Fitness Seller

Meisje Vermoord Door Duizend Mannen! Schokkend Filmpje!

Nou ja, op zich niet. Het is alleen het domme klootjesvolk dat het verkeerd interpreteerd ofwel uit pure domheid, ofwel uit eigenbelang, etc.:(

Overigens ben ik atheist:D

Hoezo op zich niet? In het onschuldigste geval komt het erop neer dat je gelooft dat jij naar de hemel gaat en je buren niet omdat zij zich niet onderwerpen aan de regels van een onzichtbare hogere macht.

Zelfs al val je verder niemand lastig met je geloof (de praktijk is vaak anders helaas), je hebt wel een kortzichtige, schaapachtige visie op de wereld die je ook nog eens doorgeeft aan je kinderen. En dat allemaal dankzij een sprookjesboek.

Religie zuigt.

Youp van 't Hek: "Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan."

Vreselijk filmpje. Gelukkig is dat in Europa verleden tijd, hoewel heksenverbrandingen enzovoorts ook hier nog niet zogek lang geleden voorkwamen. Helaas zijn dit soort praktijken in het midden oosten en delen van Azië nog relatief normaal. Men leeft daar voor een groot deel nog in de middeleeuwen. Des te enger dat er steeds meer mensen met dit soort denkbeelden in Europa leven en dat er zelfs inspanningen worden verricht om ze hun levensstijl en cultuur te kunnen laten behouden, door middel van subsidies, speciale scholen enzovoorts. Onze beschaving is een grote verworvenheid maar kwetsbaarder dan veel mensen denken, daarom moet onze manier van denken veel beter bewaakt worden dan nu gebeurt.

Vreselijk filmpje. Gelukkig is dat in Europa verleden tijd, hoewel heksenverbrandingen enzovoorts ook hier nog niet zogek lang geleden voorkwamen. Helaas zijn dit soort praktijken in het midden oosten en delen van Azië nog relatief normaal. Men leeft daar voor een groot deel nog in de middeleeuwen. Des te enger dat er steeds meer mensen met dit soort denkbeelden in Europa leven en dat er zelfs inspanningen worden verricht om ze hun levensstijl en cultuur te kunnen laten behouden, door middel van subsidies, speciale scholen enzovoorts. Onze beschaving is een grote verworvenheid maar kwetsbaarder dan veel mensen denken, daarom moet onze manier van denken veel beter bewaakt worden dan nu gebeurt.

:bow:

godsamme wat ziek zeg! ik wou dat auschwitz nog bestond voor dit soort gasten. laat mij daar de 2de doktor mengele zijn. door dit soort dingen geloof ik dus helemaal nergens in behalve in me zelf. walgelijk filmpje.

Ziek filmpje.
Al die mannen chemisch castreren.

Als je de hele tijd zo bezig bent met je idealen spiertje, waarom ga je dan niet fijn daar achter ergens de moraalridder uithangen in plaats van hier een beetje de internet held te spelen.

Spiertje is gewoon een klein marokaantje wat wekelijks word/werd gepest. Zowel door NL als door andere marokaantjes. Hoort nergens bij en gaat zich daarom wenden tot het geloof.

Nou Spier, hoe ver zit ik er vanaf:D

Yep die k*t Christenen ook altijd, het waren Yezidi en die hebben vooral Christelijke invloeden.

Jezidi combineren Islam met Christendom.
Is Islam met Christelijke invloeden ipv Christendom met Islam invloeden.
Maar beide vrolijke geloven hebben een geschiedenis van stenigen en moorden dus rot tot op het bot.

Bij Odin, geef mij maar Atheïsme of Humanisme.

Terug
Naar boven