .
denk nou is na .

Hey, hoe oud ben je nu echt?
Maakt eigenlijk niet uit. Ik wil je wel eens stevig tussen pakken!
Ik heb recent een foto van mijn massieve rug gepost. Ik neem aan dat je dat wel lekker vind. Laat maar iets weten als je eens een keertje wilt afspreken.
Groetjes, Willem.

Hey, hoe oud ben je nu echt?
Maakt eigenlijk niet uit. Ik wil je wel eens stevig tussen pakken!
Ik heb recent een foto van mijn massieve rug gepost. Ik neem aan dat je dat wel lekker vind. Laat maar iets weten als je eens een keertje wilt afspreken.
Groetjes, Willem.

Nederlandse vrouwen vallen niet op Belgen, jammer joh!

jongens even serieus .
denk nou is na .

Ik vind dat je gewoon een privé party moet organiseren voor het volledige DBB forum, zodat je ons kan laten zien dat het niet waar is.
Overtuig ons! :D

ja meer als mn ouders denken . maar in dat intervieuw vertel ik ook dat mn ouders denken dat ik maar 1 biertje drink en dat dat wel iets meer zijn ja . maar dat knippen ze er uit. een programma maakt iets erger als dat het is , ze geilen alleen maar op de kijkcijfers.
ik noem jullie ook geen h**r . ik probeer alleen te laten zien van hé over wie zegt dit nou eigenlijk iets . is er namelijk ook maar iets gezegd over wat ik met jongens doe en dat ik seksueelactief ben? nee volgens mij ook niet dus ga dan ook niet vertellen dat ik een h**r ben.
gaan jullie eerst nou maar eens die afleveringen afkijken voordat je zo'n oordeel trekt. want heeel misschien komt die boosheid ook wel ergens vandaan hé ;)
er hebben namelijk nog 14 jaar aan vooraf gespeeld. maargoed dat ligt dan misschien aan jullie hersens dat je daar niet over na kan denken.
zelf natuurlijk allemaal een prima leven geleid. al had je in mijn schoenen gestaan was je allang kapot gegaan. je kan het ook zo bekijken , ik doe er tenminste wel iets aan, ik leg me wel open voor heel ****ing nederland. durf te wedden dat er duizenden gezinnen in nederland zijn met dezelfde problemen maar alles lekker laten doorgaan .

jongens even serieus .
denk nou is na .

Haha Nice :D

Gewoon een account aangemaakt voor deze post :').
Achjah het is jouw schuld niet hoor , het zijn je ouders die falen bij je opvoeding :)

Ennuh dit is dutchbodybuilding, het loopt hier over van de testosteron. Je moet al echt lelijk zijn zouden we je niet willen nken, dus daar zou ik me nu niet goed gaan door voelen ;)

Hey, Kirsten. Kan je even op mijn vraag antwoorden?

ja meer als mn ouders denken . maar in dat intervieuw vertel ik ook dat mn ouders denken dat ik maar 1 biertje drink en dat dat wel iets meer zijn ja . maar dat knippen ze er uit. een programma maakt iets erger als dat het is , ze geilen alleen maar op de kijkcijfers.
ik noem jullie ook geen h**r . ik probeer alleen te laten zien van hé over wie zegt dit nou eigenlijk iets . is er namelijk ook maar iets gezegd over wat ik met jongens doe en dat ik seksueelactief ben? nee volgens mij ook niet dus ga dan ook niet vertellen dat ik een h**r ben.
gaan jullie eerst nou maar eens die afleveringen afkijken voordat je zo'n oordeel trekt. want heeel misschien komt die boosheid ook wel ergens vandaan hé ;)
er hebben namelijk nog 14 jaar aan vooraf gespeeld. maargoed dat ligt dan misschien aan jullie hersens dat je daar niet over na kan denken.
zelf natuurlijk allemaal een prima leven geleid. al had je in mijn schoenen gestaan was je allang kapot gegaan. je kan het ook zo bekijken , ik doe er tenminste wel iets aan, ik leg me wel open voor heel ****ing nederland. durf te wedden dat er duizenden gezinnen in nederland zijn met dezelfde problemen maar alles lekker laten doorgaan .

Relax, je bent ok.

Ik ben ook ooit op tv geweest, en ze knippen er inderdaad een boel uit, ze maken het aantrekkelijk voor de kijker, bijvoorbeeld jij geeft jezelf aan bij de politie, en op tv verdraaien ze het zo dat je bent opgepakt.

Roid rage :D

zelf natuurlijk allemaal een prima leven geleid. al had je in mijn schoenen gestaan was je allang kapot gegaan.

Je doet het jezelf aan domme geit, je kiest er zelf voor om in jouw schoenen te staan. Ik drink me soms ook kapot maar dat beslis ik dan ook zelf , ik ga dat op niemand anders steken.

je kan het ook zo bekijken , ik doe er tenminste wel iets aan, ik leg me wel open voor heel ****ing nederland.

:thumbs:

durf te wedden dat er duizenden gezinnen in nederland zijn met dezelfde problemen maar alles lekker laten doorgaan .

..

willem , sorry ik reageer niet op belgen ;)

BearelleJonas, daar voel ik me ook niet goed door , heb je me dat horen zeggen ;) misschien moet jij aar eens in therapie gaan , dan leer je dat je niet zo snel conclusies moet trekken.
waarom zou ik het in godsnaam leuk vinden als een stelletje overcoïtuste jongens met mij willen nken ? no thanks !

en op je 2e post. ik drink mezelf niet kapot , nog nooit gedaan ook. ik kies er zelf voor om in mijn schoenen te staan? en dat ik op mijn ouders zo boos doe heeft niks met dat hele drinken te maken, zoals ik al zij kijk eerst die afleveringen nou eerst maar is voordat je alleen maar bullshit blijftvertellen

beginnerbb; dat je graag h**ren doet moet je helemaaaal zelf weten. maar dan kan je beter een forum over iemand anders beginnen want nee sorry ik ben geen h**r.

realist; eindelijk iemand die het begrijpt . op tv is alles nep . de komende afleveringen is alles ook zo nep.

Laatst bewerkt:
willem , sorry ik reageer niet op belgen ;)

BearelleJonas, daar voel ik me ook niet goed door , heb je me dat horen zeggen ;) misschien moet jij aar eens in therapie gaan , dan leer je dat je niet zo snel conclusies moet trekken.
waarom zou ik het in godsnaam leuk vinden als een stelletje overcoïtuste jongens met mij willen nken ? no thanks !

beginnerbb; dat je graag h**ren doet moet je helemaaaal zelf weten. maar dan kan je beter een forum over iemand anders beginnen want nee sorry ik ben geen h**r.

realist; eindelijk iemand die het begrijpt . op tv is alles nep . de komende afleveringen is alles ook zo nep.

Stomme h**r! :(

Wijze les geleerd dan, niet je privé leven voor de camera gooien.

Nu braaf naar school gaan, leren met hoofdletters en leestekens te schrijven en braaf je havermout eten en het komt wel goed met je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven